wtorek, 1 lipca 2014

Podsumowanie czerwca i hasło na lipiec 2014 - Pod hasłem

Witajcie w drugim półroczu roku 2014!
Dziś właśnie zakończyliśmy szóstą odsłonę Pod hasłem w roku bieżącym i tym samym 1,5 roku działalności wyzwania w sumie :) Dziękuję Wam za nieustający udział.


Sądząc po mojej znajomości tytułów Agathy Christie myślałam, że książek jej autorstwa pojawi się dużo. Owszem pojawiły się, ale nie wykorzystaliśmy tego potencjału. W ogóle trup nie był łatwym zadaniem.
Jak to ujęła jedna z uczestniczek - Marjory: "Trup - niezbędny bohater większości książek, ale zawsze bohater drugiego planu, skromny, nie pcha się na afisz i w tytule pojawić się nie chciał."
Bardzo mi się ten tekst spodobał - musiałam go zacytować :)



Hasło na lipiec wybraliście w ankiecie sami - ciekawa jestem czy będziecie zaskoczeni :D   I jak się podoba?


I jeszcze jedna sprawa - jak zapewne zauważyliście - lub nie :P - kilka dni temu mój blog przeszedł niewielki lifting - od dawna nosiłam się z zamiarem dokonania zmian, ale jakoś nie było czasu, weny i chęci męża do pomocy przy banerze. W rezultacie się udało - jest banerek, nowe tło i nowy szablon. Jak Wam się podobają zmiany? Jest lepiej/gorzej? Chętnie poznam Wasze uwagi :)





Zapraszam na kilka słów podsumowania miesiąca czerwca, kiedy to hasłem był TRUP, który musiał znaleźć się w tytule.


Wyzwanie ukończyło 27 osób. Przeczytaliśmy w sumie 43 książki!


Statystycznie:
  • lit. polska - 12, lit. zagraniczna - 31
  • najwięcej trupów znaleźliśmy w tytułach książek Agathy Christie - 7!
  • w czerwcu - podobnie jak w maju - najwięcej lektur przeczytała Plichcia - pięć książek, a drugie miejsce z trzema lekturami - Aine. Gratuluję!

Plichcia
1. Morderstwo na plebanii Agatha Christie
2. Morderstwo w zaułku Agatha Christie
3. Zatańcz z mordercą Mary Higgins Clark
4. Morderstwo w Mezopotamii Agatha Christie
5. Śmierć w chmurach  Agatha Christie

monweg
1. Pytaj w kostnicy Eva Maria Staal
2. Śmierć ma 143 cm wzrostu Sebastian Fitzek

ami
1. Śmierć moja Mikołaj Więckowski
2. 15 dni bez głowy Dave Cousins

Wiki
1. Ostatnią kartą jest Śmierć Anna Klejzerowicz
2. Śmierć detektywa Rhys Bowen

Anna T
1. Wyścig śmierci  Maggie Stiefvater

Agnieszka Dorsz
1. Słodka śmierć Unni Lindell

sygin09
1. Chemia śmierci  Simon Beckett

Martyna Carlli
1. Dawczyni śmierci  Jane Missy

Damian
1. Drozdy. Dotyk przeznaczenia  Chuck Wendig
2. ...I nie opuszczę cię aż do śmierci  Ks. Jan Śledzianowski

Aine
1. Morderstwo na mokradłach Sasza Hady
2. Trup z Nottingham Sasza Hady
3. The Graveyard Book (Księga cmentarna) Neil Gaiman

Melania K.
1. Śmierć w posiadłości Wentwaterów  Carola Dunn

martucha180
1. Sztylet Medyceuszy Cameron West

Pani_Wu
1. Zabójstwo Rogera Ackroyda Agatha Christie

kwiatusia
1. Ofiara Pierre Lemaitre
2. Zabójca Maria Nurowska

Marjory
1. "Trup: Od biologii do antropologii" Thomas Louis-Vincent

Gosia B
1. Kolęda dla umarłych  Patrick Dunne

Agnieszka Perzka
1. Szachownica śmierci Marta Grzebuła

Iwona S.
1. Romans z trupem w tle  Ewa Stec

Kasia Roszczenko
1. Słodka śmierć Unni Lindell
2. Wyścig ze śmiercią Erica Spindler

Lina
1. Szubienicznik. Falsum et verum  Jacek Piekara
2. Kamień zagłady Grzegorz Gawlik

Sylwuch
1. Nie jestem seryjnym mordercą  Dan Wells
2. Łatwopalni  Agnieszka Lingas-Łoniewska

Klaudyna Maciąg
1. Martwy w rodzinie Charlaine Harris
2. Morderstwo w Orient Expressie Agatha Christie

vicky222
1. Bajki pisane krwią Arnaud Delalande

Freya
1. Stowarzyszenie Umarłych Poetów Nancy H. Kleinbaum

Alice Liddell
1. Umarli Czasu Nie Liczą - Madison Avery T.1 - Kim Harrison

Joana
1. "Morderstwo w Miłowie" Alicja Minicka


Na moje lektury pasujące do wyzwania złożyły się:
1. Morderstwo w zaułku Agatha Christie
2. Martwy punkt Louise Penny

........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w czerwcu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie :D


Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy. Proszę też o podmianę linku pod banerem na aktualny - kierujący do tego posta.

