środa, 1 marca 2017

Podsumowanie lutego i hasło na marzec 2017 - Pod hasłem

Witajcie marcowo!

Dziś wstęp będzie dotyczył moich wyjaśnień i przeprosin. Od weekendu jest mnie bardzo mało w sieci - dlatego mało komentuję, mało odpisuję, postów też mało... W lutym miały być jeszcze dwa, ale nie wyszło...
Musicie mi wybaczyć...
Zresztą dlatego podsumowanie nie zostało zrobione wczoraj, tylko uzupełniałam teraz i od razu publikuję, ale przez ostatnie dwa spłynęło dużo zgłoszeń i chwilkę to trwało.

A wszystko za sprawą zmiany pompy insulinowej mojej córy... Najpierw czytałam instrukcję i musiałam nauczyć się obsługi a po podpięciu w poniedziałek.... ech... funkcjonuję tylko siłą woli... Sprzęt jest cudowny, tylko trzeba to ogarnąć.
Z tego powodu blogosfera zeszła na dalszy plan, choć brakuje mi tego...


Jeśli chodzi o Pod hasłem to witam nowe osoby, miło widzieć "stare", cieszę się z Waszych kolejnych linków i liczę, że w marcu będziecie bawić się znów świetnie z nowym hasłem :)



Proszę o wpisywanie w komentarzu:  tytułu i autora książki oraz link do recenzji (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

Zapraszam na kilka słów podsumowania lutego - hasło brzmiało: tytuł z dowodu


Wyzwanie ukończyło 31 osób. Przeczytaliśmy w sumie  69  książek



Statystycznie:
  • lit. polska - 34; lit. zagraniczna - 35
  • pierwsze miejsce na podium lutowym zajmuje SmaszKa, która przeczytała 7 książek! Gratuluję!
  • na drugim miejscu znalazła się Badylarka Domatorka - 6 lektur - brawo :)

Nasz alfabet nazwisk - na czerwono oznaczyłam litery przez nas "przeczytane":
A B C (Ć) D E F G H I J K L Ł M N O (Ó) P (Q) R S (Ś) T U (V) W Z (Ź, Ż)




Monika Piotrowska-Wegner (monweg)
1. Pod presją  Michelle Falcoff
2. Pragnienie  Richard Flanagan
3. Płomienna siedemnastka  Janet Evanovich

Gosia B.
1. Blizny  Nancy Rue, Rebecca St.James
2. BOY7 Mirjam Mous

Zuzanna K.
1. Czarna samica kruka  Dariusz Pawłowski
2. Cień anioła  Iwona Czarkowska

Badylarka Domatorka
1. Błękitne okulary Anna Kłodzińska
2. Błękitny zamek Lucy Maud Montgomery
3. Ballada o ciotce Matyldzie  Magdalena Witkiewicz
4. Berlin, późne lato Grzegorz Kozera
5. Bezpieczna przystań Danielle Steel
6. Bezpieczna przystań Nicholas Sparks

Maria Kasperczak
1. Królestwo za mgłą  Michał Wójcik

Daria Skiba
1. Sny Morfeusza  K.N. Haner
2. Strych świata  Piotr Wojciechowski

Agnesto
1. Gorący lód  Nora Roberts

Asia Hadzik
1. Haiti  Marcin Wroński

pasjonatka książek
1. "Białe kłamstewka" Lesley Lokko
2. "Boys from Hell" Agnieszka Lingas-Łoniewska
3. "Bikini" Janusz Leon Wiśniewski  

efka831
1. Widok z nieba  Clara Sanchez

magdalenardo
1. Dziewczyna z pociągu  Paulina Hawkins

Paulina Sarnecka
1. "Stowarzyszenie wkurzonych rodziców" Mink Elliott
2. "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonnas Jonnasson
3. "Słomiana wdowa" Iwona Czarkowska
4. "Sherlock Holmes. Pies Baskervillów" Arthur Conan Doyle 

Pani_Wu
1. Wielkie kłamstewka  Liane Moriarty

Kamilla
1. Marek Grechuta. Portret artysty Wojciech Majewski

Jolanta Flower
1. Skóra fascynująca historia  Dr. Med. Yael Adler

Epilog - zaczytana Joana
1. Córka dymu i kości Laini Taylor
2. Coraz mniej olśnień  Ałbena Grabowska
3. Chłopak NIKT  Allen Zadoff
4. "Chwila na miłość" Joanna Stovrag

