niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie grudnia i hasło na styczeń 2017 - Pod hasłem - startujemy z 5 edycją!!!

Witajcie w Nowym Roku!

2017 nadszedł zdecydowanie za szybko... Nie wiem jak to się dzieje, że czas płynie tak ekspresowo...
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze: zdrowia, szczęścia, prawdziwych przyjaciół, szczerej miłości, wielu cudownych spotkań, książek a przede wszystkim spełnienia marzeń! :)

Zdecydowaliście, że chcecie by Pod hasłem wystartowało - zatem dziś rusza 5 edycja! Dziękuję :) i zapraszam do wspólnej zabawy

Bardzo proszę o stosowanie się do mojej prośby (poniżej na kolorowo) ułatwi mi to pracę z podsumowaniami.


Teraz zapraszam na podsumowanie grudnia 2016 (podsumowanie całego roku będzie... jak zrobię :)), później proszę o przeczytanie regulaminu, który uległ zmianom i został uściślony a potem... pozostaje już tylko zapoznanie się z hasłem... i niespodzianką.



Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)


Zapraszam na kilka słów podsumowania grudnia - hasło brzmiało: grudniowe szaleństwo


Wyzwanie ukończyło 19 osób. Przeczytaliśmy w sumie  69  książek



Statystycznie:
  • lit. polska - 35 ; lit. zagraniczna - 34
  • pierwsze miejsce na podium należy do Badylarki Domatorki - 14 książek!
  • na drugim miejscu uplasowały się Aine, pasjonatka książek oraz Sylwia z 6 lekturami - gratuluję całej czwórce!



Monika Wilczyńska
1. Dziecko śniegu  Eowyn Ivey
 2. Śnieżny wędrowiec  Elisabeth Herrmann

Badylarka Domatorka
1. Stojąc pod tęczą Dorota Schrammek
2. Ekspozycja Remigiusz Mróz
3. Cicha 5 praca zbiorowa
4. Przewieszenie Remigiusz Mróz
5. Księgarenka przy ulicy Wiśniowej praca zbiorowa
6. Wszystko przez ten Nowy Jork Cassandra Rocca
7. Ostatni dzień roku Katarzyna Misiołek
8. Niewinność Dean Koontz
9. Biuro Przesyłek Niedoręczonych Natasza Socha
10. Przepis na święta Debbie Macomber
11. Niespodzianki Debbie Macomber
12. Darujmy sobie te święta John Grisham
13. Siódmy sekret szczęścia Sharon Owens
14. Boże Narodzenie w Lost River Fannie Flagg

Sylwia
1. To magiczny świat. Calvin i Hobbes Bill Watterson
2. Dziecko last minute Natasza Socha
3. Krecik i Boże Narodzenie Zdenek Miler
4. Pierwszy śnieg Agnieszka Sobich
5. Gwiazdkowe bajeczki Rafał Wejner
6. Gwiazdkowe wierszyki Rafał Wejner

pasjonatka książek
1. "Biuro Przesyłek Niedoręczonych" Natasza Socha
2. "Anioł do wynajęcia" Magdalena Kordel
3. "W poszukiwaniu szczęścia" Melissa Hill
4. "Świąteczna kafejka" Amanda Prowse
5. „Księgarenka przy ulicy Wiśniowej” zbiór opowiadań
6. "Obudź się, Kopciuszku" Natalia Sońska 

Ela Noga / Sonrisa
1. Morderstwo w Boże Narodzenie Aghata Christie
2. Sześć kobiet w śniegu (nie licząc suki) Anna Fryczkowska
3. Wiedźmikołaj Terry Pratchett
4. Siedem życzeń Różni Autorzy
5. Księgarenka przy ulicy WIśniowej Różni Autorzy

Paulina Sarnecka
1. "Świąteczny sweter" Glenn Beck
2. "Bóg, honor, trucizna" Robert Foryś
3. "Jeżynowa zima" Sarah Jio
4. "Cud" Danielle Steel
5. "Kościół dla średnio zaawansowanych" Szymon Hołownia

Agnesto
1. Anioł do wynajęcia  Magdalena Kordel

Monika Piotrowska-Wegner (Monweg)
1. Dziewczyna w czerwonej pelerynie  Sara Blakley-Cartwright

