środa, 19 stycznia 2022

Najlepsze i najgorsze książki roku 2021 wg ejotka - podsumowanie 2021 #3

 
Zapraszam Was dzisiaj na zestawienie NAJ, czyli tytuły które oczarowały i rozczarowały mnie w 2021 roku.

Z roku na rok idzie mi coraz lepiej, bowiem tym razem zaprezentuję tylko te książki, które na LC otrzymały ode mnie 9 i 10 gwiazdek (dotychczas odnotowywałam tutaj również książki z 7 i 8 gwiazdkami), choć zapewne czytane w innym czasie mogłyby zostać ocenione inaczej. Cóż, życie...


Oto moje listy NAJ :)


10/10
  1. "Zimowe sny" Richard Paul Evans
  2. "Jeszcze jedna szansa" Agata Sawicka
  3. "Kochaj mnie szeptem" Anna Dąbrowska 
  4. "Krew" Max Czornyj
  5. "Zanim zrozumiem" Magdalena Wala
  6. "Celebryta" M.B. Morgan
  7. "Hotel nad oceanem" Colleen Coble
  8. "Szepty pienińskich ścieżek" Joanna Tekieli
  9. "Moc krwi" Joanna Tekieli
  10. "Światło między oceanami" M.L. Stedman
  11. "A ja na Ciebie zaczekam" Magdalena Kordel
  12. "Klejnot z Bizancjum" Weronika Umińska
  13. "Jesteś moim zawsze" M. Leighton


9/10
  1.  "Ta sama rzeka"  Edyta Świętek
  2.  "Rodzinne sekrety" Krystyna Mirek
  3. "Zamień mnie w krzyk" Anna Dąbrowska
  4. "Będziesz tego żałować" Alicja Sinicka
  5. "Likwidacja" Nadia Szagdaj 
  6. "Adres w sercu. cz. 2" Karolina Hejmanowska
  7. "Wizjer" Magdalena Witkiewicz
  8. "Echo serca" Piotr Liana
  9. "Zanim wyznasz mi miłość" Magdalena Kordel
  10. "Gdzieś pomiędzy wierszami" Anna Szczypczyńska
  11. "Przyjdę, gdy zaśniesz" Agnieszka Lingas-Łoniewska
  12. "Gdzie jest Prezydent" Bill Clinton & James Patterson
  13. "Przekonaj mnie" M.F. Mosquito
  14. "Nie wiesz wszystkiego" Marcel Moss
  15. "Zanim wybaczę" Magdalena Wala
  16. "Łąki kwitnące purpurą" Edyta Świętek
  17. "Ty albo żadna" Magdalena Kordel
  18. "I znowu zaświeci słońce" Agata Sawicka
  19. "Ekscentryczka" Melisa Bel
  20. "Dom marionetek" Natasza Socha
  21. "Dawne tajemnice" Krystyna Mirek
  22. "Kufer tajemnic" Anna Bichalska
  23. "Siła miłości" Anna Sakowicz
  24. "Wybierz mnie" MF Mosquito
  25. "Szepty z lasu" M.M. Perr
  26. "Wigilia  nieznajomym" Natasza Socha
  27. "Dobrze, że jesteś" Gabriela Gargaś
  28. "Przysięga" Magdalena Winnicka
 
Tak przedstawiają się listy książek najwyżej przeze mnie ocenionych w 2021 roku. Oczywiście mnóstwo tytułów dostało 8/10 czy 7/10 i uważam, że również warto po nie sięgnąć. 
Ciekawa jestem czy nasze typy się pokrywają - czy tytuły z powyższych list znalazły i u Was uznanie?
 
Jeśli chodzi o najgorsze książki 2021 roku, to nie będę wymieniać tytułów. W skali ocen od 3/10 - 5/10 znalazło się 9 książek - niestety dość sporo :(
Ale patrząc na fakt, że przeczytałam 148 pozycji to jest to prawie niezauważalne.

Pozostaje życzyć Wam i sobie samych świetnych lektur w 2022 roku! :)

4 komentarze:

  1. Siła miłości dostała ode mnie 10/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie sporządzam takich zestawień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim wyznasz mi miłość oceniłam nieco niżej. Większości tytułów nie znam ale może kiedyś uda się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...