Z.P.
1. Panny roztropne Magdalena Witkiewicz
2. Porwanie  Joanna Chmielewska

Aine
1. Wrota Milena Wójtowicz
2. Wrota 2 Milena Wójtowicz
3. "Wotum nieufności" Remigiusz Mróz

martucha180
1. Kamień i sól  Victoria Scott

Marjory
1. "Wszystko czerwone" Joanna Chmielewska
2. "Wieża miłości" Eloisa James

Klaudyna Maciąg
1. Magda, miłość i rak Alina Mrowińska

Monika Wilczyńska
1. Wymarzony dom  Magdalena Kordel
2. Wymarzony czas  Magdalena Kordel

Crystall
1. Podpalaczka Stephen King

Ela Noga / Sonrisa
1. "Na południe od granicy, na zachód od słońca" Haruki Murakami

Poligon Domowy
1. Drugie życie Matyldy  Magdalena Trubowicz

Wiki
1. "Tyrmand warszawski" Leopold Tyrmand
2. "Twarzą w twarz" praca zbiorowa

Edyta S.
1. Smażone zielone pomidory  Fannie Flag
2. Sanatorium pod Zegarem  Liliana Fabisińska
3. Szept wiatru  Sylwia Trojanowska 




KOŁO RATUNKOWE:

Sylwia
1. Dopóki śmierć nas nie połączy Danuta Noszczyńska
2. W cieniu Diane Chamberlain
3. Eksplozje Janusz Leon Wiśniewski i inni
4. Kolejny rozdział Agata Kołakowska

SmaszKa
1. Pejzaż w kolorze sepii  Kazuo Ishiguro
2. Zatoka kłamstw Lisy Jackson i Nancy Bush
3. Złudzenie Peter Abrahams
4. Matka ryżu Rani Manicka
5. Nauczycielka muzyki Janice Y.K.Lee
6. I co, moja śliczna  James Hadley Chase
7. Żona myśliwego  Katherine Scholes


posredniczkaa
1. Rywalki  Kierra Cass




Na moje lektury złożyły się:
1. Kobiety z ulicy Grodzkiej. Wiktoria  Lucyna Olejniczak
2. Kobiety wzdychają częściej  Agata Przybyłek
3. Kobiety z ulicy Grodzkiej. Matylda  Lucyna Olejniczak
4. Kiedy pada deszcz  Lisa de Jong

........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w ubiegłym miesiącu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie.


Proszę o wpisywanie w komentarzu:  tytułu i autora książki oraz link do recenzji (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)




Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy.  Choć będę motywować, ale o tym w regulaminie :)

Proszę też o podmianę linku pod banerem na aktualny - kierujący do tego posta.



ZASADY WYZWANIA:

  • start wyzwania: 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia 5 edycji: 31 grudnia 2017r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy i liczą się książki przeczytane dokładnie w miesiącu trwania hasła
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner czy etykietę.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub mogą przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.
  • Na początku każdego kwartału oprócz hasła, pojawi się kwartalne koło ratunkowe. Jest to hasło, które będzie obowiązywało przez 3 miesiące - w tym czasie można skorzystać z niego 1 raz (czyli w jednym, z trzech miesięcy kwartału) - w sytuacji, gdy normalne hasło nie do końca Wam odpowiada (wtedy kiedy go wybierzesz, czytasz tylko wg koła ratunkowego, nie mieszamy z normalnym hasłem). Ryzyko jest oczywiście takie, że nie wiecie co pojawi się kolejnych miesiącach...
  • Do tej pory wśród uczestników losowałam nagrodę książkową. Teraz będzie to DWA losowania! Pierwsze - wśród osób, które będą miały frekwencję 100% (w każdym miesiącu czytały wg Pod hasłem). Drugie - wśród trzech osób, które przeczytają najwięcej książek w 2017 roku - również rozlosuję książkę.
  • By drugie losowanie było bardziej sprawiedliwe, od tego roku zaliczam tylko i wyłącznie książki powyżej 140 stron
  • By uniknąć zgłoszeń, które czasem budzą wątpliwości - nie zaliczam: słowników, książek z przepisami, literatury typowo podróżniczej, albumów (ogólnie książek, gdzie królują fotografie), książeczek z zadaniami, łamigłówek, kolorowanek i pozycji typowo obrazkowych. Komiksy zaliczę, jeśli będą miały naprawdę sporo tekstu (foto zawartości należy wtedy wysłać na maila).