Gosia B.
1. Dziewczyna w lodzie Robert Bryndza
2. Śnieżny wędrowiec Elisabeth Herrmann

Aine
1. O Mikołaju, który zgubił prezenty Danuta Parlak
2. Gwiazdka z nieba Liliana Bardijewska
3. Anioł do wynajęcia  Magdalena Kordel
4. A Yorkshire Christmas  Kate Hewitt
5. Księga Wyzwań Dasha i Lily  Rachel Cohn, David Levithan
6. Gdy mrok zapada  Jørn Lier Horst 

martucha180
1. Święty Mikołaj. Zadania, ćwiczenia, zagadki  Barbara Lewandowska

Marjory
1. "Zimowe sny" Richard Paul Evans
2. "Komedia świąteczna" Victoria Alexander
3. "Wiedźmikołaj" Terry Pratchett
4. "Podarunek" Danielle Steel

Epilog - Zaczytana Joana
1. Ekspozycja  Remigiusz Mróz

Klaudyna Maciąg
1. Księga wyzwań Dasha i Lily  Rachel Cohn, David Levithan

Daria Skiba
1. Chłopiec zwany Gwiazdką  Matt Haig
2. Klamki i dzwonki  Magdalena Knedler
3. Zły kocurek. Gwiazdka  Nick Bruel

Iwona
1. Obudź się Kopciuszku  Natalia Sońska
2. Obietnica pod jemiołą  Richard Paul Evans
3. Będzie dobrze, kotku  Wioletta Sawicka
4. Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań  opracowanie zbiorowe

Pani_Wu
1. Ekspozycja  Remigiusz Mróz

magdalenardo
1. Anioł do wynajęcia  Magdalena Kordel






Na moje lektury złożyły się:
1. Biuro przesyłek niedoręczonych  Natasza Socha
2. Sezon na cuda  Magdalena Kordel
3. Bliźnięta z lodu  S.K. Tremayne
4. Tygrysek na słoneczniku  J. Kowal, L. Nosyriew
5. Obudź się, Kopciuszku  Natalia Sońska


........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w ubiegłym miesiącu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie.


Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)




Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy.  Choć będę motywować, ale o tym w regulaminie :)

Proszę też o podmianę linku pod banerem na aktualny - kierujący do tego posta.

Baner na rok 2017 poniżej - tym razem został podrasowany i uaktualniony przez Jolę,  ponieważ po kilku latach i przeróbkach nie prezentował się już dobrze. Dzięki Jolu :)



ZASADY WYZWANIA:

  • start wyzwania: 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia 5 edycji: 31 grudnia 2017r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy i liczą się książki przeczytane dokładnie w miesiącu trwania hasła
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner czy etykietę.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub mogą przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO. 
Nowe punkty regulaminu:
  • Na początku każdego kwartału oprócz hasła, pojawi się kwartalne koło ratunkowe. Jest to hasło, które będzie obowiązywało przez 3 miesiące - w tym czasie można skorzystać z niego 1 raz (czyli w jednym, z trzech miesięcy kwartału) - w sytuacji, gdy normalne hasło nie do końca Wam odpowiada (wtedy kiedy go wybierzesz, czytasz tylko wg koła ratunkowego, nie mieszamy z normalnym hasłem). Ryzyko jest oczywiście takie, że nie wiecie co pojawi się kolejnych miesiącach...
  • Do tej pory wśród uczestników losowałam nagrodę książkową. Teraz będzie to DWA losowania! Pierwsze - wśród osób, które będą miały frekwencję 100% (w każdym miesiącu czytały wg Pod hasłem). Drugie - wśród trzech osób, które przeczytają najwięcej książek w 2017 roku - również rozlosuję książkę.
  • By drugie losowanie było bardziej sprawiedliwe, od tego roku zaliczam tylko i wyłącznie książki powyżej 140 stron
  • By uniknąć zgłoszeń, które czasem budzą wątpliwości - nie zaliczam: słowników, książek z przepisami, literatury typowo podróżniczej, albumów (ogólnie książek, gdzie królują fotografie), książeczek z zadaniami, łamigłówek, kolorowanek i pozycji typowo obrazkowych. Komiksy zaliczę, jeśli będą miały naprawdę sporo tekstu (foto zawartości należy wtedy wysłać na maila).