ZASADY WYZWANIA:
  • start wyzwania: 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia: 31 grudnia 2014r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.

Hasło na lipiec:

kropka


Wyjaśnienie: 
Hasło jest bardzo łatwe do interpretacji. Kropka MUSI znaleźć się w tytule jako:
- w tytule składającym się z dwóch zdań oddzielonych kropką (np. Cukiernie pod Amorem czy Sklepiki z niespodzianką)
- dwukropek
- wielokropek
- średnik
- kropka nad z (czyli ż), j lub nad i - ale uwaga! kropka nad i czy j musi być widoczna na okładce! W przypadku drukowanej litery I czy J nie ma kropki i nie zostaje taki tytuł zaliczony
- po prostu słowo "kropka" w tytule


Prawda jest to inaczej niż zwykle? :D


POWODZENIA! :)




Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

148 komentarzy:

  1. No ładnie... Jestem w kropce...
    Czytam Bielszy odcień śmierci ale tytuł jest dużymi drukowanymi literami i kropek jak na złość brak!
    Gratulacje dla Plichci, przyszalała dziewczyna i tu i u Sylwuch i Book-Trotter! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądałam z bliska okładki i jest dobrze ;) :))
      "Drewniany" wystrój bardzo mi się podoba.
      Pytanie - tego lata hasło będzie tylko na lipiec, czy na dwa miesiące?

      Usuń
    2. Czyli nigdy nie jest tak źle, żeby nie znaleźć jakiejś lekturki :) Nie taka kropka straszna :P
      Hasło tylko na lipiec. Na 1000%, zbyt wiele mam pomysłów. A i urlop w sierpniu, więc podsumowanie lipca będzie o czasie

      Usuń
    3. To prawda, Plichcia szaleje! :) Gratulacje!!

      Usuń
  2. No proszę jak mi dobrze poszło :). Nowe hasło - cóż by napisać - GENIALNE!!! Już się cieszę na nadchodzące lektury :). A co do szablonu to jest bardzo sympatyczny i przejrzysty (to sobie w blogach cenię) i osobisty, bo mniemam że zdjęcie półki z książkami jest Twoje :). Lecę zatem coś poczytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradź jak to się robi, że tak przodować w tylu wyzwaniach?
      Super, że się podoba nowe dziecię-hasełkowe :) I za miłe słowo wystrojowe - tak, to fotka jednej z moich półek.
      Czekam na linki :)

      Usuń
    2. No tak wyszło jakoś z czego ogromnie się cieszę :). Zawsze z niecierpliwością czekam na 1-go danego miesiąca na wytyczne w wyzwaniach i zagłębiam się w poszukiwaniach. Gdyby tylko można było więcej przeczytać - moja pasująca lista na dany miesiąc, jest zawsze długaśna :). A to wszystko przez Agathę - póki jej wszystkich książek nie przeczytam mam szerokie pole do popisu ;)

      Usuń
    3. Och gdyby tak się dało wydłużyć dobę to i ja poproszę o przepis... Kolejki do czytania długaśne z czasu jak na lekarstwo. Teraz np. muszę wybierać - komentarze że czytanie, a jeszcze recenzja czeka na napisanie się...

      Usuń
  3. No, teraz będzie dużo łatwiej znaleźć pasujące tytuły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita z tymi hasłami. Za każdym razem myślę, że już chyba niczym nie zaskoczysz, a tu proszę bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż się staram :) A Wasze zaskoczenie jeszcze bardziej motywuje do ciekawszych pomysłów

      Usuń
  5. Jesteś niesamowita z tymi hasłami. Za każdym razem myślę, że już chyba niczym nie zaskoczysz, a tu proszę bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba nowy image bloga :) Hasło fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę pasujących książek zatem!

      Usuń
  7. Jak miło być cytowanym! :D Cieszę się, że wpis Ci się spodobał.
    Kropki wstępnie są, powinno być dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lifting wypadł nad wyraz korzystnie!

      Usuń
    2. Wpis mnie wręcz powalił, uśmiałam się strasznie :) Nie mogłam nie pokazać innym. Cieszę się, że kropki są i że zmiany się podobają :)

      Usuń
  8. Świetne hasło!! Bardzo ciekawa zmiana na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Skoro świetne to czekam na linki! :)

      Usuń
  9. Jak zwykle hasło dające pole do popisu ;-) A jak dla mnie teraz blog jest dużo czytelniejszy :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się dobrze wpatrywać w kropki, ale liczę że sporo się znajdzie :)
      Cieszę się :)

      Usuń
  10. Wydaje się łatwe, ale wcale takie nie jest. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że jest łatwe :) Przecież tyle kropek w tytułach...