Hasło na marzec:
Przed i po

Kwartalne koło ratunkowe styczeń-marzec:
kobieta w sukni



Wyjaśnienie hasła...
W marcu postanowiłam sprawić sobie hasłem prezent na urodziny (wybaczcie :)) - uwielbiam kiedy w książkach są Prologi i Epilogi. I właśnie tego dotyczy nasze zadanie na ten miesiąc - by go zaliczyć należy przeczytać książkę, w której znajduje się Prolog i/lub Epilog (wymagane jedno z nich; dwa też mogą być).

EDIT - w książce muszą być użyte słowa "Prolog" i "Epilog". Wcześniej, Kilka lat temu itp. nie zaliczam



Wyjaśnienie koła...
Kobieta w sukni - strój ten musi być doskonale i jednoznacznie widoczny. Może to być zarówno krótka, jak i długa sukienka.
To już ostatni miesiąc tego koła - od kwietnia będziemy ratować się czymś innym - ale to wcale nie znaczy, że musisz skorzystać...


POWODZENIA! :)





Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)


110 komentarzy:

  1. SUPER :-) Ja też lubię Prologi I UWIELBIAM właśnie Epilogi :-)
    Z przyjemnością zatem zanurkuję do mojej biblioteczki :-)
    Miłej zabawy życzę Wszystkim no i BARDZO DUŻO zdrowia dla Patrycji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę Twój nick to ani przez chwilę w to nie wątpiłam :)
      Udanego nurkowania i dziękuję :)

      Usuń
  2. No to bawimy sie dalej, musze posprawdzac pod tym katem ksiazki czekajace na przeczytanie:) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się bawimy :) Pomysły wciąż się pojawiają...
      Dziękujemy i pozdrawiamy!

      Usuń
    2. "Wolynianki. z Wolynia do PRL"- Piotr Jazwinski, Aleksander Jazwinski
      http://kami-mojemiejsce.blogspot.com/2017/03/wyzwania-czytelnicze-na-marzec.html

      Usuń
  3. Myślę, że wszyscy zrozumieją i wybaczą Ci nieobecność - córa najważniejsza! A hasło bombowe, bo też lubię prologi i epilogi. Właśnie czytam "Stan nie!błogosławiony" i tam przed normalnie ponumerowanymi rozdziałami znajduje się taki zatytułowany "wcześniej", więc to chyba prolog? :) Mam wielkie plany przeczytania konkretnych tytułów w marcu i widzę, że może pierwsza nie będę, ale na pewno znajdę jakieś prologi lub epilogi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mniej mnie będzie jeszcze czas jakiś, nowinki techniczne zajmują dużo czasu..
      No ja właśnie wolałabym, by to były stricte Epilogi i Prologi, znaczy tymi słowami opisane... edytowałam już nawet wyjaśnienie. Zapewne zapytasz dlaczego - często w środku książek też jest "wcześniej" a P. czy E. tylko raz - a o to mi właśnie chodzi
      Trzymam kciuki za powodzenie akcji marcowej! :)

      Usuń
    2. Rozumiem i dostosuję się oczywiście :)

      Usuń
  4. Jak znajdę jakieś książki spełniające wymogi, to zgłoszę się do akcji. Wydaje mi się, że "Córka Stalina" ma prolog, ale muszę to jeszcze sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę. I teraz muszę zrobić przegląd swoich książek. Super hasło 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegląd konieczny i to wnikliwy :D Super, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Niezłe hasło ;) Urodzinki powiadasz :D Witaj w klubie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ano tak, to najlepszego!

