piątek, 25 marca 2022

Nietypowe Pytania do autorki romansów historycznych Melisy Bel - wywiad #23


 
 
Takiego wywiadu jeszcze nie czytaliście!
 
Na okoliczność wydania najnowszego romansu historycznego Melisy Bel (papierowa premiera - 25.02.2022), czyli "Wilczego Lorda" zadałam autorce kilka pytań. 
Ja z humorem, więc i autorka z humorem :) Wyszedł wywiad... najchętniej napisałabym, że z jajem :D
 
A że był przygotowany pod relacje na IG to nietypowo możecie go przeczytać w formie graficznej.
 
Doczytajcie do końca, czeka tam pytanie i niespodzianka! 



 
 
 


















Jak Wam się podoba forma graficzna wywiadu [grafiki tworzyła autorka]?
A fakt, że pytania i odpowiedzi są z przymrużeniem oka a nie tylko powtarzalne i na serio? 

Na górze posta znajdziecie podlinkowany tytuł książki - przeniesie Was do mojej recenzji. 
Jeśli ktoś jeszcze nie ma książki a chciałby mieć "Wilczego Lorda" lub inny tytuł Melisy Bel to mam dla Was kody zniżkowe! Trzy pierwsze osoby, które do mnie napiszą otrzymają 30% rabatu!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i rzeczywiście niecodzienny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam autorki, ale wywiad przeczytałam z ciekawością.
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Myślę, że nawet dla osób, które nie znają książek Melisy jest ciekawy.
      Jeśli lubisz romanse historyczne to polecam poznać twórczość :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ta forma.
    Też nie lubię kawy i z chęcią odwiedziłabym pracownię Leonarda da Vinci. Nie wiedziałam, że Melisa jest taka niska.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...