      Usuń
  11. Jakie świetne hasło! :) Zaskakujesz mnie, uwielbiam Twoje wyzwanie!

    PS. zawsze się staram przy swoim Kluczniku być chociaż trochę tak kreatywna jak Ty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniałam się. Dziękuję! Fajnie, że stałam się dla kogoś inspiracją w kreatywności :)

      Usuń
  12. Hasło cuuudne! Twoja kreatywność z każdym miesiącem mnie zaskakuje. Nie wiem ile kropeczek znajdę, ale lipcowe hasełko należy do moich najulubieńszych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to i oczekują na linki :) Miło czytać i dzięki temu kreatywność się magicznie reaktywuje :)

      Usuń
  13. Kropka :) ty zawsze zaskakujesz, ale mam - właśnie czytam "Męża zastępczego" :)

    Nowy wygląd bloga podoba mi się , jest tak spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle i wciąż się staram zaskakiwać!
      Oj, dobrze to ujęłaś - wreszcie spokojnie :) Dzięki

      Usuń
  14. O jejku... a liczyłam na liczby, a tutaj kropki... Jak zwykle będę miała zagwozdkę. :P Widzę wiele tytułów na półce, które mają w tytule "i" lub "j", ale są drukowane. Na razie widzę tylko "Męża zastępczego", ale... pożyjemy, zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrzyłam na książki, popatrzyłam i... będzie tego jednak więcej! :) Hurrraaaa :)

      Usuń
    2. Czyli czasem trzeba dokładniejszej analizy półek :) Cieszy mnie to ogromnie, że znalazłaś sporo kropek :) Do dzieła zatem - czytajmy kropki i budynki :P
      A skąd to przypuszczenie liczbowe?

      Usuń
    3. Zastanawiałam się, jakie hasło mogłoby mieć sześć liter - pomyślałam, że może LICZBA. A że takiego jeszcze nie miałaś.. ;-)

      Usuń
  15. Bardzo przyjemnie tu po remoncie :) Może też się skuszę na zmiany w wyglądzie bloga?
    Cytat słów Marjory bardzo mi się spodobał, bo także zwróciłam uwagę na jej słowa. I co prawda, to prawda :) Nawet w tytule jednej z książek "Romans z TRUPEM W TLE", trup stanowi jedynie dekorację.
    Hasło zaskakujące i niech gęś kopnie oraz świnia powącha wszystkie tytuły wypisane drukowanymi literami! :D
    Plichcia jest bezkonkurencyjna, trzeba się dowiedzieć, czy nie czyta aby zawodowo ;) Bo poziom czytelnictwa Kasi jest wysoce profesjonalny, tym bardziej, że do każdej książki jest napisana recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda - leci wielki buziak!!! Zawodowo to ja jestem mama prawie 3-latki :). A czytanie po prostu kocham. Obawiam się, że za parę miesięcy luz się skończy - dziewoja rusza do przedszkola, a ja w końcu do szkoły coby się naumieć języka kraju, w którym mieszkam :). Więc czas już będzie mocno wypełniony, ale zawsze na kilka książek go starczy (mam nadzieję).

      Usuń
    2. Kasiu, musi wystarczyć! Nie samym...obcym językiem człowiek żyje :)

      Usuń
    3. Magda, zmiany bardzo już były potrzebne, cieszę się że się podobają. Skuś się, a co sobie będziesz żałować? :)
      Ja mam ponad 3-latkę ale nie mam aż tyle czasu... Ale to wiadomo dlaczego...

      Znaczy, że hasełko zaskakujące ale dajesz radę, bo już linki lecą - dzięki :)

      Usuń
  16. Zatem zapraszam po pierwszą recenzję, kropek ci akurat w tytule pod dostatkiem :)

    "Kopaniec. Kalendarium".
    Autor: Leszek Różański
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/tymczasem-w-kopancu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do pierwszej recenzji, a kropek ci w tytule pod dostatkiem :)

    "Kopaniec. Kalendarium".
    Autor: Leszek Różański
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/tymczasem-w-kopancu.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie urządzony blog i super post :)
    http://swiat-chomika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To lecę z pierwszą lekturą :). Maria Ulatowska "Pensjonat Sosnówka"
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/maria-ulatowska-pensjonat-sosnowka-360.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zmieniałam wygląd to za pierwszym razem też nie byłam pewna czy to moje podwórko... :P
    Jakoś tak się dzieje, że pomysły rodzą się dzielnie i do tego hurtowo :)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za pierwsze linki!!! Szybkie jesteście!

    Sosnówkę czytałam- nawet obie części, podobał mi się ich klimat!