      Usuń
    2. Dzięki i wzajemnie! ;)

      Kobieta znikąd - Mary Kubica
      http://krainaksiazkazwana.blogspot.ie/2017/03/kobieta-znikad-mary-kubica-recenzja.html

      Usuń
    3. Dzięki :)
      A ja właśnie czytam ten tytuł, tyle że początek i nie mogę się wdrożyć...

      Usuń
    4. Matko ja nie wiem, chyba działa na mnie wiosenne przesilenie, bo pokręciłam wszystkie linki do wyzwań. Powyższego oczywiście nie bierz pod uwagę, dopiero te, co będę wklejać niżej ;)

      Usuń
  7. Zdrowia dla Was i cierpliwość do sprzętu.
    Zawsze mnie zaskoczysz nowym hasłem, ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Cudownie to czytać :D Uwielbiam zaskakiwać

      Usuń
  8. Sprawdzę, czy coś się znajdzie.
    Powodzenia z nowym sprzętem i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w poszukiwaniach :)
      Dzięki, sprzęt jest naprawdę wymagający

      Usuń
    2. Teraz otworzyła pierwszą lepszą książkę z hałdy... I co? I napis "Prolog" jak byk! A jest to "Cień sułtana" ;-)

      Usuń
    3. Nic tylko się cieszyć :)

      Usuń
  9. Niech nowa pompa służy Patce jak najlepiej i Tobie ułatwia życie.
    Ewelinko, a czemu mi się ubzdurało, że ty kwietniowa jesteś?
    Hasło fajne, aczkolwiek nie z tych moich ulubionych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) właściwie to powinnam napisać "nie dziękuję", chwilowo jest trudno... to jak z maleńkim dzieckiem - trzeba się siebie nauczyć, ale 3 dzień nauki już lepszy niż 2 :D
      Anetko, może dlatego, że jestem Baranem, czyli przełom marca i kwietnia? :)
      Miło czytać, że fajne :) Tak, wiem wiem, ale czasem muszę dać pomysły innego typu, ulubione dla innych uczestników.
      Ale mam nadzieję, że kolejne moje pomysły, które oczekują na swój czas będą bardziej po Twojej myśli :D

      Usuń
  10. Bardzo przyjemnie hasło ☺ może w tym miesiącu przeczytam więcej niż jedną książkę pod hasłem ☺
    Zdrówka dla córci i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie ta radość :) tego właśnie Ci życzę i dziękuję!

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      "Z każdym oddechem"- Maya Banks
      http://www.posredniczkaa.pl/2017/03/maya-banks-z-kazdym-oddechem.html

      Usuń
    3. "Niebezpieczne podobieństwo" Małgorzata Nachtman-Dzikowska
      http://www.posredniczkaa.pl/2017/03/magorzata-nachtman-dzikowska.html

      Usuń
    4. Aleja starych topoli - Agnieszka Janiszewska (tom I i II)
      http://www.posredniczkaa.pl/2017/03/przedpremierowo-agnieszka-janiszewska.html

      I tu mam dylemt ponieważ w książkach nie występuje słowo prolog, tylko jest nawiazanie do przeszłych wydarzeń na początku. Nie jestem pewna czy to sie liczy.

      Usuń
    5. posredniczko - jeśli na ma słów Epilog bądź Prolog to niestety nie mogę zaliczyć. Jeszcze 1.03 po Waszych pytaniach dopisałam to w wyjaśnieniu
      Ale wierzę, że coś jeszcze znajdziesz, wszak dopiero 12.03 :)

      Usuń
  11. Hasło oczywiście mnie zaskoczyło :D Stosik zebrałam, choć oczywiście te książki, które chciałam czytać w pierwszej kolejności, nie mają prologów i epilogów (: Zdrowia dla Pati i powodzenia z nowym sprzętem (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :)
      Jak mawiała moja matematyczka "co się odwlecze to nie uciecze" - może spasują w kolejnym miesiącu a pamiętaj, że w kwietniu będzie i nowe hasło i nowe koło :D
      Dzięki!

      Usuń
  12. Właśnie czytam A. Söderberga i jest prolog i epilog.Normalnie farciara ze mnie na początek :D!
    Pozdrówka,

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosik z książkami pasującym do hasła uzbierał się dość spory. Ogromnie mnie cieszyło przeglądanie każdej będącej na półce pozycji.

