wtorek, 1 listopada 2016

Podsumowanie października i hasło na listopad 2016 - Pod hasłem

Witajcie listopadowo!

Wiem, że czekaliście zapewne od rana na ten post, ale dzisiejsze święto sprawia, że nie ma mnie wtedy w domu - tym razem wszystko się skumulowało - najpierw targi a potem w poniedziałek rano wyjazd.... Dlatego wstęp będzie krótki.

Dziękuję za niezwykłą różnorodność kulturową lektur w październiku (oraz za właściwy zapis, Ci którzy zastosowali ogromnie przyspieszyli moją pracę) i bardzo proszę o głosowanie w dwóch ankietach, które znajdują się w prawym pasku bocznym. Dzięki :)


Przypominam też o zakładkach Dublowanie oraz Projekt Wielotomówka :)

Chciałabym jeszcze podziękować tym, którzy stosują się do moich próśb i podają lektury wg wzoru, co ogromnie przyspiesza mi robienie podsumowania :) Spójrzcie proszę jak je robię, zwróćcie uwagę kiedy są " ", że jeśli podajecie z numeracją (też pomaga, ale nie zmuszam) to po cyferce kropka a nie nawias. Dla każdego z Was to minutka a u mnie się to kumuluje.


Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)




Zapraszam na kilka słów podsumowania października kiedy to hasło brzmiało: globtroter  [wyzwanie w tym miesiącu zaliczone przy 2 przeczytanych książkach]


Wyzwanie ukończyło 22 osoby. Przeczytaliśmy w sumie 112 książek



Statystycznie:
  • lit. polska - 33; lit. zagraniczna - 79
  • w październiku na najwyższym stopniu podium znalazła się Sylwia z liczbą 12 przeczytanych książek. Drugie miejsce na podium zajmują monweg oraz Aine - po 8 lektur, zaś na trzecim - po 7 pozycji - Badylarka Domatorka, Epilog - Zaczytana Joana, Daria Skiba oraz ejotek
  • Gratuluję wszystkim, również tym, których nie wymieniłam, gdyż to była bardzo "męcząca" kategoria.... tyle krajów "odwiedziliśmy" literacko :)

Gosia B.
1. Skradzione życie Allen Eskens - amerykańska
2. Niebo w kruszonce Monika A. Oleksa - polska
3. Weź mnie za rękę Tove Alsterdal - szwedzka
4. Dziewięć dni Gilly Macmillan - brytyjska
5. Raz na zawsze Andreas Pflüger - niemiecka

posredniczkaa
1. Bez winy  Mia Sheridan - amerykańska
2. Mroki Łowisk  Anna Kasiuk - polska
3. Kim jest ta dziewczyna? Mhairi McFarlane - brytyjska

Sylwia
1. Remedium Suzanne Young - amerykańska
2. Macierzyństwo bez Photoshopa praca zbiorowa - polska
3. Nastoletnia panna młoda Cathy Glass - brytyjska
4. Ja, co to takiego? Oscar Brenifier - francuska
5. Rikuś Guido van Genechten - belgijska
6. Nie oddam szczęścia walkowerem Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska - polska
7. Pieśń Dawida Amy Harmon - amerykańska
8. Rikuś i Anusia Guido van Genechten - belgijska
9. Marysia. Księga mądrego malucha Nadia Berkane - francuska
10. Moje serce należy do ciebie Alessio Puleo - włoska
11.Niebieskie migdały Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - polska
12. Słoń w autobusie?  Patricia Cleveland-Peck - brytyjska

pasjonatka książek
1. "Wybacz mi" Gabriela Gargaś - polska
2. "Promyczek" Kim Holden - amerykańska
3. "Kiedy odszedłeś" - Jojo Moyes - brytyjska
4. "Lista gości" - Melissa Hill - irlandzka 

Badylarka Domatorka
1. Kobiety z ulicy Grodzkiej. Wiktoria Lucyna Olejniczak - polska
2. Zupa z granatów Marsha Mehran - irańska
3. Linia serc Rainbow Rowell - amerykańska
4. Uczeń architekta Elif Shafak - turecka
5. Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt - francuska
6. Kobiety z ulicy Grodzkiej. Matylda. Lucyna Olejniczak - polska
7. Woda różana i chleb na sodzie Marsha Mehran - irańska

Sonrisa / Elżbieta Noga
1. Pani Furia Grażyna Plebanek - polska
2. Płyń z tnącymi Lars Mytting - norweska
3. Żywopłot Dorit Rabinyan - hebrajska/izraelska
4. Fabrykantka aniołków Camila Lackberg - szwedzka
5. Łańcuch Proroka Luis Montero - hiszpańska

Agnesto
1. Melanżeria A.K. Majewska - polska
2. Epifanie J. Joyce - irlandzka
3. "Piąta łódź" Monika Kompanikova - słowacka
4. "Nowy początek przy Alei Rotschildów" S. Zweig - niemiecka 

efka831
1. "Kraina zwana Tutaj" Cecelia Ahern - irlandzka
2. "Garść pierników, szczypta miłości" Natalia Sońska  - polska