Hasło na styczeń:
autor ze znakiem

Kwartalne koło ratunkowe styczeń-marzec:
kobieta w sukni



Wyjaśnienie hasła...
W pierwszym miesiącu tego roku zajmiemy się autorami. By zaliczyć styczeń, należy znaleźć autora, który na okładce został zapisany ze znakiem: myślnikiem lub kropką (inicjały). [Kropki nad "i" itp. nie zaliczam]


Przykłady poprawnych autorów: Walczak-Chojecka, Gutowska-Adamczyk, Bulicz-Kasprzak, Zyskowska-Ignaciak, Lingas-Łoniewska, Anna J. Szepielak, K.A. Tucker, J. K. Rowling, Brittainy C. Cherry, E.L. James

EDIT: Zaliczę również apostrof np. O'Neill.


Wyjaśnienie koła...
Jeśli nie masz lub nie chcesz zagłębiać się w znaki sięgnij po okładki, na których widnieje kobieta w sukni - strój ten musi być doskonale i jednoznacznie widoczny. Może to być zarówno krótka, jak i długa sukienka.
Ale uważaj - koło obowiązuje jeszcze przez 2 miesiące - zastanów się, czy chcesz z niego skorzystać już teraz (patrz regulamin).


POWODZENIA! :)





Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

134 komentarze:

  1. Ooo... Ale fajny pomysł z tym kołem:) a co do literatury podróżniczej to pytanie: Rozumiem, że książek np. Cejrowskiego czy Wojciechowskiej nie zaliczasz? Czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jest pierwsza pozytywna reakcja :)
      Elu, nie znam ich książek, ale jak mi dziecię wyzdrowieje to udam się do księgarni i namacalnie sprawdzę co zawierają - dam znać :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny odświeżony banerek☺i regulamin😀 Oczywiście jak zwykle nie mam w domu żadnej książki do hasła 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Banerek jak Ty przejęłaś to już był nieco zjechany, należało mu się :)
      A regulamin też na 5 edycję ładny jest, a co... :)
      Żadnej, żadnej?? nie wierzę... może choć do koła??

      Usuń
  3. Ooo!
    Ale mnie zaskoczyłaś. Przejrzałam wszystkie okładki i do koła ratunkowego mam aż jedną pozycję!

    Także wymyślić musisz hasła na kolejne miesiące ;)

    A styczniowe hasło bardzo mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się :) I to nie tylko Ciebie zaskoczyć.
      Zatem zostawisz sobie koło na faktycznie kryzysowy marzec czy luty... A może nie będzie potrzeby użycia...

      Usuń
  4. Ewelinko! Proszę dopisz do mojej listy
    6. "Obudź się, Kopciuszku" Natalia Sońska

    Hasło świetne, już wyciągnęłam cały stosik z półki (-: Spodziewałam się, że mam więcej do koła ratunkowego, ale na szczęście na razie nie muszę z niego korzystać, a w ciągu kwartału z pewnością jakaś sukienka się trafi (-: Dla Ciebie oczywiście też najlepsze życzenia w Nowym Roku (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisane :) Jednak zdążyłaś. Jak wrażenia?
      Cieszę się, że masz co czytać - pasującego.

      Usuń
    2. Do północy nie zdążyłam, ale przeczytałam, zanim położyłam się spać, więc uznałam, że zaliczysz :D Podobała mi się, choć po przeczytaniu u Ciebie komentarzy o ucieczkach, zaczęłam obawiać się, kiedy kolejny raz "da nogę" (-:
      Wyciągnęłam z półki 12 książek, mam nadzieję, że się nie przeliczę z ambitnymi planami czytelniczymi!

      Usuń
    3. Końcówkę książki tuż po północy zaliczam :)
      12?? Wow!

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    Widzę, że słowa dotrzymałaś - zmiany są i to znaczące.
    Hasło na styczeń, dzięki wygranej u Ciebie książce, nie jest trudne.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię dotrzymywać. Znaczące, ale liczę że i tak jest fajnie i będziecie bawić się nadal :)
      Cieszę się, że przyczyniłam się do tego faktu!

      Usuń
  6. WOW Ewelinko ale masz swietny pomysl z tym kolem ratunkowym. Jestem od dawna wierną fanką i uczestniczka Twojego wyzwania i z ogromną przyjemnością pozostaje na kolejny rok. Bardzo tez podobają mi sie dodatkow nowe punkty w regulaminie - super i bardzob profesjonalnie.
    Pozdrawiam Wszystkich Noworocznie i
    Życzę super frajdy z Ejotkowym wyzwaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chciałam trochę odświeżyć naszą zabawę. Super, że będziesz nadal!

