czwartek, 12 października 2017

Tym razem nie wyzwanie, ale potrzebne poszukiwania tytułów :)





Drodzy!

Tym razem mam dla Was zadanie totalnie NIE związane z obowiązkiem czytania tego co znajdziecie :)







Właściwie to nawet nie zadanie a PROŚBA :)






Dotyczy ona niejako mojego wyzwania... Zatytułuj się :)






Jak wiecie w moim imieniu i nazwisku występuje w sumie aż 3 razy literka E...





Moje półki posiadają wprawdzie jakieś książki, które rozpoczynają się na literę E, ale... nie mam aż 3 a do tego takich, które by mnie fascynowały, kusiły, przyzywały....
Rozumiecie, prawda? :D
Nawet A nie sprawiło mi tyle trudności... może dlatego, że akurat pojawiły się tytuły a potrzebne mi tylko dwa A.




I tu pojawia się moja prośba - wiecie, że lubię czytywać obyczajówki oraz pozycje kryminalno-sensacyjne. Będę wdzięczna za propozycje realnie dostępnych tytułów książek
(wraz z autorami), które rozpoczynają się właśnie na literę E oraz leżą w sferze moich zainteresowań. Czasu jest sporo (do 30.06), ale chciałabym być przygotowana a i czas na przeczytanie trzeba znaleźć :)
Wyniki przydadzą się również innym uczestnikom tego wyzwania.
Pomożecie? :)







Wszystkie grafiki pochodzą z internetu

24 komentarze:

  1. Ewelinko, w takim razie podam Ci kilka tytułów. Nie wiem, które czytałaś, a jakich nie, ale sobie zweryfikujesz.

    Echa pamięci - Katherine Webb
    Echo winy - Charlotte Link
    Eleonora i Park - Rainbow Rowell
    Emma - Jane Austen
    Emma i ja - Elizabeth Flock
    Esesman i Żydówka - Justyna Wydra

    Przy okazji może ktoś poda mi ciekawe tytuły na A?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Skreślę sobie co czytałam a o pozostałych poczytam o czym są :)

      Usuń
    2. Sylwio mnie się podobały na A
      "Agencja złamanych serc" Irena Matuszkiewicz
      "A gdybym umarł..." Hilary Norman
      "Aniołek" Beata Pawlak

      Usuń
    3. To ja dodam jeszcze, tylko wybacz, ale nie pamiętam które czytałaś...
      Amelia K. Michalak
      A jeśli ciernie Andrews
      seria Agatha Raisin...
      Anioł Stróż Sparksa
      Apelacja Grisham
      Antykwariat spełnionych marzeń Gąsiorowskiej
      Apteka marzeń Sochy

      Usuń
    4. Sylwio!
      Tytuły na "A" (część z nich na pewno czytałaś, ale może coś Cię zainteresuje):
      "Alibi" Sandra Brown
      "Art&Soul Brittainy C. Cherry
      "Altana" Mary Nichols
      "Arbuzowy sezon" Liliana Fabisińska
      "A między nami wspomnienia" Gabriela Gargaś
      "Anioł do wynajęcia" Magdalena Kordel
      "Angielskie lato" Małgorzata Mroczkowska
      "Artystka wędrowna", "Anioł w kapeluszu" Monika Szwaja
      "Autorka" Maria Ulatowska&Jacek Skowroński
      "Arytmie" Janusz L. Wiśniewski

      Ewelinko!
      Jest kilka tytułów o Elfie Marcina Pałasza i wszystkie mają ponad 140 stron :D

      Usuń
    5. Sylwio, masz już duży wybór - liczę, że coś uda Ci się przeczytać :)
      Pasjonatko - do 30 czerwca dużo czasu, więc liczę że przeczytam normalne książki - na tą chwilę mam faworytów :) - ale dzięki za koło ratunkowe w postaci Elfów :)

      Usuń
  2. A książka młodzieżowa mogłaby być? Jeśli tak to może "Ewolucja według Calpurnii Tate" J. Kelly. Z noty wydawcy, bo książkę dopiero zamierzam przeczytać: "Klimatyczna powieść o odkrywaniu przyrody, nauki i własnego miejsca w świecie, w którym teoria Darwina wciąż jest ekscentryczną nowinką, a w edukacji panny z dobrego domu najbardziej liczą się lekcje gotowania i szydełkowania"

    Na literkę A może "Autor widmo" Roberta Harrisa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra młodzieżowa nie jest zła, czytuję takowe czasem :)

      Usuń
  3. "Ene, due, śmierć" M.J. Arlidge
    "Erynie" Marek Krajewski
    "Eksplozje" Janusz L. Wiśniewski (wiem, że nie czytasz, ale może się zdecydujesz - oprócz 8 opowiadań Wiśniewskiego, zbiór zawiera 8 opowiadań innych pisarzy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, przypomniałaś mi, że chyba mam Ene due..., tyle że chyba e-book i nie patrzy z półki...

      Usuń
    2. To Czwarta Strona, więc bardzo prawdopodobne, że masz (:

      Usuń
    3. Mam, choć sprawdzałam i to e-book, ale to jeszcze książka sprzed współpracy :)

      Usuń
    4. O tak, "Erynie" jest bombowa! To było moje pierwsze spotkanie z takim gatunkiem literackim, ale... ufff, nadal mam tę historię w głowie.

      Usuń
  4. Mnie jeszcze psycho dzisiaj do głowy E. E. Tokarczuk i Ezoteryka Tomczyszyn.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eva Luna-Isabel Allende
    Ewangelia wg Piłata - Eric Emmanuel Schmitt (moze to nie obyczajowka, ale polecam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za podpowiedzi, będę czytać o tych książkach :)
    Czekam na kolejne propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. " Echo winy" Charlotte Link
    "Echo w płomieniach" Lee Child
    "Eden. Nowy początek " Mia Sheridan
    "Euforia" Lily King
    "Eperu" Augusta Docher

    OdpowiedzUsuń
  8. Enklawa Ove Løgmansbø (Remigiusz Mróz)
    Ekspozycja Remigiusz Mróz
    Echa pamięci Katherine Webb

    OdpowiedzUsuń
  9. Entliczek pętliczek - Agathy Christie albo "Emma i ja" Elizabeth Flock. Recenzje na Poczytajce jeśli masz ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Excentrycy" - Włodzimierz Kowalewski

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za kolejne propozycje :) Mam naprawdę duży wybór teraz!
    A i Wy podpowiedzi :D
    Jesteście niezastąpieni!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...