    OdpowiedzUsuń
  22. "Mąż zastępczy" Joanna M. Chmielewska

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2014/07/joanna-m-chmielewska-maz-zastepczy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. zaległy link:

    Rhys Bowen "Śmierć detektywa"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/smierc-detektywa-co-nowego-u-molly.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne hasło :) Mam w planach kilka książek, które akurat zawierają jakieś kropki :) Hura!
    Wreszcie będę mogła pochwalić się jakimś linkiem, bo właśnie mi się już jedna recenzja pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Kobiety, które zawładnęły Europą. Najpotężniejsze królowe" - Jean des Cars
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/03/kobiety-ktore-zawladnely-europa-najpotezniejsze-krolowe/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Babskie fanaberie...czyli w cholerę z tym wszystkim!" - Ania Witkowska
      http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/06/babskie-fanaberie-czyli-w-cholere-z-tym-wszystkim/

      Usuń
    2. "Jak upolować faceta. Po piersze dla pieniędzy" - Janet Evanovich
      http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/07/jak-upolowac-faceta-po-pierwsze-dla-pieniedzy/

      Usuń
    3. Tom Perrotta - "Pozostawieni"
      http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/11/pozostawieni-czyli-jak-radzic-sobie-z-niewiadomym/

      Usuń
    4. Nathaniel Branden - "6 filarów poczucia własnej wartości"
      http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/13/6-filarow-poczucia-wlasnej-wartosci/

      Usuń
    5. Katarzyna Grochola - "Trochę większy poniedziałek"
      http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/17/troche-wiekszy-poniedzialek-i-losowanie-odblasku/

      Usuń
    6. Jules Michelet - Czarownica
      http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/31/czarownica/

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Agatha Christie "Dom zbrodni"
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/agatha-christie-dom-zbrodni.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Mała wróżka Amelka Detektyw z bajki Claire Gaudriot, Sophie de Mullenheim http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/maa-wrozka-amelka-detektyw-z-bajki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto imion - Cecelia Ahern
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/sto-imion.html

      Usuń
    2. Czarownica - Philippa Gregory
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/czarownica.html

      Usuń

    3. Kacper NIewypał- Co?Dziennik Pomyłek Stephan Pastis
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/kacper-niewypa-codziennik-pomyek.html

      Emilka Piórko i skrzynia czarów - Holly Webb
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/emilka-piorko-i-skrzynia-czarow.html

      Usuń
    4. Emilka Piórko i gwiezdne schody Holly Webb
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/emilka-piorko-i-gwiezdne-schody.html

      Usuń
    5. Przebudzona o świcie - C.C. Hunter
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/przebudzona-o-swicie.html

      Usuń
    6. Ukryta brama - Eva Voller
      http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/ukryta-brama.html

      Usuń
    7. Aga, ale w tytule Ukryta brama nie ma kropki :(

      Usuń
  29. "Zmącony spokój Pani Labiryntu" - Joe Alex

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2014/07/joe-alex-zmacony-spokoj-pani-labiryntu.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejne kropki :)

    "Zamki, ruiny i legendy" - Rafał Gręźlikowski

    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/zero-barier-zamki-ruiny-i-legendy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Mary Higgins Clark "Udawaj, że jej nie widzisz"
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/mary-higgins-clark-udawaj-ze-jej-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. "Żona enkawudzisty. Spowiedź Agnessy Mironowej" Mira Jakowienko
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/zona-enkawudzisty-spowiedz-agnessy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. "Kochaj i jedz, Brazyliszku" Michalina Kłosińska - Moeda
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2014/07/michalina-kosinska-moeda-kochaj-i-jedz.html
    Na okładce widoczne są kropki nad "j" :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podsyłam zaległy link :)
    http://sylwuch.blogspot.com/2014/07/atwopalni-agnieszka-lingas-oniewska.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Agatha Christie "Entliczek pentliczek"
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/agatha-christie-entliczek-pentliczek.html

    OdpowiedzUsuń
  36. "Miłość bez scenariusza" Tina Reber
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/miosc-bez-scenariusza-tina-reber.html

    "Kobiety, które zawładnęły Europą" Jean des Cars
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/kobiety-ktore-zawadney-europa-jean-des.html

    Na obu okładkach jest widoczna kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/skarb-z-wiezy.html

    "LUBOMIERZ. KRONIKA Z WIEŻY RATUSZA" - Z. Dygdałowicz, E. Fassnacht

    Kropka jest w wieży, pomimo dużych liter :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Stephanie Plum: Parszywa Dwunastka" Janet Evanovich
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/parszywa-dwunastka-co-nowego-u.html

    OdpowiedzUsuń
  39. "Syberia. Moje miejsce na ziemi" - Theodor Kröger
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/07/wyrok-zesanie-syberia-moje-miejsce-na.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Kacper Niewypał - Co?Dziennik pomyłek - Stephan Pastis
    http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/2014/07/kacper-niewypa-codziennik-pomyek.html

    OdpowiedzUsuń
  41. "Pretty Little Liars. Kłamczuchy" - Sara Shepard
    http://sylwuch.blogspot.com/2014/07/pretty-little-liars-kamczuchy-sara.html

