poniedziałek, 24 stycznia 2022

Wielopłaszczyznowe podsumowanie roku 2021 - podsumowanie 2021 #5


Rok 2021...
Już za nami. 
Przed Wami moje ostatnie jego podsumowanie - takie ogólne, książkowo-życiowe, w liczbach i z założeniami :)




2021 czytelniczo:

  • przeczytałam 148 książek (53 456 stron), czyli o 27 pozycji więcej niż w 2020 (41 798 stron), to jest o 11 658 stron więcej :)
  • liczba przeczytanych e-booków: tylko 1 :( co w porównaniu do 2020 roku wypada blado, wtedy było 10
  • ile książek mi przybyło?? Dużo! Ponad dwieście. Wg półki na LC przybyło mi 191 pozycji z czego 164 to egzemplarze recenzenckie, jednak nie wprowadziłam tytułów kupionych hurtem w taniej książce ani otrzymanych od granic w ramach wyróżnienia za wyzwania - zatem zgadza się tylko liczba otrzymanych do recenzji

2021 blogowo:
  • opublikowane posty - 234  (2020 - 250)
  • licznik bloga wskazuje - 1 076 876  wyświetleń (2020 - ponad 953 tys.)
  • polubienia na FB -  953 osób; obserwuje 1024 (2020 - 891)
  • Instagram - obserwujący: 805   (2020 - 572) - poza blogiem tutaj najwięcej się dzieje - dlatego opublikowanych na blogu liczba postów jest mniejsza niż rok temu, ale nie rezygnuję z bloga, to najważniejsze narzędzie do wypisania się :) Ale serdecznie zapraszam do zakładania kont na IG, obserwowania oraz zapraszania znajomych :)

Wszystkie te cyferki to Wasza zasługa! Dziękuję i ... proszę o jeszcze :) O komentarze, polubienia, serduszka :)


2021 życiowo
  • dzieciowo - już klasa 5! Wzrostowo niemal mnie córa przerosła :D
  • światowo - nadal koronawirus rządzi
  • wakacje spędziliśmy częściowo na wsi, będąc w Krakowie odwiedziłyśmy z córką sporo muzeów, pod koniec wakacji tydzień nad morzem a zwieńczeniem urlopu był szybki wyskok Stena Line do Szwecji

To teraz pora rozliczyć się z założeniami czytelniczymi, które miałam na 2021 rok, czyli poznać twórczość:
  • Stefana Dardy - przeczytałam "Dom na Wyrębach"
  • duetu Gargaś&Woźniak
  • Wojtka Chmielarza - udało się przeczytać "Żmijowisko"!
  • Diane Chamberlain
Zatem 50% normy wyrobiłam :) 

Jakieś założenia na 2022? Poza wyzwaniami, w których biorę udział, pasowałoby coś gratis, mocno konkretnego wg nazwisk czy serii... Hmmm...
  • Polska Pani - seria "z domkami" Agaty Przybyłek - 26.01 premiera ostatniego, dziesiątego tomu - niezła okazja, by ukończyć czytanie całej serii - poza najnowszym mam tylko jeden zaległy tom. A Wy?
  • Zagraniczna Pani - poznać w końcu twórczość Diane Chamberlain?!
  • Polski Pan - poznać twórczość Adriana Bednarka
  • Zagraniczny Pan - poznać twórczość Stiega Larssona

Co myślicie o mojej czwórce? :) Dajcie znać w komentarzach jakie tytuły autorów od 2-4 polecilibyście.
 
A jak tam Wasze plany? Planujecie w styczniu co przeczytacie w ciągu roku? Czy może kierujecie się bieżącymi chęciami lub wyzwaniami na dany miesiąc? :D

Życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń i zamierzeń :) Pamiętajcie, że rok trwa do 31 grudnia i zawsze można zrealizować choć część planów!
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe podsumowanie. Uwielbiam książki Diane Chamberlain.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów. Trylogię "Millenium" Stiega Larsona polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie powieści Diane Chamberlain są dobre, a jest w czym wybierać. Nie mam żadnej listy, za to mam mały stosik książek do przeczytania. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście największy wpływ na wybór moich lektur mają Twoje hasła, ale i tak są to książki które mam na półkach. Robię wyjątki dla powieści ulubionych autorów, nawet jeśli nie pasują do hasła :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...