czwartek, 3 marca 2022

Nabytki najkrótszego miesiąca w roku, czyli lutowe stosikowo

 
Luty za nami - pora pokazać Wam jakie tytuły zasiliły moją biblioteczkę - ale perełki :):):)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stos:


Od góry:
  • "Więcej niż jedno życie" - od księgarni Tania Książka
  • "Rodzina z domu obok" - jw.
  • "Siła kobiet" - od Wyd. Filia
  • "Miasto w płomieniach" - jw.
  • "Niepokorna" - od Wyd. Amare
  • "Córka generała" - od Autorki i Wyd. Skarpa Warszawska
  • "Kłopoty w raju" - od HarperCollins Polska
  • "W Jeżynowym Grodzie" - od Wyd. Znak
  • "Niezwykła miłość"- od Wyd. Luna - recenzja
  • "Pokochaj mnie" - od Wyd. Amare - recenzja
  • "Moralność pani Piontek" - od Wyd. Filia - recenzja

 

 

Oto moja szczęśliwa jedenastka :)

Dlaczego "szczęśliwa"? Bowiem chyba po raz pierwszy od dawna dostałam 11 książek i tyle samo udało mi się przeczytać (o tym będzie jeszcze w poście z podsumowaniem) - czyli bilans miesiąca na zero!!! :) A nie na minus :) Oby tak dalej 

A jakie książki zasiliły Wasze biblioteczki? Macie w planach tytuły z mojego stosu?

10 komentarzy:

  1. Same ciekawe tytuły. Ja kupiłam sobie Córkę generała i Siłę kobiet. Z niecierpliwością czekam na swoją przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Dlatego napisałam, że perełki
      To będziemy czytać te same tytuły! Miłej lektury:)

      Usuń
  2. Siła kobiet intrguje mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ciekawe, nie wiedziałabym, od której zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ilości książek. Ja w lutym miałam tylko 3. Niby mało, ale zawsze to coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trzy to fajna liczba i szybko można to przeczytać i nie mieć zaległości :)

      Usuń
  5. Ile książek?! Gratulacje! Chciałabym mieć możliwość czytać aż tyle miesięcznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czytasz tyle ile możesz, pewnych rzeczy nie przeskoczysz.
      A ja chciałabym czytać jeszcze ze 2-3 więcej, ale życie też wymaga czasu.

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...