sobota, 5 listopada 2022

25. Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2022 - sobota

 
 
Dzień 3 - sobota - 29.10.2022
 
Soboty na targach były zawsze najbardziej szalone, tłoczne i duszne... Ten rok jednak mnie zaskoczył - było jeszcze gorzej... Ludzie po pandemicznej przerwie przybyli jeszcze liczniej, wystawcy i autorzy dopisali bardziej i zrobił się z tego istny zatłoczony szał. 
 
Ale że przestałam biegać po halach z ciężkim plecakiem i toną książek to było mi zdecydowanie łatwiej gdziekolwiek się przecisnąć :) Pomogło też to, że w czwartek i piątek nauczyłam się gdzie znajdują się potrzebne mi stoiska oraz które przejścia są mniej zatłoczone. Choć oczywiście idealnie nie było, nie do wszystkich zdążyłam, nie ze wszystkimi się przywitałam, nie z każdym mam zdjęcie...
Jednak te targi - i nawet sobotni tłum - dały mi energię na kolejny rok.

Zobaczcie jak wyglądała moja sobota
 
Podczas tych targów mnóstwo czasu spędziłam na stoisku Melisy Bel i to tam właśnie często Was spotykałam :) 
 

Z Angeliką znamy już wiele lat... Blogerka (Tylko magia słowa) i autorka :)
 
 
 
Punkt obowiązkowy targów - choćby krótka rozmowa z Lilianą Fabisińską :)


 
Na targach w Warszawie spotkałam się z Karoliną Głogowską i obiecałam przybyć po dedykację jak już książka zdąży dotrzeć od Mięty - obietnica dotrzymana :)


 
Uwielbiam książki Ani Bichalskiej! Ale na żywo nie miałam jeszcze przyjemności jej poznać, zatem nadrobione :) Ależ to miła osóbka! Pozostaje lektura najnowszej historii
 
 
 
 
Kolejny punkt obowiązkowy - Krakuska z Krakuską, czyli szybkich słów kilka z Agnieszką Krawczyk :)



W kolejce spotkałam Renatkę - znana na IG jako w_biblioteczce_renaty - kobieta z pozytywnym nastawieniem :)


 
A tu już wulkan pozytywnych fluidów, moc uśmiechów i uścisków czyli Ania Niemczynow <3


 
 
Jeśli Purple Book to kryminalny duet serii Grey Book - Magda Stachula i Natasza Socha wraz z wyjątkowymi dla mnie egzemplarzami :)


Tak, u Weroniki Umińskiej już byłam ze swoim patronackim egzemplarzem, ale w sobotę postanowiłam podpisać dla Was egzemplarz konkursowy! :) Będą chętni?

 
 
 
W biegu złapałam na zdjęciu Małgorzatę Rogalę...



...Agnieszkę Balcerską, czyli bookstagram_na_poleczce_u_agi (IG), znamy się też już od wielu targów :)


...i Krysię Mirek - fotka na wszelki wypadek, gdybym nie zdążyła na oficjalne spotkanie :D



 

Potem były trzy zdjęcia z trzema autorkami Czwartej strony w sali konferencyjnej:

Klaudia Muniak

Asia Szarańska

 

i Karolina Wilczyńska (czekam na książkę z akcją na Malcie :))

 
Zdążyłam do Krysi na fotkę przy oficjalnym stoliku :)


Potem była Oliwia Sobczak i "Szum". Poprzedni tom, czyli "Szelest" bardzo mi się podobał. Zobaczymy czy teraz zaszumi skoro przedtem szeleściło :D


Do Magdy Witkiewicz czaiłam się dłuuuugo i wciąż była mega kolejka... Przybyłam na uściski na koniec :)


Do Mamy nie zdążyłam, kolejka była zabójcza, ale do Córki dotarłam - Zuza Kordel i jej druga książka:



Ewa Przydryga - bardzo miło było poznać autorkę na żywo. Teraz czeka na mnie "Mursz", a wszystko przez świetną "Nienarodzoną" autorki :)



Sobotnie oficjalne ploteczki i zdjęcie z Anią Szczypczyńską :)


Nie znam, nie mam... Tak było jeszcze do soboty, bowiem twórczość Aldony Reich nie jest mi znana, ale przybyła Monika (monweg - a my nie mamy fotki?) i przekonała mnie do "Beboka" i spółki :D


Pora na autorki Wydawnictwa Flow:

Agnieszka Zakrzewska

 

i Małgorzata Garkowska

Pod koniec dnia w moim punkcie bazowym znalazła mnie Agnieszka Lis :)


To jeszcze na zakończenie trochę o książkach, skoro to targi książki :)
Oto książki, które przyniosłam z Targów - 3 do recenzji od Luny, wygrana (Arczyńska) którą wzięłam do zdjęcia omyłkowo, bo podpisałam ją dopiero w niedzielę... oraz 3 zakupione książki Aldony Reich

A to pozycje: poziomo - zabrane z domu do podpisu; pionowe - zakupione, by uzyskać pierwszy raz wpisy od autorek




Bilans zakupów - TYLKO 5 książek :)

Jak widzicie to był mega długi dzień i ile spotkań! A jak minęła Wasza targowa lub nietargowa sobota?

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa relacja. Żałuję, że nie mogłam wziąć udziału w tegorocznych krakowskich targach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda, ale trzymaj termin na za rok! :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...