niedziela, 6 listopada 2022

Były targi, jest i stos! - stosikowo października

 Ostatnie miesiące pokazały, że mając Legimi mogę naprawdę NIE kupować książek. Przybywały tylko te od wydawnictw, księgarni czy autorów. Brawo ja! Da się! :)

Jednak nastał październik i krakowskie targi książki... Nie! Nie jest tak jak myślicie, nie przepuściłam na nich setek monet...  Pisałam o tym wprawdzie w relacjach targowych (przed nami jeszcze niedziela), ale napiszę też tutaj - przez cztery targowe dni kupiłam TYLKO 5 książek :) Fanfary!


Oto i wyrośnięty stos:

Od góry, czyli w kolejności przybywania:
  • "Wroni szept" - wygrana na IG u monweg
  • "Ogród Anastazji" - do recenzji od Wyd. HarperCollins Polska
  • "Piastunka róż" - do recenzji od Wyd. Znak
  • "Wybory serca" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Gdzie moje love story" - do recenzji od Taniej Książki
  • "Gehenna" - do recenzji od Wyd. Muza/Akurat
  • "Będę przy tobie" - do recenzji od Wyd. Videograf
  • "Opowieść starego lustra" - do recenzji od Wyd. Znak
  • "Nieobliczalna" - do recenzji od Wyd. Luna
  • "Szum" - zakup własny
  • "Mursz" - jw.
  • "Utopiec" / "Strzyga" / "Bebok" - jw.
  • "Dziewczyna mojego męża" - do recenzji od Wyd. Luna
  • "Skrawki przeszłości" - jw.
  • "Miłość, kłamstwa i sekrety" - jw.
     

Tradycyjnie pytam co czytaliście? Co przed Wami? Polecacie / odradzacie co i dlaczego? Czekam na Wasze komentarze :)

2 komentarze:

  1. Piastunkę róż bardzo chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam książki Agnieszki Krawczyk i Krystyny Mirek. W planie Anna Sakowicz i Dorota Gąsiorowska :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...