Wiki
1. Akrobaci Zofia Mossakowska - polska
2. Niedoparki na zawsze  Pavel Šrut, Galina Miklínová - czeska
3. "Znieczulenie" Robin Cook - amerykańska

martucha180
1. Puch ostu. Fraszki o życiu i miłości  Jan Sztaudynger – polska
2. Białe kruki  Christer Mjåset – norweska
3. Tajemnica mojej matki  Jenny L. Witterick – kanadyjska
4. Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata  Susan Ee – amerykańska

Epilog - Zaczytana Joana
1. Kasacja Remigiusz Mróz - polska
2. Wojna o Kiward Station Sarah Lark - niemiecka
3. Zakaz seksu we wtorki Tracy Blom - brytyjska
4. Los Montes Bertrand Godbille - francuska
5. Panna z dobrego domu Candace Camp - amerykańska
6. Zaginięcie Remigiusz Mróz - polska
7. Egzotyczna księżniczka Sarah Lark - niemiecka
 
Klaudyna Maciąg
1. Galeria dzikich zwierząt Dieter Braun - niemiecka
2. Krótka historia siedmiu zabójstw Marlon James - jamajska
3. Meryl Streep. Znowu ona! Michael Schulman - amerykańska
4.  Uratuj mnie Anna Bellon - polska
5. Sztuka dobrego jedzenia Melissa Hemsley i Jasmine Hemsley - brytyjska
6. Błahostka i kamyk Ewa Nowak - polska

Pani_Wu
1. Fortuna i namiętności. Zemsta  Małgorzata Gutowska-Adamczyk - polska
2. Igrzyska śmierci Susanne Collins - amerykańska

Daria Skiba
1. Niewidzialne granice  Kilian Jornet - hiszpańska
2. Mąż potrzebny na już  Małgorzata Falkowska - polska
3. Jeszcze jeden oddech  Paul Kalanithi - amerykańska
4. Osaczenie Carl Frode Tiller - norweska
5. Odmieniec  Philippa Gregory - brytyjska
6. Pieśń Dawida  Amy Harmon - amerykańska
7. Urodzeni by przegrać  Iga Wiśniewska - polska

Monika Wilczyńska
1. Lustrzane odbicie   Audrey Niffenegger - amerykańska
2. Niech wieje dobry wiatr  Linda Olsson - nowozelandzka
3. Dom nad jeziorem  Kate Morton - australijska
4. Fiesta w Cala Fuerte  Rosamunde Pilcher - brytyjska
5. Uzasadnione wątpliwości  Kasia Bulicz-Kasprzak - polska

Marjory
1. "Pewnego razu przy księżycu" Penelope Williamson - amerykańska
2. "Arystokratka w ukropie" Evžen Boček - czeska
3. "Zemsta" Małgorzata Gutowska-Adamczyk - polska

Iwona
1. Bitwa w Labiryncie  Rick Riordan - amerykańska
2. Moja walka o każdy metr  Thomas Morgenstern - austriacka
3. Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?  Estelle Maskame - brytyjska
4. Mężczyzna w białych butach  Waldemar Ciszak/Michał Larek - polska

Monika Piotrowska-Wegner/monweg
1. Kroniki śledcze Bei, tom 1. Szkic  Olivia Samms - amerykańska
2. Poruszona mapa  Przemysław Czapliński - polska
3. Jesień  Karl Ove Knausgård - norweska
4. Krzykacz z Rwandy  Warren FitzGerald - angielska
5. Krótka historia siedmiu zabójstw  Marlon James - jamajska
6. Carol  Patricia Highsmith - amerykańska
7. Ta, którą znam  Małgorzata Warda - polska
8. Osaczenie  Carl Frode Tiller - norweska

magdalenardo
1. Upiorna rodzinka. Potępieńcze jęki to nasza specjalność  Klara Maciejewska -  polska
2. Ariol. Wszyscy jesteśmy osiołkami  Emmanuel Guibert/Marc Boutavant - francuska




Do hasła specjalnego czytały:

Aine
1. „Dante na tropie” Agnieszka Olejnik
2. „Tajemnica testamentu” Elżbieta Olejnik

1. „Piotrek, Ulpik i tajemnica komputera” Romek Pawlak
2. „Ignatek szuka przyjaciela” Paweł Pawlak
 
+ globtroter
1. „Hej, Jędrek! Kto tu rządzi?” Rafał Skarżycki & Tomasz Lew Leśniak - polska
2. Szumowiny Jørn Lier Horst - norweska
3. Diabelski owoc Tom Hillenbrand - niemiecka
4. Zabójcza zagadka matematyka Jordi Sierra I Fabra – hiszpańska


Paulina Sarnecka
1. "Facet z ogłoszenia" Claire Cook
2. "Zabójcza kuracja" Robert Cook

+ globtroter
1. "Kjersti" Babbis Friis-Baastad - norweska
2. "Jezus żyje" Emilien Tardif, Jose H. Prado Flores - hiszpańska





Na moje lektury złożyły się: 
1. Naśladowca  Erica Spindler - amerykańska
2. Bliźniaczka  Dominika Dudziak - polska
3. Pudełko Hanki Peter Carnavas - australijska 
4. Złodziej z mgły Lavinia Petti - włoska
5. Strachozagadki Angels Navarro - hiszpańska
6. Anioł do wynajęcia Magdalena Kordel - polska
7. Mimo Twoich łez Tarryn Fisher - amerykańska

........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w październiku hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie.

Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy. Proszę też o podmianę linku pod banerem na aktualny - kierujący do tego posta.

ZASADY WYZWANIA:

  • start wyzwania: 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia: 31 grudnia 2016r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.



Hasło na listopad:
Co mieści wyraz?




Wyjaśnienie...
Każdy tytuł składa się wyrazów.
Każdy wyraz składa się z liter. I to właśnie na literach się skupimy.
By zaliczyć listopadowe hasło należy wybierać takie tytuły, w których jeden (dowolnie wybrany) wyraz mieści dwie (i tylko dwie) jednakowe litery.

Dla mnie nie jest istotne ile wyrazów ma tytuł. Nie zaliczam, gdy jakiś wyraz ma w sobie trzy - lub więcej - litery np. "S".

Dla mnie liczą się tylko parki - zaliczam np.
"hOrmOnia"
"sEkrEtna córka"
"zło koniEcznE"



POWODZENIA! :)





Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

136 komentarzy:

  1. Ciekawe 😃 co sądzisz o " Córki moRdeRcy"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło super, już wyciągnęłam z półki całkiem pokaźny stos książek (-: Byleby tylko nie skończyło się na ambitnych planach, tak jak przez ostatnie 2 miesiące )-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest tak źle... :) Co czytałaś w drodze powrotnej? :P

      Usuń
    2. Miałyśmy fajne towarzystwo, więc ponad połowę drogi przegadałyśmy (-: Przeczytałam tylko kilkanaście stron "Granat poproszę!" Olgi Rudnickiej (-:

      Usuń
    3. Czyli nie było mowy o nudzie :)
      Lepsze towarzystwo kiedy jest, bo jak nie ma to jest książka :) A dostanę fotkę z ostatecznymi upolowanymi ksiażkami na targach? :D

      Usuń
  3. Fakt, czekałam od rana na ten post, ale hasło na listopad.... tylko wydaje się łatwe. Już się boję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że nie będzie tak źle... I obiecuję, że w grudniu będzie łatwiej i fajniej :)

      Usuń
  4. Ogromne gratulacje dla Sylwii.
    Po raz kolejny mnie zaskoczyłaś, pomysłem na hasło. Chociaż raczej z tych łatwiejszych. Jeśli czas pozwoli to dokończę to co zaczęłam.

    Mam pytanie "FaNtastyczNe samObójstwO zbiOrOwe" będzie pasować, czy ma za dużo par?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I mam nadzieję jeszcze długo zaskakiwać :) Nie mogą być tylko trudne hasła, bo nie miałby kto się bawić :D
      Miałam pomysł, by nie zaliczać gdy par jest dużo, ale tytuł pasuje, tylko skup się przy zgłoszeniu na jednym wyrazie :)

      Usuń
  5. Zgłaszam się do wyzwania. Długo myślałam którą książkę wybrać żeby pasowała. Autorka nie ułatwia zadania, ale od czego jest głowa? Wymyśliłam, że przeczytam "Rozdarta zAsłonA", autor Jacek Dehnel. Na moje oko tu pasuje! Pozdrawiam wszystkich uczestników i organizatorkę.

    http://wiezakomentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w Pod hasłem :) Autorka nigdy nie ułatwia zadania a raczej stara się zaskoczyć uczestników :) Książka, którą podałaś pasuje - powodzenia!

      Usuń
    2. Autorka stara sie zaskoczyć czytelników to i ja zaskoczę autorkę Zgłaszam inne książki! Nie zamiarowałam wprowadzać zamętu, jednak "Rozdarta zasłona" Jacka Dehnela była dla mnie za nudna! Wybrałam inne książki.

      http://wiezakomentuje.blogspot.com/2016/11/konrad-lewandowski-rozanooka.html Konrad Lewandowski "Różanooka" - mamy tu 2 x o i 2 x a.
      Do tego Paweł Pollak "Niepełni" - 2 x e. Jednak nie wiem czy można, podać dwa tytuły książek.
      Pozdrawiam organizatorkę, to jest normalnie najciekawsze wyzwanie jakie widziałam!