    Kropek nawet więcej niż jedna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. "Znaleziony" - Nadine Gordimer
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2014/07/29-nadine-gordimer-znaleziony.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. "Pretty Little Liars. Sekrety" Sara Shepard
    http://shelf-of-books.blogspot.com/2014/07/petty-little-liars-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  44. "Szept wiatru" Elizabeth Haran
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/07/czy-ty-to-ja-szept-wiatru-elizabeth.html

    OdpowiedzUsuń
  45. "Przegląd Końca Świata. Blackout" Mira Grant
    http://zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com/2014/07/mira-grant-blackout-przedpremierowo.html

    OdpowiedzUsuń
  46. "Tak blisko..." Tammara Webber
    http://czytaj-i-mysl.blogspot.com/2014/07/tammara-webber-tak-blisko.html

    OdpowiedzUsuń
  47. "W grobie" - Jeaniene Frost
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2014/07/recenzja-w-grobie-jeaniene-frost.html

    OdpowiedzUsuń
  48. "Ukochany nieśmiertelny", "Porwana w mrok" - Cate Tiernan
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2014/07/recenzja-ukochany-niesmiertelny-porwana.html

    OdpowiedzUsuń
  49. W ostatnich 3 przeczytanych przeze mnie książkach były kropki na okładce, ale nie w tytule :(
    Naprawdę trudne zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Agatha Christie "I nie było już nikogo"
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/agatha-christie-i-nie-byo-juz-nikogo.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Rhys Bowen "Do grobowej deski"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/do-grobowej-deski-czyli-molly-murphy-na.html

    OdpowiedzUsuń
  52. "Ojciec Chrzestny" Mario Puzo
    http://www.kreatywa.net/2014/07/ojciec-chrzestny-mario-puzo.html

    "Czy krowy mogą schodzić po schodach?" Paul Heiney
    http://www.kreatywa.net/2014/07/czy-krowy-moga-schodzic-po-schodach-paul-heiney.html

    "Pierwszy krok w chmurach i inne opowiadania" Marek Hłasko
    http://www.kreatywa.net/2014/07/pierwszy-krok-w-chmurach-i-inne-opowiadania-marek-hlasko.html

    "Drogie Maleństwo" Julie Cohen
    http://www.kreatywa.net/2014/07/drogie-malenstwo-julie-cohen.html

    "No i ja" Delphine de Vigan
    http://www.kreatywa.net/2014/07/no-i-ja-delphine-de-vigan.html

    "Dom na plaży" Sarah Jio
    http://www.kreatywa.net/2014/07/dom-na-plazy-sarah-jio.html

    "Harry Potter i Zakon Feniksa", J.K. Rowling
    http://www.kreatywa.net/2014/07/harry-potter-i-zakon-feniksa-j-k-rowling.html

    "Pozostawieni" Tom Perrotta
    http://www.kreatywa.net/2014/07/pozostawieni-tom-perrotta.html

    OdpowiedzUsuń
  53. "Kochane Lato z Radiem" Roman Czejarek
    http://agnestariusz.blogspot.com/2014/07/kochane-lato-z-radiem-rczejarek.html

    Jest w tytule kropka nad "i" oraz kolorowe kropy na okładce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. "I nie było już nikogo" Agatha Christie
    http://www.kreatywa.net/2014/07/i-nie-bylo-juz-nikogo-agatha-christie.html

    OdpowiedzUsuń
  55. "Dom na pustkowiu" - Andrea M. Schenkel

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2014/07/andrea-maria-schenkel-dom-na-pustkowiu.html

    OdpowiedzUsuń
  56. "Zbrodnia na festynie" Agatha Christie
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/agatha-christie-zbrodnia-na-festynie.html

    OdpowiedzUsuń
  57. "Pretty Little Liars. Bez skazy" - Sara Shepard
    http://sylwuch.blogspot.com/2014/07/pretty-little-liars-bez-skazy-sara.html

    OdpowiedzUsuń
  58. "Vaclav i Lena" Haley Tanner
    http://www.kreatywa.net/2014/07/vaclav-i-lena-haley-tanner.html

    OdpowiedzUsuń
  59. "Zakochać się" Cecelia Ahern
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/07/szukanie-sensu-zycia-zakochac-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Katarzyna Targosz "Wiosna po wiedeńsku"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/jaka-jest-wiosna-po-wiedensku.html

    OdpowiedzUsuń
  61. "Ostatni narzeczony" - Nora Roberts

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2014/07/nora-roberts-ostatni-narzeczony.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Do ostatniego tchu Rachel Lee
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2014/07/rachel-lee-do-ostatniego-tchu.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  63. "Agatha Raisin i miłość z piekła rodem" - M.C.Beaton
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/przeczytane-w-podrozy-1-agatha-rasin-11.html

