wtorek, 31 października 2017

"Serce z piernika" - wyniki konkursu!

Drogie uczestniczki konkursu,

wróciłam właśnie z wirtualnych podróży - byłam w miejscach, które polecałyście :)

Powrót był trudny, ponieważ było naprawdę cudownie.

Odwiedziłam miejsca, w których miałam okazję już kiedyś tak namacalnie być - i tu Was nieco zadziwię!
W Krakowie jak wiecie mieszkam; w Warszawie byłam kilka razy :)
Miałam okazję zauroczyć się Sandomierzem.
Chmielnik znam, gdyż leży na trasie którą przemierzałam na studia do Kielc i mieszkała tam moja koleżanka z grupy.
W Bieczu bywałam co roku w latach liceum, zabierał nas do tamtejszej szkoły średniej nasz fizyk na przedstawienia a przy okazji bywaliśmy w centrum miasteczka :)
Białystok odwiedziłam dzięki zabawie w open- i geocaching w maju 2010 roku.
Końskie, Pilzno, Wejherowo i Gdańsk są mi znane z mniejszych lub mniejszych wycieczek z rodzicami... i nie tylko :)
W Bornym Sulinowie wprawdzie nie byłam, ale znam jego historię i nawet właściciela hotelu - bawiliśmy się kiedyś w tą samą zabawę - opencaching i sporo nam opowiadał :)

Ale podczas wyboru zwycięzców nie wykluczyłam powyższych miejscowości z możliwości wygranej.

Wybór był trudny. Myślałam, że Wasze prace będą dzieliły się na jakieś kategorie, ale nie udało mi się dokonać żadnego zgodnego z założeniami podziału.... Dlatego wyniki są następujące :)


Zwycięzcy:

W kategorii ARTYSTYCZNE - Chaga
zachwyciły mnie murale z Białegostoku
https://pasjeodnalezione.blogspot.com/search/label/Murale


W kategorii PRZEZ ŻOŁĄDEK DO SERCA - Natalia P.
nie mogę oprzeć się pierogom z barszczem i piekarni z Przemyśla
W tegoroczne wakacje odwiedziliśmy razem z rodziną zamek w Krasiczynie, który w całej swojej okazałości może zachwycać, to jednak mnie tego dnia zachwycił obiad w restauracji "cuda i wianki" w Przemyślu :) a konkretnie pierogi kresowe z barszczem mhmm naprawdę polecam - są przepyszne :) Tuż obok tej restauracji znajduje się najbardziej niezwykła piekarnia, którą mogłam odwiedzić... Piekarnia urządzona w niesamowitym stylu i klimacie, z powieszoną na drzwiach rozpiską - co o w dany dzień jest pieczone i o której godzinie :) a obok unoszącego się dookoła zapachu nie można przejść obojętnie :) wchodząc do środka miałam wrażenie podróży w czasie, a samo działanie jako sklepu jest też ciekawe, gdyż po wybraniu produktów należność zostawia się w koszyczku i można samemu wydać sobie resztę, a w razie pytań można poprosić o pomoc obecnego na miejscu piekarza, który w wolnej chwili chętnie pomoże :) Przemyśl bardzo miło mnie zaskoczył i choć był to krótki wypad mam nadzieję, że będziemy mogli jeszcze kiedyś odwiedzić to miasto :)


W kategorii SENTYMENTALNIE - magdalenardo
specjalnie stworzonym postem ze zdjęciami i slajdami z prześcieradła
wywołała łzę wzruszenia pokazując Rudniki
https://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2017/10/post-konkursowy-konkurs-u-ejotka.html


Gratuluję! :)


Ale... To nie wszystko! Wyciągam asa z rękawa!
Jako, że posiadam egzemplarz  recenzencki "Serca z piernika" mogę się nim podzielić z kimś, kto znajdzie się pośród prac wyróżnionych. Ja wiem, że nie każdy może chcieć taką wersję książki, dlatego zrobimy tak - pierwsza osoba z niżej wymienionych, która wyrazi chęć - otrzyma książkę - kolejność przypadkowa:

Sandomierz - AniaB31
antyteza zadania :) - oxfordka
Końskie - Agnesto
Gdańsk - Aga S.
Supraśl - Badylarka Domatorka


Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie i pokazanie mi Waszych pięknych zakątków :)
Zwycięzców proszę o adresy na mojego maila - w tytule wpiszcie "Konkurs z Sercem" - adres.
Wypatrujcie uważnie, bowiem myślę że przed końcem roku popełnię jeszcze jakiś konkurs :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim :)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kochana wizyta w Przemyślu obowiązkowa! Nocleg zapewniam. Do piekarni Olgi Hryńkiw zaprowadzę, Cuda Wianki tuż obok, zamek w Krasiczynie też zobaczysz i przemyski też koniecznie. :)
    Gratulacje dla Zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro kawałek łóżka dajesz to kiedyś wpadniemy :) Zupełnie nie znam tamtych stron a jak się okazuje, powinnam :)

      Usuń
    2. Dostaniecie nawet pokój :)

      Usuń
  3. Ciekawe propozycje wycieczek zywyciężyły.
    Owszem ja bym była chętna na ten egzemplarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie udało mi się..jak mi przykro... Gratuluję zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Nie powiem, zaskoczyło mnie to, że odwiedzałaś Biecz :D Mam nadzieję, że się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie m.in. Biecz miałam na myśli, że was zaskoczę :) To było tyle lat temu, że pamiętam tylko trochę... Ale a tyle, że chyba trafiłabym tu i ówdzie - to fotograficzna pamięć do miejsc i twarzy :)
      Podobało!

      Usuń
  6. Dziękować, dziękować :)
    Rudniki mają też piękną okolicę w promieniu kilkunastu kilometrów z każdej strony, choć to miejsca bliżej natury niż architektury, ale jest naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw, kiedyś zwalę Ci się na rudnikową głowę i będziesz się gimnastykować i pokazywać :D

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...