      Usuń
    3. Dopóki książka nie jest zgłoszeniem to dla mnie żadne zamieszanie :) Odpowiadam, rozwiewam wątpliwości...
      Nudnym książkom mówimy nie i nie dziwię się zmianom :)
      Pasujących przeczytanych lektur w każdym miesiącu można zgłaszać tyle, ile się da - znaczy ile przeczytasz a pasują tyle zgłaszasz. Mam tylko jedną prośbę - o stosowanie się do mojej prośby o zapis zgłoszenia - w poście dużą czcionką - ułatwia mi to podsumowanie.
      również pozdrawiam i dziękuję za uznanie, zapraszam w grudniu i nowym roku :)

      Usuń
  6. No cóż, wyzwanie czas zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądałam do Ciebie wczoraj z pięćdziesiąt razy! :P Cieszę się, że znowu udało mi się wygrać, a tymczasem zabieram się za poszukiwania odpowiednich tytułów na listopad. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taki dzień, że ma szans wcześniej na post... Wierzę że znajdziesz :)

      Usuń
  8. No to nie trafiłam w hasło, wybierając kolejną lekturę do czytania :( Trudno, postaram się z kolejną ;)
    Hasło ciekawe i jak tylko ogarnę mieszkanie i zakupy, przygotuję kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intuicja z pierwszą książką nie zawsze działa... Będzie dobrze :)

      Usuń
  9. Oj też odświeżałam tę stronę wczoraj z milion razy! To jeszcze pytanie do hasła, bo właśnie wyciągam z półki książki na stosik: czy może być książka, w której w jednym wyrazie są dwie rózne pary liter? Np. miniATurzysTkA? Czy dozwolone są jedynie opcje jeden wyraz - jedna para (choc wyrazów mże być pięć i w kazdym jedna para)? mam nadzieję, że nie zagmatwałam za bardzo pytania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod pytanie :) Właśnie przeczytałam powieść "Melanżeria" - są tu dwie pary (E, A) i zastanawiam się, czy pasuje?

      Usuń
    2. P.S. Ale podejrzewam, że nie pasuje :>

      Usuń
    3. To już wiem kto mi nabił tyle odsłon! :)
      Dziewczyny - dałam tylko jedno ograniczenie - w wyrazie nie może więcej danej litery (tej zgłaszanej) niż parka.
      Wyraz może mieć więcej niż jedną parę i każda para w tytule może mieć parę.
      Tylko przy zgłaszaniu proszę byście to Wy decydowały którą parę zgłaszacie :)
      Sylwio - zatem tytuł ok, tylko powiększasz jedną parę.

      Usuń
    4. To z pewnością nasza zasługa! :D Uff, w takim razie kamień z serca. Nagle zrobiło mi się mnóstwo odpowiednich tytułów na półce... Bosko!! :D

      Usuń
  10. Nie zdążyłam zgłosić jeszcze 2 książek przez Targi Książki. Wróciłam do Warszawy dopiero w poniedziałek późnym wieczorem, a wczoraj cały dzień leczyłam przeziębienie i nie wchodziłam do Internetu.

    "Niedoparki na zawsze" Pavel Šrut, Galina Miklínová - czeska
    "Znieczulenie" Robin Cook - amerykańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przypuszczałam, że jeszcze coś zgłosisz, dlatego wpisałam Cię w podsumowanie z tą jedną książką :)

      Usuń
    2. Dzięki :)

      zaległy link:
      Niedoparki na zawsze Pavel Šrut, Galina Miklínová - czeska
      http://literaturomania.blogspot.com/2016/11/niedoparki-na-zawsze-razem-czy-osobno.html

      Usuń
  11. No to się bawimy w literki!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla odmiany teraz literki :) W grudniu będzie jeszcze coś innego :)

      Usuń
  12. 1. "Okrakiem na bArykAdzie. Dziennikarze i celebryci" Wiesław Godzic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, w sumie to widzę tu aż 6 par. Niesamowicie ta lektura się wpasowała w hasło.

      Usuń
    2. jeśli to nie przeszkadza, to
      zmienię w tym tytule zaznaczenie, bo inaczej same pary samogłosek będe miała ;-)
      "OKraKiem na barykadzie. Dziennikarze i celebryci" Wiesław Godzic

      Usuń
    3. Nie przeszkadza :) już zmieniłam.
      Aczkolwiek to nie ma znaczenia czy to samogłoski czy spółgłoski :D

      Usuń
  13. Gratuluję wszystkim :)
    Hasło listopadowe bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Morderstwo i cała reszta - Marta Reich
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/morderstwo-i-caa-reszta-marta-reich.html

      2. Chilli - Pola Rewako
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/chilli-pola-rewako-recenzja.html

      3. Zwierzogród. Słownik angielsko-polski - Disney
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/zwierzogrod-sownik-angielsko-polski.html

      4. Złota księga bajek do słuchania - Disney
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/zota-ksiega-bajek-do-suchania-klasyczne.html

      5. Trolle - DreamWorks
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/trolle-dreamworks-recenzja.html

      6. Kumulacja cierpień - Monika Fudali
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/kumulacja-cierpien-monika-fudali.html

      7. Nakarmię cię miłością - Anna Dąbrowska
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/nakarmie-cie-mioscia-anna-dabrowska.html

      8. A miało być tak pięknie - A. Rook
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/a-miao-byc-tak-pieknie-rook-recenzja.html