    Rozumiem twoją sytuację z nowym sprzętem i instrukcją do niego. Zdrowia dla Patrysi. Dla Ciebie sił i cierpliwości przy chorej córce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że dostarczyłam Ci tyle radości :)
      Czyżbyś też musiała ogarniać jakiś sprzęt? Cukrzyca to już standard od 3 lat, ale nowinki jednak dają popalić... Dzięki! I wzajemnie

      Usuń
  14. Hej! :)
    Oto brakujący link do poprzedniego wyzwania "Szept wiatru" Sylwii Trojanowskiej http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/2017/03/z-cyklu-polecone-przez-autorke-szept.html#gpluscomments
    Nowe zadanie podoba mi się. Początkowo się obawiałam, ale okazało się, że moc epilogów jest w przeróżnych książkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie przepraszaj. Zdrowie córeczki jest najważniejsze. :)

      Usuń
    2. I zaczynam:
      1. "Mąż potrzebny na już" Małgorzaty Falkowskiej http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/2017/03/maz-potrzebny-na-juz-magorzaty.html
      2. "Kobiety ciężkich obyczajów" Nataszy Sochy http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/2017/03/kobiety-ciezkich-obyczajow-nataszy.html

      Usuń
    3. I jeszcze dwie:
      3. "Już nie uciekam" Anny Sakowicz http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/2017/03/juz-nie-uciekam-moje-pierwsze-spotkanie.html
      4. "Jagoda" Anny Kasiuk http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/2017/03/jagoda-paranormalny-romans-brr-w-rekach.html

      Usuń
  15. Dużo zdrowia dla Twojej córci!

    Zamknięta trumna - Sophie Hannah [tylko epilog, fragment w cyfrotece zawiera spis treści]
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2017/03/zamknieta-trumna-sophie-hannah.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejotku Drogi, mam prolog i epilog!
      Rezerwat niebieskich ptaków - Ewa Nowak [prolog i epilog]
      http://jedynka-czyta.blogspot.com/2017/03/rezerwat-niebieskich-ptakow-t-9-ewa.html

      Wiosna nadchodzi! :)

      Usuń
    2. Jak szaleć, to szaleć ;)

      Niewzruszenie - Ewa Nowak [prolog i epilog]
      http://lubimyczytac.pl/ksiazka/219546/niewzruszenie/opinia/32150828#opinia32150828

      Usuń
  16. "Dziesięć płytkich oddechów" - K. A. Tucker

    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/dziesiec-pytkich-oddechow-k-tucker.html

    Książka zawiera zarówno prolog jak i epilog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspomnienia w kolorze sepii Anna J. Szepielak
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/03/ekspresowe-chili-con-carne-z-fasola-i.html
    epilog

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dziś, właśnie teraz Karolina Wilczyńska (epilog)
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/03/wasnie-dzis-wasnie-teraz-karolina.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Prolog i epilog
    Jesień magii - Dorota Wieczorek
    https://monweg.blogspot.com/2017/03/jesien-magii-dorota-wieczorek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prolog i epilog
      Całkiem obcy człowiek - Rebecca Stead
      https://monweg.blogspot.com/2017/03/cakiem-obcy-czowiek-rebecca-stead.html

      Usuń
    2. Prolog
      Mroczny zaułek - Louise Doughty
      https://monweg.blogspot.com/2017/03/mroczny-zauek-louise-doughty.html

      Usuń
  20. Pozorność N. Nowak-Lewandowska
    http://agnestariusz.blogspot.com/2017/03/pozornosc-natalia-nowak-lewandowska.html
    (jest tam epilog)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Kiedy pozostaje żal" Lisa de Jong (epilog)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza na liście. Magdalena Witkiewicz. (prolog i epilog)
    http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/03/pierwsza-na-liscie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto glin. Karin Slaughter (prolog i epilog)
      http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/03/miasto-glin.html

      Usuń
    2. Krwawy medalion Danka Braun (prolog i epilog) http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/03/krwawy-medalion.html

      Usuń
    3. Dziewczyna którą kochałeś. Jojo Moyes (epilog)
      http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/03/dziewczyna-ktora-kochaes.html

      Usuń
    4. W kręgu księżniczki. Jean Sasson (epilog) http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/03/w-kregu-ksiezniczki.html

