czwartek, 14 czerwca 2012

Zmiany

Mój blog się przepoczwarzył (ufff... trudne słowo). Jest trochę zmian graficznych, trochę nowych "bajerów". Mam nadzieję, że to ułatwi a nie utrudni znalezienie poszczególnych elementów.
Chętnie przyjmę sugestie w każdym razie :)
Jak się okazuje, coraz więcej osób prowadzi bloga. Coraz więcej osób ucieka tu z forów. Każdy chce mieć "swój" kącik do którego wstępu nie będzie miał każdy.
W życiu z kolei - bez zmian. Nadal panuje cisza. No cóż... mężczyźni nie rozumieją swoich błędów i chcą nic zmieniać.

Cytat na dziś: „Moglibyśmy pójść do mnie, złapać w telewizorze jakiś późnowieczorny film i porobić notatki.”
Clive Cussler

1 komentarz:

  1. Dla mnie to cisza przed burzą, i to jakąś porządną..

    A za zmiany na blogu mi osobiście odpowiadają.. Tak bardziej przejrzyście...

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...