    OdpowiedzUsuń
  64. "Recepta na miłość" O'Neal Barbara
    http://notatnik-marjory.blogspot.com/2014/07/recepta-na-miosc-oneal-barbara.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Maureen Jennings "Detektyw Murdoch. Biedny Tom już wystygł"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/dlaczego-biedny-tom-juz-wystyg.html

    OdpowiedzUsuń
  66. "Wino z Malwiną" Magdalena Kordel
    "M.O.R.D." Jacek Krakowski
    link 2w1:
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/przeczytane-w-podrozy-2-urok-maych.html

    OdpowiedzUsuń
  67. „Klub Latających ciotek” Rafał Witek
    http://atramentowomi.blogspot.com/2014/07/wyjechac-na-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Dużo kropeczek ;)
    "Ula i Urwisy. Nowi sąsiedzi." Katarzyna Majgier
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/ula-i-urwisy-nowi-sasiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  69. "Kobiety z domu Soni" Sabina Czupryńska
    http://perzka.blogspot.com/2014/07/68-sabina-czuprynska-kobiety-z-domu-soni.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Camilla Grebe i Åsa Träff "Bardziej gorzka niż śmierć"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/bardziej-gorzka-niz-smierc-kolejny.html

    OdpowiedzUsuń
  71. "Kochaj i jedz, Brazyliszku" Michalina Kłosińska - Moeda
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/07/co-to-jest-maslinda-kochaj-i-jedz.html

    OdpowiedzUsuń
  72. "Mąż zastępczy" - Joanna M. Chmielewska
    http://sylwuch.blogspot.com/2014/07/maz-zastepczy-joanna-m-chmielewska.html

    OdpowiedzUsuń
  73. "Niedziela na wsi" - Agata Christie

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2014/07/agata-christie-niedziela-na-wsi.html

    OdpowiedzUsuń
  74. "Skruszone. Pretty Little Liars" Sara Shepard
    http://www.kreatywa.net/2014/07/skruszone-pretty-little-liars-sara-shepard.html

    OdpowiedzUsuń
  75. "Łosoś norwesko-chiński" Michał Krupa
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/osos-norwesko-chinski-micha-krupa.html

    "Genialna Przyjaciółka" Elena Ferrante
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/genialna-przyjacioka-elena-ferrante.html

    "Zakochać się" Cecelia Ahern
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/zakochac-sie-cecelia-ahern.html

    "Na krawędzi nigdy" J.A. Redmerski
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/na-krawedzi-nigdy-ja-redmerski.html

    "Ślady" Janusz L. Wiśniewski
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/slady-janusz-l-wisniewski.html

    "Przegapić życie" Monika Matusik
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/przegapic-zycie-monika-matusik.html


    "Wieczerza" Tatiana Jachyra
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/wieczerza-tatiana-jachyra.html

    - wszędzie widoczna na okładce kropka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ami, kropka miała być widoczna w tytule a nie na okładce, dlatego tytuły "Wieczerza" i "Ślady" nie mogą być zaliczone. Ale wynik piękny! gratuluję :)

      Usuń
  76. "Magiczne miejsce" Agnieszka Krawczyk
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/magiczne-miejsce.html

    OdpowiedzUsuń
  77. "Świadek" - Dee Henderson
    http://recenzja-ksiazka-ja.blogspot.com/2014/07/swiadek-dee-henderson.html

    "Dziewczyna w lustrze" - Cecelia Ahern
    http://recenzja-ksiazka-ja.blogspot.com/2014/07/dziewczyna-w-lustrze-cecelia-ahern.html

    "Najczarniejszy strach" - Harlan Coben
    http://recenzja-ksiazka-ja.blogspot.com/2014/07/najczarniejszy-strach-harlan-coben.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Joanna Opiat-Bojarska "Gdzie jesteś, Leno?"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/gdzie-jestes-leno-czyli-dramat-matki.html

    OdpowiedzUsuń

  79. "Włoski w cieniu Koloseum" Antonietta Abbruscato
    http://www.kreatywa.net/2014/07/wloski-w-cieniu-koloseum-antonietta-abbruscato.html

    OdpowiedzUsuń
  80. "Ostrożnie z marzeniami" Maja Kotarska
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/ostroznie-z-marzeniami-czyli-uwazajcie.html

    OdpowiedzUsuń
  81. "Wieczna księżniczka" Philippa Gregory http://ogrodksiazekmad.blogspot.com/2014/07/wieczna-ksiezniczka-philippa-gregory.html

    "Czarownica" Philippa Gregory http://ogrodksiazekmad.blogspot.com/2014/07/czarownica-philippa-gregory.html

    OdpowiedzUsuń
  82. "Przystanek Szczęście" Dunn Sarah

    OdpowiedzUsuń
  83. "Potem..." - Guillaume Musso
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2014/07/32-guillaume-musso-potem.html

    OdpowiedzUsuń
  84. "Pół życia" - Jodi Picoult
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/jodi-picoult-po-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  85. "Bajki dla Marysi i Alicji" Tomasz Sakiewicz
    http://www.kreatywa.net/2014/07/warto-czytac-w-ciazy-o-bajkach-dla-marysi-i-alicji.html