      Usuń
  7. Ależ ciekawie! ;) Zobaczymy co da się zrobić :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Liczę, że sporo poczytać...

      Usuń
    2. Powietrze, którym oddycha - Brittainy C. Cherry
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.ie/2017/01/powietrze-ktorym-oddycha-brittainy-c.html

      Usuń
    3. Szkoda, że ten miesiąc się kończy bo przybyło mi pasujacych tytułów ;)

      Zanim - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.ie/2017/01/zanim-katarzyna-zyskowska-ignaciak.html

      Usuń
  8. Dalej będę brała udział w tym wyzwaniu. DO stycznia coś mam. Dobry pomysł z tym kołem ratunkowym :)
    Wszystkiego dobrego na 365 dni 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombowy pomysł z kołem ratunkowym! :) W tym miesiącu jednak nie skorzystam, bo pod koniec grudnia ustaliłam sobie listę książek na styczeń i na szczęście znalazły się takie pasujące do styczniowego hasła. :)

    Ewelinko, właśnie czytam "Sama się prosiła" autorstwa Louise O'Neill. Czy jej nazwisko zostanie zaliczone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      To chyba i dobrze, że nie skorzystasz... Zostanie na bardziej awaryjną sytuację. Pogratulować intuicji już w grudniu :)

      Właściwie nie pomyślałam o takim zapisie znaku w nazwisku, ale ok - zaliczę.

      Usuń
  10. O proszę! Podium :)
    Widząc, jak szaleje Badylarka, nawet nie liczyłam na wysoką pozycję. :)
    Wszystkiego najlepszego i wielu cudnych książek w nowym roku! Oczywiście czytamy dalej pod hasło. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję niespodziewanego podium!
      Dzięki, wzajemnie, bardzo się cieszę :)

      Usuń
    2. Gratuluję miejsca na podium!

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
    4. Aine, śniegu w Święta nie było, więc grudniowe szaleństwo skupiło się na książkach, a nie na spędzaniu czasu na dworze :)

      Usuń
  11. W tym roku również wezmę udział w wyzwaniu😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowe pomysły, będzie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę w tym roku udział! Ale chyba zacznę od koła ratunkowego w tym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam :) Nie ma problemu, po to jest, by się ratować :)

      Usuń
  14. Oczywiście nadal biorę udział.
    Zmiany na pierwszy rzut oka są w porządku.
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Liczę, że w praktyce też będą ok. Najlepszego!

      Usuń
    2. Lekcje Madame Chic - Jennifer L. Scott
      https://monweg.blogspot.com/2017/01/lekcje-madame-chic-jennifer-l-scott.html

      Usuń
  15. Bardzo fajne wyzwanie i super pomysł z tym kołem ratunkowym. Ja chyba nie mam ani jednaj ksiazki z okładką pasującą do koła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zapraszam do tego fajnego wyzwania :) Ale może do normalnego hasła masz?

      Usuń
  16. Koło ratunkowe to super pomysł! Myślę jednak, że znajdę w styczniu jakąś panią autorkę z kreską w środku, tylko proszę mnie źle nie zrozumieć, mam na myśli dwuczłonowe nazwisko :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Trochę się zdziwiłam tą kreską hihi Znajdziesz mam nadzieję

      Usuń
  17. Ewelinko znalazlam u siebie na półce "Kocham Nowy Jork" Isabelle Laflèche. W nazwisku nad e jest apostro czy to sie zalicza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, niestety nie. Znak nie może dotyczyć bezpośrednio litery.
      Mogą być dwuczłonowe, apostrofy (edytowałam i jestem przyład w wyjaśnieniu) oraz kropki jako inicjał.
      Ten znak dotyczy "e" podobnie jak kropka w "i" a tego nie zaliczam.