      9. Emocjonalne SOS - Guy Winch
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/emocjonalne-sos-guy-winch-recenzja.html

      10. Miód na serce - Edyta Świętek
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/miod-na-serce-edyta-swietek-fragment.html

      11. Układanka z uczuć - Małgorzata Garkowska
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/11/ukadanka-z-uczuc-magorzata-garkowska.html

      12. Zemsta i przebaczenie. Narodziny gniewu. - Joanna Jax
      http://polacyniegesi.org/recenzja-zemsta-i-przebaczenie-narodziny-gniewu-joanna-jax/

      Usuń
  14. Aine szaleje, a Twoje hasło w tym miesiącu, na szczęście, wymaga tylko jednej książki i nawet mam kandydatkę :) Już się martwiłam, że przeczytałam w październiku tylko dwie pozycje pasujące do wyzwania, gdy okazało się, że można było przeczytać jedną i mieć czerwone policzki ze wstydu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt już się nie wstydzi, bo uzupełniłam :)
      Wystarczy teraz jedna i liczę, że sporo grupa zaliczy miesiąc :)

      Usuń
  15. Ja nie mogę! Aleś wymyśliła... parki liter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo, staram się :) Co też powiecie w grudniu hihi

      Usuń
    2. Wiesz, że liczę dni do pierwszego? ;-) I wcale nie ze względu na wypłatę :D

      Usuń
  16. „EntliczEk pEntliczEk” – Agatha Christie
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/03/entliczek-pentliczek-agatha-christie/

    OdpowiedzUsuń
  17. mElanżEria Anna Klara Majewska
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/melanzeria-anna-klara-majewska.html

    OdpowiedzUsuń
  18. O smoku spod WaWelu Wojciech Widłak
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/w-kraju-polan-zofia-stanecka-o-smoku.html

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. "OsTaTnia wola Sonji" - Åsa Hellberg
    2. "Granat PoProszę" - Olga Rudnicka

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. NorwEskiE noce Derek B. Miller
    http://gosia72.blogspot.com/2016/11/norweskie-noce-derek-b-miller.html

    OdpowiedzUsuń
  21. 1) Liliowe dZiewcZyny - Martha Hall Kelly
    https://monweg.blogspot.com/2016/11/liliowe-dziewczyny-martha-hall-kelly.html
    Ale widzę jeszcze dwie pary, czy też się liczą, czy tylko ta zaznaczona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2) O pIsanIu - Charles Bukowski
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/o-pisaniu-charles-bukowski.html

      Usuń
    2. Monia, liczy się tylko jedna para w jednym wyrazie :)

      Usuń
    3. 3) Pęd pOgOni, pęd ucieczki - Ryszard Krynicki
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/ped-pogoni-ped-ucieczki-ryszard-krynicki.html

      Usuń
    4. 4) UwIkłanI. Na zawsze - Laurelin Paige
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/uwikani-na-zawsze-laurelin-paige.html

      Usuń
    5. 5) UChodźCy z ziemi Ulro - Grzegorz Jankowicz
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/uchodzcy-z-ziemi-ulro-grzegorz-jankowicz.html

      Usuń
    6. 6) Chłopak z SąSiedztwa - Kasie West
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/chopak-z-sasiedztwa-kasie-west.html

      Usuń
    7. 7) Morze KArAluchów - Tommaso Landolfi
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/morze-karaluchow-tommaso-landolfi.html

      Usuń
    8. 8) Magiczne praKtyKi i rytuały dla początkujących - Brandy Williams
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/magiczne-praktyki-i-rytuay-brandy.html

      Usuń
    9. 9) CzarOMarOwnik 2017
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/magiczne-praktyki-i-rytuay-brandy.html

      Usuń
    10. 10) JEdynE wyjście - Helen FitzGerald
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/jedyne-wyjscie-helen-fitzgerald.html

      Usuń
    11. 11) Serce z PoPiołu - Kathrin Lange
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/serce-z-popiou-kathrin-lange.html

      Usuń
    12. 12) Czy wspomniałam, że za Tobą tĘsknięĘ - Estelle Mascame
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/dimily-3-czy-wspomniaam-ze-za-toba.html

      Usuń
    13. 13) ZagiNioNy - C.L. Taylor
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/zaginiony-cl-taylor.html

      Usuń
    14. 14) FanTasTyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie. Kolorowanka
      https://monweg.blogspot.com/2016/11/fantastyczne-zwierzeta-i-jak-je-znalezc.html

      Usuń
    15. Kolorowanka nie jest książką do czytania i nie mogę jej zaliczyć...

