wtorek, 3 października 2017

Niby niewiele przesyłek, ale same cudeńka we wrześniu - stosikowo

Wrzesień za nami, pora na post, który w obrazkowym skrócie pokaże Wam jakie tytuły zasiliły moją biblioteczkę w ciągu 30 dni ubiegłego miesiąca.









Stosik nr 1





















  1. "Kącik zagubionych serc" - do recenzji od IV Strony - recenzja
  2. "Niekochana" - jw.
  3. "Błękitne Sny" - do recenzji od Znak literanova wraz z prezentem - torbą :)



Stosik nr 2  - zakupiony podczas wizyty z córką w Biedronce



A potem przybyło cudowne pudełko...



...kryjące wiele skarbów...



... i cudów...                   dziękuję :)



Stosik nr 3
Od dołu:
  1. "Labirynt duchów" - do recenzji od Muzy
  2. "Mężczyzna, który gonił swój cień" - od Czarnej Owcy
  3. "Nie czas na pożegnanie" od Autorki oraz Wyd. Filia - recenzja
  4. "Ósmy cud świata" - od Autorki - recenzja


Od Pascala przybyła "Apteka marzeń" :)




Od Znaku serca :)
dziękuję!
Recenzja niebawem :)


Stosik nr 4
Od dołu:
  1. "Oskarżenie" - od IV Strony
  2. "Najtwardsza stal" - od Wyd. Akurat
  3. "Dom pełen słońca" - od IV Strony
  4. "Jutro będziemy szczęśliwi" - papierowy egzemplarz od Autorki :) - recenzja

Reasumując - cudowności moc, czyli wiele przepysznych lektur, które dostarczyły albo dostarczą mnóstwo wzruszeń i adrenaliny.

Autorom i Wydawnictwom serdecznie dziękuję! :)

A Was zapytuję na co macie ochotę? Co czytaliście? Co polecacie, odradzacie, marzycie? Czekam na Wasze komentarze :)
Zapraszam na kolejne recenzje a następne stosikowo już za miesiąc :) Po Targach Książki w Krakowie :) Kto się wybiera? :)

24 komentarze:

  1. Oj stosik nr 3 biorę od razu! A Plastusiowy pamietnik mamy w domu i bardzo lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stosiki i wspaniałe dodatki.Nie ma to jak przesyłka z niespodzianką.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A ja napisałam że mało??
      Cuda są i to wystarczające :)

      Usuń
  4. Cuda i cudeńka :D Czytałam "Ósmy cud świata", "Nie czas na pożegnanie" i "Błękitne sny", jestem w trakcie lektury "Domu pełnego słońca", "Aptekę..." mam, a zazdroszczę Zafona i Kordel, które też będę mieć, tylko trochę później i bez słodyczy (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczyńska trochę poczeka z Domem, bowiem przede mnie jeszcze wcześniejsze tomy :)
      Kordel cudna! A Zafon przeraża mnie grubością...
      Słodycze możesz dokupić zawsze, ważniejsza książka choć w pakiecie też sympatycznie, prawda :)

      Usuń
  5. Oj same cudeńka :) wszystkie się do mnie uśmiechają. Wspaniały czas przed tobą ze świetnymi lekturami. Zafon i mnie się marzy. Czekam na kolejne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja widzę ich uśmiechy... :)
      Zafon mnie przeraża liczbą stron...
      Recenzje będą, będą ... :)

      Usuń
  6. Same wspaniałości! Do "Plastusiowego pamiętnika" chyba już zawsze będę miała ogromny sentyment. :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie wspaniały wrzesień, zwłaszcza te pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za "Ósmy cud świata" będę zabierała się w tym miesiącu. Marzę jeszcze o "Aptece marzeń" oraz "Sercu z piernika". Do mnie też przyszło parę perełek - o dziwo, w październiku będą chyba królowały thrillery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thrillery u Ciebie? Nie pozostaje mi nic innego jak śledzić co będziesz polecać :) Serce jest świetne, Apteka lada moment się będzie czytać... Ósmy cud - ech... szkoda, że już za mną

      Usuń
  9. Ojej jaki piękny stosik. Gratuluję. Życzę zaczytanego października. Z chęcią poczytam recenzję.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście same cudeńka, chętnie podkradłabym kilka tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również prowadzę pewien sklep internetowy i zawsze jest mi miło jak wszystko co moich klientów dociera w prawidłowy sposób. Dzięki firmie https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd wiem, że przesyłki kurierskie są świadczone na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Możliwość szybkiego wysłania paczki na przykład za pośrednictwem FedEx, śledzenie przesyłki https://www.parcelabc.pl/content/tracking/105 i pewność, że nie tylko dotarła, ale i szczerze ucieszyła obdarowaną osobę, to ogromna satysfakcja dla obydwu ze stron! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy chodzi o mnie to ja w ostatnim czasie sporo nadaję przesyłek. Jestem także zdania, że doskonale na stronie https://www.alejahandlowa.pl/artykuly/uslugi/dlaczego-warto-korzystac-z-platform-kurierskich opisano właśnie to w jaki sposób i dlaczego warto jest korzystać z platform kurierskich.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...