      Usuń
    2. OK rozumiem :-) zatem szukam dalej :-)

      Usuń
  18. zgłaszam sie i wybieram hasło z koła ratunkowego:
    1.http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/01/beduinki-na-instagramie.html Beduinki na instagramie. Aleksandra Chrobak

    OdpowiedzUsuń
  19. chcę dołączyć do zabawy...!

    i zaprosić na moje wyzwanie #czytambopolskie https://www.facebook.com/poligondomowy/photos/a.589654427876187.1073741828.572379976270299/732339040274391/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabawy oczywiście zapraszam :)

      Za inne wyzwania dziękuję - pisałam o tym post nawet :)

      Usuń
    2. http://poligon-domowy.blogspot.com/2017/01/czworonozny-przyjaciel-z-misja-by-sobie.html - Był sobie pies, W. Bruce Cameron

      Usuń
    3. http://poligon-domowy.blogspot.com/2017/01/miosc-zazwyczaj-jest-trudna-jestes-moja.html JEsteś moja dzikusko - Agnieszka Lingas-Łoniewska

      Usuń
  20. Koło ratunkowe na pewno się przyda, ale nie w tym miesiącu. Myślę że znajdę jakiś autorów poza E.L. James ze znakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczycie- K.N Haner
      http://www.posredniczkaa.pl/2017/01/kn-haner-na-szczycie.html

      Usuń
    2. Koszmar Morfeusza-K.N Haner
      http://www.posredniczkaa.pl/2017/01/kn-haner-koszmar-morfeusza.html

      Usuń
  21. Fajne wyzwanie, zapisuje sie i juz zaczynam czytac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewelinko, pozdrawiam Cię serdecznie w Nowym Roku.
    Od razu na wstępie ratuję się kołem - jak szaleć, to szaleć ;)
    A zatem kobieta w sukni...
    ... na początek w habicie ;)

    „Rzeka ludzi osobnych” – Katarzyna Enerlich
    http://poczytajka.blog.pl/2017/01/03/rzeka-ludzi-osobnych-katarzyna-enerlich/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego jest koło :) Pamiętaj tylko, że w tym miesiącu nie możesz już zmienić hasła...
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  23. 1. "Przebudzenie" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się zgłaszam :) Akurat w tym miesiącu Sarah J. Maas w planach :D

    https://ogrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że przybywa nas do zabawy :)
      Czekam zatem na link do recenzji

      Usuń
    2. "Dwór mgieł i furii" Sarah J. Maas
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2017/01/powiesc-doskonaa-dwor-mgie-i-furii.html

      Usuń
    3. "Światło między oceanami" M. L. Stedman
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2017/01/mroczne-zakatki-duszy-i-swiato-miedzy.html

      Usuń
    4. "Jak powietrze" Agata Czykierda-Grabowska
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2017/01/book-tour-powietrze-agaty-czykierdy.html

      Usuń
    5. "Był sobie pies" W. Bruce Cameron
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2017/01/przedpremierowo-w-bruce-cameron-by.html

      Usuń
  25. Przypadkowo weszłam w posiadanie książki, ktora pasuje do hasła ze znakiem.
    Super zabawa trwa.
    Komp w naprawie, więc więcej czasu na lekturę.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak przypadki czasem są fajne :)
      O tak, jest coraz lepsza!
      Zatem wielu super powieści życzę :D
      Dzięki i wzajemnie

      Usuń
  26. Oczywiście zgłaszam się do kolejnej edycji :)

    Fajny pomysł z tym kołem ratunkowym. Szkoda, że nie było go w zeszłej edycji. Bo jakoś nic nie znalazłam na grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że będziesz :)
      Właśnie ubolewałam nad tym, że straciłaś grudzień do 100%, bo robiłam podsumowanie... No widzisz, na ten rok dopiero to wymyśliłam...

      Usuń
  27. Sama się prosiła Louise O'Neill
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/sama-sie-prosia-louise-oneill.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna zabawa, zapisuję się, jeśli można. I na wstępie mam pytanie - czy & się liczy jako znak? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Zapraszam do zabawy
      A czy & znajduje się w nazwisku autora?