      Usuń
  23. Prolog i Epilog:

    1. "Poczekajka" Katarzyna Michalak
    2. "Zachcianek" Katarzyna Michalak

    OdpowiedzUsuń
  24. "Jedno małe kłamstwo" - K.A. Tucker
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/jedno-mae-kamstwo-k-tucker.html

    prolog i epilog

    OdpowiedzUsuń
  25. "Szeptane opowieści" Anna Dutkiewicz

    (okazało się, że jest tam epilog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szeptane opowieści - Anna Dutkiewicz
      http://agnestariusz.blogspot.com/2017/03/z-rekodzieem-w-tle-szeptane-opowiesci.html

      Usuń
  26. Dwadzieścia siedem snów Marta Alicja Trzeciak
    http://sonrisabooks.blogspot.com/2017/03/bo-zycie-z-zaozenia-jest-cyklem.html

    epilog

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Z mgły zrodzony Brandon Sanderson
    http://gosia72.blogspot.com/2017/03/z-mgy-zrodzony-brandon-sanderson.html

    PROLOG I EPILOG

    OdpowiedzUsuń
  28. 2. "Spięcie" Sandra Brown (prolog)

    OdpowiedzUsuń
  29. „Sezon zamkniętych serc” – Wioletta Leśków – Cyrulik
    http://poczytajka.blog.pl/2017/03/13/sezon-zamknietych-serc-wioletta-leskow-cyrulik/

    EPILOG

    OdpowiedzUsuń
  30. 2. Człowiek, który chciał wszystko wiedzieć Dror A. Mishani
    http://gosia72.blogspot.com/2017/03/ostatnio-skonsumowane.html

    3. Każdy jej strach Peter Swanson
    http://gosia72.blogspot.com/2017/03/ostatnio-skonsumowane.html

    4. Raze Tillie Cole
    http://gosia72.blogspot.com/2017/03/ostatnio-skonsumowane.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Studnia bez dnia Katarzyna Enerlich
    http://sonrisabooks.blogspot.com/2017/03/studnia-bez-dnia-katarzyny-enerlich.html

    epilog

    OdpowiedzUsuń
  32. "Rezerwat niebieskich ptaków" Ewa Nowak
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/rezerwat-niebieskich-ptakow-ewa-nowak.html

    prolog i epilog

    OdpowiedzUsuń
  33. 2. Podarunek Krystyna Mirek
    https://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/03/warzywne-rolady-z-morszczuka-i-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
  34. 3. Podarunek Richard Paul Evans
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/03/paki-kurczaka-z-jabkami-i-podarunek.html

    OdpowiedzUsuń
  35. "Cztery sekundy do stracenia" K.A.Tucker
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/cztery-sekundy-do-stracenia-ka-tucker.html

    prolog i epilog

    OdpowiedzUsuń
  36. „Dotyk ciemności” – C.J. Roberts
    http://poczytajka.blog.pl/2017/03/20/dotyk-ciemnosci-c-j-roberts/

    PROLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieważkość Julia Fiedorczuk
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/03/niewazkosc-julia-fiedorczuk.html

    prolog

    OdpowiedzUsuń
  38. "Ścieżki nadziei" Richard Paul Evans
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/sciezki-nadziei-richard-paul-evans.html

    prolog i epilog

    OdpowiedzUsuń
  39. 3. "Fałszywy trop" Henning Mankell
    4. "Dom na plaży" Sarah Jio

    OdpowiedzUsuń
  40. 3. "Właśnie dziś, właśnie teraz" Karolina Wilczyńska (epilog)

    OdpowiedzUsuń
  41. „Poza trasą” – Rafał Urbanelis
    http://poczytajka.blog.pl/2017/03/23/poza-trasa-rafal-urbanelis/

    W książce mamy ZAKOŃCZENIE - zaliczysz jako epilog? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, w tym miesiącu przyczepiłam się do faktu, że musi być stricte "Prolog/Epilog" - napisałam o tym w edytowanym wyjaśnieniu.
      Także Zakończenia nie mogę zaliczyć.