    OdpowiedzUsuń
  86. "Na szczęście mleko..." - Neil Gaiman

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2014/07/neil-gaiman-na-szczescie-mleko.html

    OdpowiedzUsuń
  87. "Laura" J.K. Johansson
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/laura-jk-johansson.html

    "Jajko z niespodzianką" Agnieszka Krakowiak-Kondracka
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/jajko-z-niespodzianka-agnieszka.html

    "Sukienka z mgieł" Joanna M. Chmielewska
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/sukienka-z-mgie-joanna-m-chmielewska.html

    OdpowiedzUsuń
  88. "Pani komisarz nie znosi poezji" Georges Flipo
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/pani-komisarz-nie-znosi-poezji.html

    OdpowiedzUsuń
  89. "Harry Potter and the Half-Blood Prince" J.K. Rowling
    http://www.kreatywa.net/2014/07/harry-potter-and-half-blood-prince-jk.html

    OdpowiedzUsuń
  90. "Dom nad rozlewiskiem" Małgorzata Kalicińska
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/magorzata-kalicinska-dom-nad.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Zrozumieć bez słów, Nancy Rossiter
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/zrozumiec-bez-sow-nancy-rossiter.html

    Nie tylko o łajdakach, Magdalena Kulus
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/nie-tylko-o-ajdakach-magdalena-kulus.html

    Tajemnice pachnidła, Agata Wasilenko
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/tajemnice-pachnida-agata-wasilenko.html

    Mariska z węgierskiej puszty, Consilia Maria Lakotta
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/mariska-z-wegierskiej-puszty-consilia.html

    Magda. Pożegnanie z pokoleniem, J.B. Poznanski
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/magda-pozegnanie-z-pokoleniem-jb.html

    Baśnie i legendy polskie, Dorota Skwark
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/basnie-i-legendy-polskie-dorota-skwark.html

    Niepokorne. Eliza, Agnieszka Wojdowicz
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/niepokorne-eliza-agnieszka-wojdowicz.html

    Madeleine, Consilia Maria Lakotta
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/07/madeleine-consilia-maria-lakotta.html

    OdpowiedzUsuń
  92. Erica Spindler "Stan zagrożenia"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/stan-zagrozenia-udany-thriller.html

    OdpowiedzUsuń
  93. "Nie głaskać kota pod włos" Krystyna Boglar
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/nie-gaskac-kota-pod-wos.html

    OdpowiedzUsuń
  94. „Pijany z radości. Opowieść o życiu spełnionym” Hibon Jean-Baptiste
    http://atramentowomi.blogspot.com/2014/07/zyc-z-niepenosprawnoscia.html
    „Biała śmierć” McClure Ken
    http://atramentowomi.blogspot.com/2014/07/szczepienia-ochronne.html

    OdpowiedzUsuń
  95. 4. Szczęście all inclusive – Krystyna Mirek
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/greckie-wakacje.html#links
    5. Coraz mniej olśnień - Ałbena Grabowska-Grzyb http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/macocha.html
    6. Znaki szczególne – Paulina Wilk
    http://www.biblionetka.pl/art.aspx?id=898864
    7. Sprawa podzielonego domu – Erle Stanley Gardner
    http://www.biblionetka.pl/art.aspx?id=899054 oraz http://lubimyczytac.pl/ksiazka/216498/sprawa-podzielonego-domu/opinia/20208510#opinia20208510
    8. Sprawa opieszałego kupidyna - Erle Stanley Gardnem http://lubimyczytac.pl/ksiazka/61010/sprawa-opieszalego-kupidyna/opinia/20231674#opinia20231674

    Osiem książek! Zestaw tutaj: http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/p/ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Osiem książek! Zestawienie tutaj: http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/p/ksiazki.html

    4. Szczęście all inclusive – Krystyna Mirek
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/greckie-wakacje.html#links
    5. Coraz mniej olśnień - Ałbena Grabowska-Grzyb http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2014/07/macocha.html
    6. Znaki szczególne – Paulina Wilk
    http://www.biblionetka.pl/art.aspx?id=898864
    7. Sprawa podzielonego domu – Erle Stanley Gardner
    http://www.biblionetka.pl/art.aspx?id=899054 oraz http://lubimyczytac.pl/ksiazka/216498/sprawa-podzielonego-domu/opinia/20208510#opinia20208510
    8. Sprawa opieszałego kupidyna - Erle Stanley Gardnem http://lubimyczytac.pl/ksiazka/61010/sprawa-opieszalego-kupidyna/opinia/20231674#opinia20231674

    OdpowiedzUsuń
  97. "Zabłądziłam" Agnieszka Olejnik
    http://recenzjeami.blogspot.com/2014/07/zabadziam-agnieszka-olejnik.html

    OdpowiedzUsuń
  98. "Błękitna krew" Harlan Coben
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2014/07/harlan-coben-bekitna-krew.html