      Usuń
  22. „CzekAłAm na Ciebie” – Cathy LaGrow, Cindy Coloma
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/07/czekalam-na-ciebie-cathy-lagrow-cindy-coloma/
    Ewentualnie CIEbIE, gdyby ktoś się uparł ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. TajEmnicE Amy Snow Tracy Rees
    https://slowaiobrazy.wordpress.com/2016/11/08/w-poszukiwaniu-tajemnicy-tajemnice-amy-snow/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. NEmEzis. O człowieku z faweli i wojnie o Rio Misha Glenny
      https://slowaiobrazy.wordpress.com/2016/11/14/nemezis-mishy-glennyego-poruszajacy-i-zadziwiajacy-obraz-faweli/

      Usuń
    2. 3. CzArownicA Anna Litwinek
      https://slowaiobrazy.wordpress.com/2016/11/16/powiesc-pelna-magii-i-dawnych-wierzen-czarownica-anny-litwinek/

      Usuń
    3. 4. Pogromca lWóW Camila Lackberg
      https://slowaiobrazy.wordpress.com/2016/11/21/pogromca-lwow-c-lackberg-powrot-do-fjallbaki-czy-udany/

      Usuń
    4. 5. Diabli nAdAli Olga Rudnicka
      https://slowaiobrazy.wordpress.com/2016/11/22/diabli-nadali-olgi-rudnickiej-ksiazka-do-zrelaksowania/

      Usuń
    5. Teraz reszta bez linków, bo się chyba nie wyrobię z recenzjami. Podejrzewam, że zrobię jakiś wpis zbiorczy, ale szykuję zmiany na blogu od nowego roku, więc na razie mniej notek się będzie pojawiać...

      6. "MiniaTurzysTka" Jessie Burton
      7. "JEsiEń" Karl Ove Knausgard
      8. "Listy pachnące tymiankiem" Eve Makis
      9. "BędZiesZ tam" Guliame Musso
      10. "Czarne lIścIe" Maja Wolny
      11."PrzyjaciElE i rywale" Agnieszka Krawczyk

      Usuń
    6. Ważne żeby były przeczytane, linki można dosłać później :)

      Usuń
    7. To jeszcze jedno

      12. "WerAndA na Czarcim Cyplu" Lliana Fabisińska

      Usuń
  24. Parasol pana PaNtaloNa Zbigniew Dmitroca
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/jesienne-lektury-z-serii-czytam-sobie.html

    Mur. O historii powojeNNego Berlina Rafał Witek
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/jesienne-lektury-z-serii-czytam-sobie.html

    Walizka pana HaNumaNa Rafał Witek
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/jesienne-lektury-z-serii-czytam-sobie.html

    Kasztan, tApczAn, tralala Grzegorz Kasdepke
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/jesienne-lektury-z-serii-czytam-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. 2. SioStry Claire Douglas
    http://gosia72.blogspot.com/2016/11/siostry-claire-douglas.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. "Co mnie zmIenIło na ZawsZe" Amber Smith
    http://lady-flower123.blogspot.com/2016/11/kacik-czytelniczy-premierowo-amber.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. ""Zaginiona kartoteka. Utracone Dziedzictwa". Pittacus Lore
      http://lady-flower123.blogspot.com/2016/11/kacik-czytelniczy-pittacus-lore.html

      Usuń
  28. 3. PAsAżer 23 Sebastian Fitzek
    http://gosia72.blogspot.com/2016/11/pasazer-23-sebastian-fitzek.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Czas TęsknoTy Adrian Grzegorzewski
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/czas-tesknoty-adrian-grzegorzewski.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje sZcZęśliwe życie Rose Lagercrantz
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/moje-szczesliwe-zycie-rose-lagercrantz.html

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. " Ludzie na wAlizkAch. Nowe historie" Szymon Hołownia

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Pokój dla artYstY Maria Ulatowska, Jacek Skowroński
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2016/11/barszcz-ukrainski-w-polskiej-wersji-i.html

    OdpowiedzUsuń
  33. 2. Kobiety z CzerwonyCh Bagien Grażyna Jeromin - Gałuszka
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2016/11/zioowe-faszerowane-poledwiczki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  34. 4. SzóStka Wron Leigh Bardugo
    http://gosia72.blogspot.com/2016/11/szostka-wron-leigh-bardugo.html

    OdpowiedzUsuń
  35. 3. "SpEłnionE marzenia" Krystyna Mirek
    4. "Serce z BiBuły. Stacja Jagodno" Karolina Wilczyńska
    5. "PrAcowniA Dobrych Myśli" Magdalena Witkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  36. 2. "AlicjA w krainie czasów. Czas zaklęty" Ałbena Grabowska
    3. "Alicja w krainie czasów. Czas OpOwiedziany" Ałbena Grabowska
    4. "WYmarzonY czas" Magdalena Kordel
    5. "TAjemnicA bzów" Magdalena Kordel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu mam link do zbiorowej opinii o pozycji 2 i 3, nie wiem jak to mogłabyś ująć ( podlinkować oba tytuły tym samym linkiem?)
      http://agnestariusz.blogspot.com/2016/11/alicja-w-krainie-czasow-czas-zaklety.html

      Usuń
  37. Co mnie zmIenIło na zawsze Amber Smith
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/co-mnie-zmienio-na-zawsze-amber-smith.html