      Usuń
  42. 1."Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński (prolog i epilog)
    2."Pracownia dobrych myśli" Magdalena Witkiewicz (epilog)

    OdpowiedzUsuń
  43. "Lawendowy pokój" Nina George (epilog)
    http://efkaczyta.blogspot.com/2017/03/lawendowy-pokoj-nina-george.html

    OdpowiedzUsuń
  44. 4. "Cząstka ciebie i mnie" Vanessa Greene (prolog i epilog)

    OdpowiedzUsuń
  45. Berło i krew. Królowie i królowe na wojnie 1914-1945 – Jean des Cars
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/03/krolowie-na-wojnach-i-prywatnie.html

    Mąż potrzebny na już – Małgorzata Falkowska
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/03/wydac-sie-za-maz.html

    Gorzej być (nie) może – Małgorzata Falkowska
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/03/dac-popalic.html

    Dom czwarty – Katarzyna Puzyńska
    http://atramentowomi.blogspot.com/2017/03/zociny-ze-czyny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do trzech razy śmierć – Alek Rogoziński
      http://atramentowomi.blogspot.com/2017/03/zabojczy-zjazd-pisarek.html

      Usuń
  46. Rodman. Powinienem być już martwy - Dennis Rodman, Jack Isenhours
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2017/03/dennis-rodman-jack-isenhour-rodman.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Sufrażystki Lucy Ribchester
    https://www.goodreads.com/review/show/1841374157?book_show_action=false

    I prolog, i epilog. Opinia na GR, nie na blogu, bo niewiele więcej mogę o niej powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, przyznaję że jak na Ciebie to dość treściwa opinia :)

      Usuń
  48. "Między prawami. Polowanie na Wilka" Vera Eikon
    https://ogrodksiazek.blogspot.com/2017/03/gdy-zacieraja-sie-granice-miedzy-dobrem.html
    (prolog i epilog)

    OdpowiedzUsuń
  49. "Właśnie dziś, właśnie teraz" Karolina Wilczyńska (epilog)


    "Miód na serce" Edyta Świętek (prolog i epilog) - dziś zaczęłam, więc spokojnie skończę do końca marca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, już dopisałam :)

      Usuń
    2. Miód na serce Edyta Świętek

      http://agnestariusz.blogspot.com/2017/03/miod-na-serce-edyta-swietek-book-tour.html

      Dodaję wersję z linkiem, bo zdążyłam zrobić notkę

      Usuń
  50. "Moje córki krowy" - Kinga Dębska
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/moje-corki-krowy-kinga-debska.html

    Epilog

    OdpowiedzUsuń
  51. Spotkajmy się w Strefie Gazy Luisa B. Waugh

    epilog
    http://sonrisabooks.blogspot.com/2017/03/zobaczymy-habibti-tu-jest-gaza.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Recenzje pojawią się jak skończę je pisać ;)
    1. Bractwo śmierci - Nora Roberts pisząca jako J.D. Robb (prolog)
    2. Ostre cięcie - Max Allan Collins (prolog i epilog)

    OdpowiedzUsuń
  53. 5. "Finimondo" Piotr Siemion (epilog)

    OdpowiedzUsuń
  54. Slow Burn. Kropla drąży skałę K. Bromberg
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/03/slow-burn-kropla-drazy-skae-k-bromberg.html

    epilog

    OdpowiedzUsuń
  55. "Boys from hell" - Agnieszka Lingas-Łoniewska
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/2017/03/boys-from-hell-agnieszka-lingas-oniewska.html

    Prolog

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. "Neo-Nówka. Schody do nieba" - Krzysztof Pyzia, Roman Żurek, Michał Gawliński, Radosław Bielecki (Epilog, link prześlę na początku kwietnia ;) )

    2. "Najdłuższa noc" Marek Bukowski, Maciej Dancewicz (epilog)
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2017/03/marek-bukowski-maciej-dancewicz.html

    3. "Ukryte działania" - Margot Lee Shetterly (epilog)
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2017/03/margot-lee-shetterly-ukryte-dziaania.html

    4. "Chłopak, który chciał zacząć od nowa" - Kirsty Moseley (epilog)
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2017/03/kirsty-moseley-chopak-ktory-chcia.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Prolog i epilog
    1. "Nie ma jak w domu" Mary Higgins Clark
    2. "Spalić wiedźmę" Magdalena Kubasiewicz

