czwartek, 17 listopada 2022

Podsumowanie mojego czytelnictwa - październik 2022


Jak już zapewne zauważyliście, czytanie i pisanie nieco u mnie obniżyło loty w ostatnim czasie. Mam jednak tyle innych zajęć, że nie jestem w stanie tego zmienić... 
W sumie to i tak jest to sukces, tylko z opisywaniem gorzej...
 
A jak Wam minął październik? Tak, wiem już bliżej nam do listopada, ale dopiero teraz publikuję podsumowanie...
 
 
 
Liczba przeczytanych książek10

Liczba przeczytanych stron:  3 348

Co w przeliczeniu na dni daje 108  stron dziennie.
Liczba stron przeczytanych w 2022:  40 403
E-booki / Audiobooki w 2022: 54


W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na W) -5
Pod hasłem - 3
52 książki -10
 
Dla dzieci - 0
E-booki / Audiobooki - 9
Mini Czelendż 7 - okaże się na koniec roku


 

Przeczytałam w tym miesiącu:

"Detektyw i złodziejka" Melisa Bel - feeria barwnych postaci, których postępowanie nie zawsze łatwo przewidzieć. Liczne tajemnice i niespodzianki, rosnące pożądanie i namiętność, niebanalny humor i szczypta ironii. Opancerzony i oschły mężczyzna starający się bronić przed wdziękami zuchwałej dziewczyny - batalie na słowa, dotyk i emocje gwarantowane! 
A na deser sceny mrożące krew w żyłach oraz nieodłączny, drobny choć dostrzegalny zwierzęcy element, jak w każdej powieści autorki. Gorąco polecam!
 
"Moje serce pamięta" Agata Przybyłek - kryminalno-obyczajowa historia będąca odpowiedzią autorki na prośby czytelników, by było bardziej detektywistycznie. Bardzo się cieszę, że Agata Przybyłek posłuchała naszego głosu :) To opowieść o szukaniu prawdy i sprawiedliwości, o krzywdzie nastoletnich dziewczynek, bólu rodzin i strachu, który padł na mieszkańców.  Autorka świetnie pokazała przemianę głównego bohatera, który robił wszystko, by porzucić przypiętą mu łatkę chamskiego i nachalnego lenia, palanta, gbura i bawidamka. Gorąco polecam Wam lekturę!

"Tiary z Albanii" Weronika Umińska - piękna i zagadkowa powieść obyczajowa, kryjąca tajemnice i sprytnie przemycająca informacje historyczne, kulturalne oraz te dotyczące tradycji w Europie. Autorka zabrała mnie w literacką podróż, pełną wątków i tematów, o których nie miałam pojęcia. Książka intryguje, smakuje (na końcu znajdziecie przepisy na potrawy, jakimi raczyli się bohaterowie), wciąga i pozostaje na długo. To historia o skomplikowanych losach ludzi i przedmiotów, którą gorąco Wam polecam! Jestem zauroczona
 
"Manipulacja" Klaudia Muniak - thriller psychologiczny z ogromem emocji. Wraz z bohaterami odczuwamy strach, bezradność, desperację, wstyd czy poczucie winy. Traumy z przeszłości przeplatają się z żalem z powodu cyklicznych poronień. Frustracje, nadzieje, przemoc i alkoholizm. Wdzięczność, tęsknota i choroba psychiczna. Autorka nie szczędzi trudnych tematów, które przecież składają się na nasze życie... Polecam!
 
 
Czekają na opisanie:
"Koronkowa suknia" Karolina Wilczyńska
"Rozdarty welon" Karolina Wilczyńska
"Zatańcz ze mną" Małgorzata Wachowicz
"Wybór matki" Małgorzata Garkowska
"Gehenna. Grzechy krwi" Magdalena Winnicka
"Zanim zapomnę" Magdalena Wala
 

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry wynik czytelniczy. Manipulację również mam w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik :) mam w planach kilka pozycji z Twojej listy

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...