    OdpowiedzUsuń
  38. „Zabrania się miłosnych ekSceSów na progu stancji” – Mamen Sànchez
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/14/zabrania-sie-milosnych-ekscesow-na-progu-stancji-mamen-sanchez/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam na razie jedną bo reszta czeka na komentarz:

    Kobiety z Czerwonych Bagien Grażyna Jeromin-Gałuszka
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2016/11/kobiety-z-czerwonych-bagien-grazyna.html

    OdpowiedzUsuń
  40. 6. "PrzezNaczeNi" Katarzyna Grochola

    OdpowiedzUsuń
  41. Pamiętnik kobiety cudzOłOżnej - Curt Leviant

    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2016/11/ciage-myslenie-o-grzechu-jest-gorsze.html

    OdpowiedzUsuń
  42. 7.Trzy połówki jAbłkA Antonina Kozłowska

    http://agnestariusz.blogspot.com/2016/11/trzy-poowki-jabka-kozowska.html

    OdpowiedzUsuń
  43. „OsTaTni list” – Maria Ulatowska
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/15/ostatni-list-maria-ulatowska/

    OdpowiedzUsuń
  44. „Ładne kwIatkI” – Sue Margolis
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/18/ladne-kwiatki-sue-margolis/

    OdpowiedzUsuń
  45. 5. CzErwiEń obłędu Dawid Waszak
    http://gosia72.blogspot.com/2016/11/czerwien-obedu-dawid-waszak.html

    OdpowiedzUsuń
  46. hOrmOnia Natasza Socha
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/hormonia-natasza-socha.html

    OdpowiedzUsuń
  47. 3.BaBskie fanaberie, czyli w cholerę z tym wszystkim Ania Witowska
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2016/11/waniliowy-creme-brulee-i-babskie.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Poczytaj mi, MaMo. Księga siódma praca zbiorowa
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/poczytaj-mi-mamo-ksiega-siodma.html

    OdpowiedzUsuń
  49. 3. "Kwiatki JAnA Pawła II" opracowanie Janusz Poniewierski

    OdpowiedzUsuń
  50. "PrzyjaciElE i rywale" Agnieszka Krawczyk

    OdpowiedzUsuń
  51. „Listy z dzIesIątej wsi” – Agnieszka Olszanowska
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/21/listy-z-dziesiatej-wsi-agnieszka-olszanowska/

    OdpowiedzUsuń
  52. 8. "List z powstAniA"- Anna Klejzerowicz

    OdpowiedzUsuń
  53. Ada i AdAm na wsi Małgorzata Szewczyk
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/ada-i-adam-na-wsi-magorzata-szewczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Zaległy link do Szumowin Horsta:
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2016/11/szumowiny.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Córki mordercy Rendy Susan Meyers
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2016/11/corki-mordercy-randy-susan-meyers.html

    OdpowiedzUsuń
  56. 8. "SchrOniskO" Marika Krajniewska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOREKTA ( bo zdążyłam z recenzją)

      http://agnestariusz.blogspot.com/2016/11/schronisko-marika-krajniewska.html
      SchrOniskO Marika Krajniewska

      Usuń
  57. 6. MAterA 2019 Danka Markiewicz
    http://gosia72.blogspot.com/2016/11/matera-2019-danka-markiewicz.html

    OdpowiedzUsuń
  58. mOralnOść pani Piontek Magdalena Witkiewicz
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2016/11/moralnosc-pani-piontek-magdalena.html

    OdpowiedzUsuń
  59. 4. Prawie SioStry Maria Ulatowska
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2016/11/coleslaw-i-prawie-siostry.html

    OdpowiedzUsuń
  60. „Tajne misje VAderA” Ace Landers

    „SzTyleT rodowy” Aleksandra Ruda

    Pożyczanie jest srEbrEm, a rabowanie złotem Catharina Ingelman-Sundberg

    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2016/11/emerycka-szajka-znow-nadaje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to napisać - dzięki za stosowanie się do mojej prośby o wzór podawania książek :)

      Usuń
  61. Listopad (biały)
    Czerwone złOtO Tom Hillenbrand
    https://czytanieprzykominku.blogspot.com/2016/11/czerwone-zoto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Biały? :P
      Spoko zaliczam, nawet biały hihi

      Usuń
    2. O widzisz, tak się kończy kopiowanie...
      Ale kolejność autor/tytuł zmieniłam dla Ciebie! :-)

      Usuń
    3. O widzisz, tak się kończy kopiowanie...
      Ale kolejność autor/tytuł zmieniłam dla Ciebie! :-)

      Usuń
    4. Tak, zauważyłam właściwą kolejność :)

      Usuń
  62. 7. "Kiedy pada desZcZ" Lisa de Jong
    8. "Słońce świeci wSzyStkim" Monika Szwaja

    OdpowiedzUsuń
  63. Kim byłbym bez Ciebie Guillaume Musso
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2016/11/kim-bybym-bez-ciebie-guillaume-musso.html

    OdpowiedzUsuń
  64. ZłAmAne serce Sarah Lark
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2016/11/saga-nowozelandzka-tom-10-zamane-serce.html

