sobota, 16 czerwca 2012

Emily Giffin "Coś niebieskiego"

Z okładki: Coś niebieskiego ukazuje dalsze losy Darcy i Rachel, bohaterek bestsellerowej powieści Coś pożyczonego. Wciągająca historia przyjaźni i zdrady, ale przede wszystkim poruszająca opowieść o wewnętrznej przemianie, dojrzewaniu do macierzyństwa i miłości. Darcy ma wszystko, o czym marzą kobiety ? urodę, seksapil, męskie zainteresowanie, wyczucie stylu, świetną pracę, przystojnego i bogatego narzeczonego. A także lojalną przyjaciółkę Rachel.
Tydzień przed ślubem Dex rzuca Darcy. Ona przyjmuje to w miarę spokojnie. Jednak gdy dowiaduje się, że zdradził ją z Rachel, w której zakochał się z wzajemnością, wpada we wściekłość. Obwinia oboje o rozpad swego narzeczeństwa, choć sama ma romans z drużbą Deksa, Marcusem, i spodziewa się jego dziecka.


Moja opinia: Mam nadzieję, że Ci którzy nie czytali części pierwszej nie zaczęli przygody od tej książki. Nie będę dużo pisać, bo boję się że mogłabym zepsuć całą historię spojlerem. Ta część jest napisana z perspektywy Darcy, dzieje się dużo więcej niż w Coś pożyczonego. Napiszę tak: Bomba! No takiego zakończenia to ja się nie spodziewałam. Polecam każdemu



Wyzwania: 52 książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...