sobota, 9 czerwca 2012

Emily Giffin "Sto dni po ślubie"

Z okładki: Sto dni po ślubie Ellen spotyka Leo, swoją dawną wielką miłość. Odżywają uczucia ukryte głęboko w sercu. I budzą się wątpliwości – czy jej mąż Andy jest tym jedynym, z którym chce być już zawsze? Piękna i mądra
opowieść o miłości. 


Moja opinia: Zgadzam się ze stwierdzeniem z okładki: "Piękna i mądra opowieść o miłości". Sporo stron musiało jednak minąć zanim mnie ta książka wciągnęła, ciut słabsza niż niebieskie i pożyczone tejże autorki, ale to moja opinia. Książka ciekawa, wzruszająca i nie tylko o miłości ale i przyjaźni, prawdzie, szczerości i szczęściu. Końcem oczywiście popłynęły mi łzy...




Wyzwania: 52 książki, Z półki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...