    OdpowiedzUsuń
  99. "Dziewiętnaście sekund" - Pierre Charras
    http://recenzja-ksiazka-ja.blogspot.com/2014/07/dziewietnascie-sekund-pierre-charras.html

    OdpowiedzUsuń
  100. "Słonie mają dobrą pamięć" Christie Agatha

    OdpowiedzUsuń
  101. "Ula i Urwisy. Dzieciństwo jest super!" Katarzyna Majgier
    "Ula i Urwisy. Idę do zerówki!" Katarzyna Majgier
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2014/07/ula-i-urwisy-szykujemy-sie-do-szkoy.html

    Przeczytane, nieopisane:
    "Dzienniczek zakręconej nastolatki", cz.5, Renata Opala
    "Biblioteka cieni" Mikkel Birkegaard

    OdpowiedzUsuń
  102. "Cienie przeszłości" Edyta Świętek

    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/224085/cienie-przeszlosci

    "Dzisiaj, jutro , zawsze" Samantha Sotto

    http://perzka.blogspot.com/2014/07/70-samantha-sotto-dzisiaj-jutro-zawsze.html

    OdpowiedzUsuń
  103. "Francuska oberża". Julia Stagg
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/francuska-oberza-julia-stagg.html

    Miasta PRL-u
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/wspomnienia-z-dawnej-epoki.html

    "Gdziekolwiek jesteś, bądź Przewodnik uważnego życia"
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/gdziekolwiek-jestes-badz-przewodnik.html

    "Real Madryt. Królewska historia najbardziej utytułowanego klubu świata" Phil Ball
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/real-madryt-krolewska-historia.html

    "Dom na końcu świata" Åke Edwardson
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/dom-na-koncu-swiata-ake-edwardson_14.html

    "Pas Deltory: Mroczne Ziemie" Emily Rodda
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/pas-deltory-mroczne-ziemie-emily-rodda.html

    "Roki. Koniki z Szumińskich Łąk" Agnieszka Tyszka
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/roki-koniki-z-szuminskich-ak-agnieszka.html

    "Seks na kredyt, czyli jak dostać gratis" Hanna Bakuła
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/seks-na-kredyt-czyli-jak-dostac-gratis.html

    "San Francisco'
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/san-francisco.html

    "Coldplay. Życie w trasie" Matt McGinn
    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2014/07/coldplay-zycie-w-trasie-matt-mcginn.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Moje lipcowe kropeczki ;)
    1. "Władczyni rzek" Philippa Gregory
    http://selketowa.blogspot.com/2014/07/philippa-gregory-wadczyni-rzek.html

    2. "Trucicielka" - Éric-Emmanuel Schmitt
    http://selketowa.blogspot.com/2014/07/eric-emmanuel-schmitt-trucicielka.html

    3. "Dom sióstr" - Charlotte Link
    http://selketowa.blogspot.com/2014/07/charlotte-link-dom-siostr.html

    4. "Czarnoksiężnik z Volkyanu" - Tanith Lee
    http://selketowa.blogspot.com/2014/07/tanith-lee-czarnoksieznik-z-volkyanu.html

    5. "Najlepsze jest najbliżej" - Małgorzata J. Kursa -
    http://selketowa.blogspot.com/2014/07/magorzata-j-kursa-najlepsze-jest.html

    6. "Ta druga, słodka i ostra" - Sabina Czupryńska
    http://selketowa.blogspot.com/2014/07/sabina-czuprynska-ta-druga-sodka-i-ostra.html

    7. "Najazd z przeszłości" - James P. Hogan
    link do recenzji podeślę w sobotę, dzisiaj już nie zdążę jej uklepać, dobrze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wojciech Jagielski "Trębacz z Tembisy. Droga do Mandeli"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/07/trebacz-z-tembisy-czyli-droga-do-mandeli.html

    OdpowiedzUsuń
  106. Chciałam jeszcze zgłosić książkę "K.I.S.S." Tomasza Pruska, którą właśnie kończę. Recenzję zamieszczę jutro lub pojutrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomasz Prusek "K.I.S.S."
      http://literaturomania.blogspot.com/2014/08/kiss-czyli-finansowy-przekret.html

      Usuń
  107. "Miłość bez scenariusza" Tina Reber
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/08/prywatnosc-posrod-blasku-fleszy-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Za lipiec:
    Tatuaż z lilią - Ewa Seno
    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/2014/07/tatuaz-z-lilia-ewa-seno.html

    Poradnik przetrwania w życiu - Bear Grylls
    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/2014/07/poradnik-przetrwania-w-zyciu-bear-grylls.html

    Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą - Ute Ehrhardt
    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/2014/07/grzeczne-dziewczynki-ida-do-nieba.html


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Dziękuję za wyrozumiałość :)

    James Patrick Hogan - "Najazd z przeszłości"
    http://selketowa.blogspot.com/2014/08/james-patrick-hogan-najazd-z-przeszosci.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...