      Usuń
  29. 1. Zakręty losu 1. Agnieszka Lingas - Łoniewska
    2. Zakręty losu 2. Braterstwo krwi Agnieszka Lingas - Łoniewska

    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/01/piwne-paki-podudzia-kurczaka-i-zakrety.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Ja Ci chyba wprowadzę drugi "obowiązek" i mi będziesz pisać po 2 zdania o każdej książce hihi Bom ciekawa Twej opinii :)

      Usuń
    2. A wiesz, że sama się nie spodziewałam, że ta opowieść tak mi się spodoba! Mimo że znam i lubię twórczość autorki, zastanawiałam się, czy historia nastolatków przypadnie mi do gustu. Moje obawy były bezpodstawne, wzruszyłam się nie raz :D

      Usuń
    3. Dzięki, częściej pisz parę słów :)
      Piękna powieść, ale i tak Daniels u mnie wygrywa :)

      Usuń
  31. Bardzo chętnie wezmę udział. Nawet mam recenzję napisaną wczoraj idealnie pasującą do hasła na styczeń :P. Co prawda zarówno blog, jak i mój styl pisania recenzji, są jeszcze w powijakach, ale wierzę że z czasem obie te rzeczy się poprawią. Tymczasem Szczęśliwego Nowego Roku życzę i idę czytać następną książkę.
    https://duremkaczyta.blogspot.com/2017/01/recenzja-justified-bitch-h-g-mckinnis.html - "A Justified Bitch" H. G. McKinnis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Bardzo mnie cieszy kolejny uczestnik :)
      Tu nie chodzi o najlepszy blog w sieci ani recenzję roku, ale o zabawę :) A dzięki temu się doskonalisz.
      Dziękuję i również życzę Najlepszego!
      Mam tylko prośbę o prawidłowy zapis zgłoszonej książki, bardzo ułatwia mi to robienie podsumowania, czyli w tym przypadku kiedy podałaś link byłoby to:
      1. A Justified Bitch H.G. McKinnis i tu link

      Usuń
    2. Okej, poprawię się przy następnej książce ;)

      Usuń
    3. 2. Murder in the Mullet Express - Gwen Mayo and Sarah E. Glenn https://duremkaczyta.blogspot.com/2017/01/142017-morderstwo-w-rybnym-ekspresie.html

      Usuń
  32. 1. Bydło Greg M. Sarwa
    http://gosia72.blogspot.com/2017/01/bydo-greg-m-sarwa-032017.html

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. "Sześć córek" Małgorzata Szyszko-Kondej
    2. "Lato nagich dziewcząt" Stanisława Fleszerowa-Muskat

    OdpowiedzUsuń
  34. Kobieta w sukni po raz drugi :)
    „Zniknięcie Emily Marr” – Louise Candlish
    http://poczytajka.blog.pl/2017/01/10/znikniecie-emily-marr-louise-candlish/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. "Kariera Nikodema Dyzmy" Tadeusz Dolega-Mostowicz
    http://kami-mojemiejsce.blogspot.com/2017/01/wspolne-dzierganie-i-czytanie-57-i.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Kobieta w sukni po raz trzeci :)
    „Dwadzieścia siedem snów” – Marta Alicja Trzeciak
    http://poczytajka.blog.pl/2017/01/13/dwadziescia-siedem-snow-marta-alicja-trzeciak/

    OdpowiedzUsuń
  38. 3. Złote nietoperze Grażyna Jeromin - Gałuszka
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/01/ciasto-abedzi-puch-i-zote-nietoperze.html

    OdpowiedzUsuń
  39. No to się zgłaszam. :)
    1. http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/2017/01/dwor-cierni-i-roz-stanie-na-podium.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Zapomiałabym. ;) Link do "Dworu cierni i róż" Sarah J. Maas

      Usuń
  40. 3. "Zakręty losu. Nowe pokolenie" Agnieszka Lingas-Łoniewska
    4. "Długie lato w Magnolii" Grażyna Jeromin-Gałuszka
    5. "Bardzo długie przebudzenie" Grażyna Jeromin-Gałuszka

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.
    LOUISE O'NEILL "SAMA SIĘ PROSIŁA"
    http://lady-flower123.blogspot.com/2017/01/recenzja-louise-oneill-sama-sie-prosia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sama się prosiła" Louise O'Neill
      http://lady-flower123.blogspot.com/2017/01/kacik-czytelniczy-am-chaudiere-angelina.html

      Usuń
    2. 2.
      "Piąta Pora Roku" N.K. Jemisin
      http://lady-flower123.blogspot.com/2017/01/kacik-czytelniczy-nk-jemisin-piata-pora.html

      Usuń
  42. Macierzyństwo non-fiction. Relacja z przewrotu domowego Joanna Woźniczko-Czeczott
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/macierzynstwo-non-fiction-relacja-z_16.html

