czwartek, 14 czerwca 2012

Gert Godeng "Wilk z głową człowieka"

Z okładki: Fredric Drum, Skarphedin Olsen i dwaj jego koledzy z Centrali Policji Kryminalnej spędzają urlop w górskiej chacie. Szybko okazuje się, że nie jest to zwykły wypad na łono natury. Wokół nich zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Wędka Skarphedina eksploduje, ktoś ginie bez śladu.

Moja opinia: Pod koniec książki było napisane, że to cztery doby przebywali w górskiej chacie. Zdziwiłam się. Tyle się przecież wydarzyło, więc niemożliwe żeby w tak krótkim czasie... A jednak. Początkowo może się wydawać nieco nudnawa i niezrozumiała, ale z każdą stroną jest coraz więcej zagadek, tajemnic, niespodzianek. I to nie tylko w temacie owiec i wilków. A zakończenie - podejrzewałam nie tą osobę co trzeba... czyli dobrze napisana książka.



Wyzwania: 52 książki, Z półki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...