środa, 4 października 2017

Mini czelendż - kończymy 3 kwartał!

Witajcie Kochani Mini Czelendżowcy!

Wiecie, że dziś mija trzeci kwartał naszej zabawy? Do końca pozostały już TYLKO 3 miesiące! Pamiętacie, że czekają nagrody książkowe :)



Statystyki po I kwartale były takie:

Zgłoszonych jest 21 osób
12 osób przysłało minimum 1 link
wśród tej dwunastki, są 2 osoby które przeczytały już cały stosik nr 1 i walczą ze stosikiem nr 2
ja osobiście mam za sobą 2 lektury




Po II kwartale podsumowanie wyglądało tak:

16 osób przysłało minimum 1 link - jest postęp :)
nadal 2 osoby ukończyły w całości stosik nr 1 - jedna z nich ukończyła już nawet stosik nr 2!
2 osoby mają do przeczytania po 1 książce, by ukończyć stosiki nr 1
ja mam nadal na liczniku 2 przeczytane lektury.... wyrwałam na początku roku a teraz przestój...




Aktualnie nasze wyniki prezentują się następująco (na dzień dzisiejszy):

Czynny udział w zabawie bierze nadal 16  osób - przysłały minimum 1 link
Stosik nr 1 ukończyło w całości 4 osoby
Stosik nr 2 ukończyły 2 osoby, a jedna z nich walczy już ze stosikiem nr 4 :)
1 osoba ma do przeczytania tylko 1 książkę, by ukończyć stosik nr 1
6 osób ma do przeczytania tylko 2 książki, by ukończyć stosik nr 1
W niniejszym kwartale udało mi się poprawić własny wynik - aktualnie mam przeczytane 3 lektury :)



Zatem sprężamy się na końcówce i walczymy, tak? :)

12 komentarzy:

  1. Ja na pewno swojego stosiku nie ukończę, bo wprawdzie przeczytałam jeszcze dwie ale na pewno o nich nie napiszę;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może opiszesz jakoś w swoich skrótowcach? :)

      Usuń
    2. Chyba nie, Ewelinka, bo o jednej musiałabym napisać same negatywy a drugiej kompletnie nie zrozumiałam:D Trudno, w każdym razie przeczytałam i na półce o dwie mniej:)

      Usuń
    3. Decyzja oczywiście Twoja, ale przemyśl jeszcze jakieś rozwiązanie :)

      Usuń
  2. Ja przeczytałam już trzy, ale na razie jedna doczekała się posta ...może w październiku ukażą się kolejne, albo będzie taki finisz , jak w ub. roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 to piękny wynik! Zatem masz duże szanse na 100% :)

      Usuń
  3. Została mi jedna książka, ale tak nie chce mi się jej czytać, że nie wiem, czy uda mi się zmusić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę tak - jedna to do zrobienia jest :) Aczkolwiek jeśli nawet Ci się nie uda to pamiętaj, że zawsze to 4 zaległe jesteś do przodu :)

      Usuń
    2. Pewnie, że tak! Na pewno dałabym radę ją przeczytać, ale jak zaglądam do niej, to wydaje mi się, iż trwałoby to dłuuuugo...

      Usuń
  4. Ja walczę z czasem... dla ostatniej książki.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...