    OdpowiedzUsuń
  43. No i znalazłam :-)
    SKARBY Joanna Gromek-Illg
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2017/01/skarby-joanna-gromek-illg.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Kobieta w sukni :)
    „Dobry uczynek” – Lucy Dillon
    http://poczytajka.blog.pl/2017/01/20/dobry-uczynek-lucy-dillon/

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Pollyanna Eleanor H. Porter
    http://www.kreatywa.net/2017/01/pollyanna-ze-slownikiem.html

    OdpowiedzUsuń
  46. 3. "Zaręczyny" Courtney J. Sullivan
    4. "Jak się spowiadać?" Ann M.S. LeBlanc

    OdpowiedzUsuń
  47. Napisz Ewelinko czy zaliczysz książkę która ma dwóch autorów, z czego tylko jeden pisarz ma kropkę w pisowni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo daję... jak ja zaskakuję hasłami tak i Wy zawsze mnie zaskoczycie pytaniami :) Nawet jak mi się wydaje, że wszystko uściśliłam :)
      Jeśli jeden ma kropkę to zaliczę - wszak jest "autor ze znakiem" :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :-)

      Usuń
  48. Kochając pana Danielsa, Brittainy C. Cherry
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2017/01/brittainy-c-cherry-kochajac-pana.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Blogostan Joanna Opiat-Bojarska
    http://efkaczyta.blogspot.com/2017/01/blogostan-joanna-opiat-bojarska.html

    OdpowiedzUsuń
  50. No i mam zgryz. Wprawdzie w styczniu kilka książek już przeczytałam, ale żadna nie podchodzi pod którąś z obu kategorii. Pytanie mam, bo skończyłam czytać Matkę ryżu Rani Manickiej i na okładce jest Hinduska w sari, ale niestety widać tylko górę - choć to oczywisty strój, no ale jednak... No i druga kwestia: Mam rozumieć, że nazwiska Skandynawów odpadają??
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak rozumiem to już do końca stycznia nie będzie nic pasowało? :)
      Znalazłam w sieci 2 okładki tej książki - jak rozumiem masz tę ze zbliżeniem kobiety?
      Jeśli pytasz o kreseczki nad literkami to faktycznie - odpadają tym razem, ale może przydadzą się na kiedyś :)
      pozdrowionka

      Usuń
    2. Oj tam! nie będzie ;) Mamy jeszcze tydzień czasu (Chyba że moje maleństwo postanowi wyjść szybciej ;)) przez tydzień , to zawsze coś jeszcze doczytam :D:D

      Usuń
    3. Maleństwo niech siedzi tyle ile trzeba :) Coś o tym wiem, bo moje ponad 6 lat temu wyszło 5 tygodni przed czasem...
      Zatem jeśli się znajdzie coś innego to super a jeśli nie to wrócimy do tematu sari :)

      Usuń
  51. 5. "Wycieczka-ucieczka" Stanisława Fleszerowa-Muskat

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziecko dla profesjonalistów Leszek K. Talko
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/dziecko-dla-profesjonalistow-leszek-k.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Ulisses z Bagdadu Eric-Emmanuel Schmitt
    http://sonrisabooks.blogspot.com/2017/01/kazdy-z-nas-nosi-w-sobie-kilka-roznych.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdołowała mnie wiadomość że pisarz jest ciężko chory.... co będę czytać do tej edycji jeszcze się zobaczy, pozdrawiam, o chorobie napisałam na swoim blogu....
    http://wiezakomentuje.blogspot.com/2017/01/pan-konrad-lewandowski-mocno-zachorowa.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak pokochać centra handlowe Natalia Fiedorczuk-Cieślak
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/jak-pokochac-centra-handlowe-natalia.html

    OdpowiedzUsuń
  56. http://agnestariusz.blogspot.com/2017/01/lektor-z-pociagu-627-jean-paul.html
    Lektor z pociągu 6.27 Jean-Paul Didierlaurent

    OdpowiedzUsuń
  57. 4. Pokolenie IKEA Piotr C.
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/01/rosti-buraczane-z-sosem-chrzanowym-i.html

    OdpowiedzUsuń
  58. 5. Ulisses z Bagdadu Eric-Emmanuel Schmitt
    https://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/01/zupa-w-tajskim-stylu-i-ulisses-z-bagdadu.html