    OdpowiedzUsuń
  58. Osobliwy dom pani Peregrine Ransom Riggs
    http://sonrisabooks.blogspot.com/2017/03/swiat-obawia-sie-odmiennosci-osobliwy.html

    Prolog

    OdpowiedzUsuń
  59. Mine - Katy Evans
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/mine-katy-evans-recenzja.html

    Potomkowie - Tosca Lee
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/potomkowie-tosca-lee-recenzja.html

    Pani Einstein - Marie Benedict
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/pani-einstein-marie-benedict-recenzja.html

    Ogień, który ich spala - Brittainy C. Cherry
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/ogien-ktory-ich-spala-brittainy-c.html

    Do trzech razy śmierć - Alek Rogoziński
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/do-trzech-razy-smierc-alek-rogozinski.html

    Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/dwor-mgie-i-furii-sarah-j-maas-recenzja.html

    Carpe diem - Diane Rose
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2017/03/carpe-diem-diane-rose-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  60. 1."Andaluzyjski przyjaciel" Alexander Söderberg (prolog i epilog)
    2."Niewidzialny morderca" Lene Kaaberbol Agnete Friis (prolog)
    3."Lwy z Lucerny" Brad Thor (prolog i epilog)
    4."Dramat na pustkowiu" George James Grinnell (prolog)

    W tym miesiącu skromnie a na dodatek jeszcze nie zrecenzowane.. jak tylko młodszy mi zaśnie, postaram się uzupełnić.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://robotkipodrobinia.blogspot.com/2017/03/wyzwaniowo.html
      Udało się!

      Usuń
    2. Brawo! Szybka jesteś :)
      Ale pamiętaj, że u mnie nie trzeba na gwałt, niech dziecko spokojnie zaśnie :) Link można dosłać w nowym miesiącu, recenzja też może być opublikowana w nowym. Ja wymagam tylko przeczytania we właściwym miesiącu i wierzę Wam na słowo :)

      Usuń
    3. ejotek, to ja dorzucę jutro, mogę?
      za późno sie za to zabralam i musze teraz przejrzeć te książki, a nie mam jak :(

      Usuń
    4. Twoje komentarze odczytałam przed chwilą... Ale przyszłościowo - sppkojnie 1 dnia kolejnego miesiąca możesz wszystko dosłać, będę uzupełniać podsumowanie :)
      Bez stresu :) Bo często jest tak, że jestem ostatniego dnia do 22 lub 22:30 on line a 1 dnia m-ca dopiero po 20-stej... A post ustawiam na automatyczną publikację. Lektury już masz dopisane. Pozdrawiam :)
      P.S. Szkoda, że nie masz możliwości sprawdzenia pozostałych... :(

      Usuń
  61. jak tylko dopadnę książki i sprawdzę, wrzucę linki!

    OdpowiedzUsuń
  62. W tym miesiącu tylko jedna z epilogiem :-)
    "Rubinowe Czółenka" Joanne Harris
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2017/03/rubinowe-czoenka-joanne-harris.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardziej jako ciekawostka, poza klasyfikacją, bo tak naprawdę prologu i epilogu nie ma, ale jak trafiłam na tę fraszkę, nie mogłam się oprzeć :D ;-)
    Szumowiny Jan Sztaundynger
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2017/04/szumowiny-miniaturka.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Walka - Vi Keeland
    http://poligon-domowy.blogspot.com/2017/03/walka-vi-keeland-premiera-24-marca-2017.html

    KOszmar Morfeusza - K.N. Hanner
    http://poligon-domowy.blogspot.com/2017/03/koszmar-morfeusza-kn-haner.html

    reszty nie jestem w stanie sprawdzić, bo juz ich nie mam! :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Chciałam jeszcze zgłosić książki za marzec:

    "Cela 7" Kerry Drewery (prolog i epilog)
    "Dom na wyrębach" Stefan Darda (epilog)
    "Granat poproszę" Olga Rudnicka (epilog)
    "Zapach suszy" Tomasz Sekielski (prolog i epilog)

    Linki podeślę, ostatnio kiepsko mi idzie pisanie recenzji :(

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...