niedziela, 9 stycznia 2022

Podsumowanie wyzwania Mini Czelendż - podsumowanie 2021 #1

 
 
 
Dziś już dziewiąty dzień stycznia 2022 roku, więc pora, by powoli podsumowywać ten 2021.
Choć wiele osób zdążyło już podsumować wszystko, to moi stali czytelnicy wiedzą, że u mnie zwykle podsumowania pojawiają się powoli.
 
 
 
 
 
 
 
Rozpocznę od Mini Czelendż, który w ubiegłym roku dotyczył SERII.
 
Czytaliśmy do schematu, w którym należało zapełnić trzy pola, by zaliczyć wyzwanie. Szczegóły TUTAJ

Nie wszyscy uczestnicy podjęli się, pomimo zgłoszenia, wypełniania zadania. Dlatego tym bardziej cieszę się, że jednak linki napływały :)
 
Zgodnie z regulaminem, na Wasze zgłoszenia linków czekałam do północy 31.12.2021r. To wyzwanie roczne a nie miesięczne i pilnuję terminów końcowych, by zabawa mimo wszystko była fair.

Zatem podsumowując - wyzwanie zaliczyły trzy osoby: Badylarka, Monika W. oraz ja :)

Brawa dla nas!

A teraz najważniejsze. Kto zostanie wyróżniony za całoroczną pracę? Ponieważ poza mną są to dwie osoby, zdecydowałam, że... obie dostaniecie nagrodę! Gratuluję!

Zdjęcie dostępnych tytułów, w większości nowych (wygrane, zdublowane prezenty) pojawi się po podsumowaniu wszystkich wyzwań.

Życzę udanej zabawy w kolejnej, tym razem kryminalnej edycji :)
 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, bardzo się cieszę i gratuluję wszystkim uczestnikom. Z tymi seriami to był naprawdę super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) To jedyne wyzwanie czytelnicze, które udało mi się zakończyć. Dzięki Twojemu pomysłowi udało mi się zakończyć dwie stare serie i poznać nowe :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...