    OdpowiedzUsuń
  65. 9. "W samOtnOści" A. Christie (pod pseud. Mary Westmacott)

    OdpowiedzUsuń
  66. „Jak zabić nAstolAtkę w sobie)?... – Małgorzata Gutowska-Adamczyk
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/dorosa-nastolatka.html

    „RhiANNA i żElaznE psy” – Dave Luckett
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/zelazne-psy.html

    AngelfAll. PeNryN i Świat Po – Susan Ee
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/nowy-swiat.html

    ZagINIoNe miasto – Anna Klejzerowicz
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/miasto-prekolumbijskie-gdansk.html

    GrAnAT poproszę! – Olga Rudnicka
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/wybuchowe-sytuacje.html

    NAgrodA pocieszenia – Adam Lang
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/licealista-z-nagroda.html

    Wołanie mIłoścI – Lisa Kleypas
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/14.html

    WIelkI Karol i mały LoLek. O Janie Pawle II – Anna Czerwińska-Rydel
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/od-lolka-do-karola.html

    RObOt RobeRt – Zofia Stanecka
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/sprzatanie-to-wyzwanie.html

    NErvE – Jeanne Ryan
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/dziewczyna-zza-kulis.html

    Klątwa HerHora – Piotr Rowicki
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/11/klatwa-egipska-plaga.html

    OdpowiedzUsuń
  67. „Dom nad jeziorem smUtkU” – Marilynne Robinson
    http://poczytajka.blog.pl/2016/11/29/dom-nad-jeziorem-smutku-marilynne-robinson/

    OdpowiedzUsuń
  68. 1 Kostuszka Carla Mori
    http://www.kreatywa.net/2016/11/kostuszka-carla-mori.html

    2 Czarna książka: Antologia opowiadań żużlowych, Joanna Krystyna Radosz
    http://www.kreatywa.net/2016/11/czarna-ksiazka-antologia-opowiadan-zuzlowych.html

    3 Syfon i uczucia Iwona Kamińska
    http://www.kreatywa.net/2016/11/czytaj-z-zosia-12.html

    4 Smitten kitchen Deb Perelman
    http://www.kreatywa.net/2016/11/jak-zasmakowac-nowojorskiego-zycia.html

    5 Trolle. Ilustrowana opowieść
    http://www.kreatywa.net/2016/11/kolekcja-trolle-egmont.html

    6 Trolle. Bardzo wielka księga trolli z naklejkami
    http://www.kreatywa.net/2016/11/kolekcja-trolle-egmont.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudyno, niestety ostatniej nie mogę zaliczyć - ma za mało tekstu, to raczej książeczka-naklejanka z zadaniami.

      Usuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Diabelski OwOc Tom Hillenbrand
    http://literaturomania.blogspot.com/2016/11/diabelski-owoc-krymina-kulinarny.html

    Doktor DoliTTle i jego zwierzęta Hugh Lofting
    http://literaturomania.blogspot.com/2016/11/doktor-dolittle-i-jego-zwierzeta.html

    Z plEcakiEm przez Indochiny
    http://literaturomania.blogspot.com/2016/11/z-plecakiem-przez-indochiny-ksiazka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NordicAnA Kasja Kinsella
      http://literaturomania.blogspot.com/2016/11/nordicana-kompendium-wiedzy-o.html

      Usuń
  71. 1. „ZagubIenI” Sharon Sala
    2. „ObIetnIca pod jemiołą” Richard Paul Evans
    3. „WypraWa czarownic” Terry Pratchett

    OdpowiedzUsuń
  72. JEsiEń Motyli - Andrea Portes
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/11/andrea-portes-jesien-motyli.html

    KołysanKa - Sarah Dessen
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/11/sarah-dessen-koysanka.html

    Światło między oceAnAmi - M.L. Stedman
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/11/m-l-stedman-swiato-miedzy-oceanami.html

    Masa o boSSach polskiej mafii - Artur Górski, Jarosław "Masa" Sokołowski
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/11/artur-gorski-jarosaw-masa-sokoowski.html

    Nie poDDAwaj się - Rainbow Rowell
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/11/rainbow-rowell-nie-poddawaj-sie.html

    KlamKi i dzwonki - Magdalena Knedler
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/11/magdalena-knedler-klamki-i-dzwonki.html

    OdpowiedzUsuń
  73. 9. "Kiedy wSzyStko się zmienia" Lisa de Jong

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. "Rewolucja w WychoWaniu" Po Bronson, Ashley Merryman
    2. "Najszczęśliwsza dziewczyna na świEciE" Jessica Knoll
    3. "FaNtastyczNe samobójstwo zbiorowe" Arto Passilinna
    4. "BrygAntkA" Maria Rosa Cutrufelli

    OdpowiedzUsuń
  75. 5. JesieNNa miłość Nicholas Sparks
    6. mAgnoliA Grażyna Jeromin - Gałuszka

    https://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2016/11/kotlety-selerowo-kalafiorowe-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...