    OdpowiedzUsuń
  59. "Seniorzy w natarciu" Catharina Ingelman-Sundberg

    OdpowiedzUsuń
  60. Towarzystwo opieki nad zwierzętami - J. R. Pick
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2017/01/towarzystwo-opieki-nad-zwierzetami-j-r.html

    OdpowiedzUsuń
  61. 6. "Skazani na ból" Agnieszka Lingas-Łoniewska
    7. "Piętno Midasa" Agnieszka Lingas-Łoniewska
    8. "Zbrodnie pozamałżeńskie" Daniel Koziarski, Agnieszka Lingas-Łoniewska

    OdpowiedzUsuń
  62. Fortuna i namiętności. Zemsta – Małgorzata Gutowska-Adamczyk
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/01/zemsta-za-doznane-krzywdy.html

    Scenariusz z życia – Anna M. Bergos
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/01/i-po-mezu.html

    Atlantydzka zaraza – A.G. Riddle
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/01/podgatunek-8-4-7-2.html

    OdpowiedzUsuń
  63. http://agnestariusz.blogspot.com/2017/01/noc-ognia-eric-emmanuel-schmitt.html
    Noc ognia Eric-Emmanuel Schmitt

    OdpowiedzUsuń
  64. "Agatha Raisin i mordercze świąta" M.C. Beaton
    "Agatha Raisin i łyżka trucizny" M.C. Beaton
    "Agatha Raisin i śmierć przed ołtarzem" M.C. Beaton

    OdpowiedzUsuń
  65. "Jeszcze żyję..." Joanna Tlałka-Storvag
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2017/01/jeszcze-zyje-joanna-tlaka-stovrag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam zrobiłam literówkę w nazwisku
      "Jeszcze żyję..." Joanna Tlałka-Stovrag
      http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2017/01/jeszcze-zyje-joanna-tlaka-stovrag.html

      Usuń
  66. Odpowiedzi
    1. Jeśli tak to czy mogę doliczyć książki ze stycznia, które pasują do hasła?

      Usuń
    2. Jasne, zapraszam :) do tego wyzwania można dołączyć w dowolnym momencie roku.
      Pasujące książki z całego stycznia Ci zaliczę, ale dopiszę do podsumowania wieczorkiem :)

      Usuń
  67. Sny Morfeusza K.N. Haner
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/sny-morfeusza-kn-haner.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Baśń Jonas T. Bengtsson
    http://ksiazkinaplazy.blogspot.com/2017/01/basn-jonas-t-bengtsson.html

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. "Jamnikarium" Agata Tuszyńska & Lonia
    http://alezaraz.blogspot.com/2017/01/jamnik-z-petelka.html
    2. "Pamiętniki" J. I. Kraszewski
    http://alezaraz.blogspot.com/2017/01/o-gobelinach-umbrelkach-i-sianie-z-owsem.html

    Mam nadzieję, że & w pierwszym tytule zalicza. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety & nie zaliczam, tylko to co podałam w wyjaśnieniu, czyli kropki, kreskę w nazwisku i '

      Usuń
  70. 1. "Gra pozorów" Joanna Opiat-Bojarska
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2017/01/joanna-opiat-bojarska-gra-pozorow.html

    2. "Sama się prosiła" Louise O'Neill - link prześlę później, bo jeszcze nie zrecenzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. 6. "Smart Love. Lektura dla wszystkich, którzy chcą być mądrymi i kochającymi rodzicami" Dr Martha Heineken Pieper, William J. Pieper

    OdpowiedzUsuń
  72. 9. "Ogień, który ich spala" Brittainy C. Cherry

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Złoty sen - Grażyna Jeromin-Gałuszka http://ogrodksiazekmad.blogspot.com/2017/01/zoty-sen-grazyna-jeromin-gauszka.html

    OdpowiedzUsuń
  74. "Znachor" Tadeusz Dołęga-Mostowicz
    http://literaturomania.blogspot.com/2017/01/znachor-miosc-i-medycyna.html


    Przeczytałam także:

    "Tajemniczy wróg" Stanisław A. Wotowski
    "Błękitne dziewczyny" Ewa Podsiadły-Natorska
    "Historia świątecznej choinki" ks. Józef Naumowicz

    Linki do recenzji prześlę wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...