poniedziałek, 17 stycznia 2022

Rozliczenie się z wyzwań 2021 i plany wyzwaniowe na 2022 - podsumowanie 2021 #2


 
 
Z jakimi wyzwaniami mierzyłam się w 2021 roku? Jakie podejmuję w 2022?
Zapraszam na zestawienie.
Może skorzystacie z któregoś wyzwania? :)
 
 
 
 
 
 
 
ROK 2021  - oto jak szło mi czytanie w ramach kilku wyzwań:






Pod hasłem
- autorskie - edycja 9

Założenie: przeczytać choć jedną książkę miesięcznie
Przeczytanych: 73
Miesięcznie: Każdy miesiąc zaliczony







# # # # #
 

 
 

Abecadło z pieca spadło u monweg 
Założenie: przeczytać choć jedną książkę, której tytuł rozpoczyna się na zadaną literę
Przeczytanych: 54
Miesięcznie: każdy miesiąc zaliczony
Mój sukces: II miejsce :) 
 
 
 
Muszę przyznać, że to wyzwanie w minionym roku zmobilizowało mnie mocno do czytania książek "z półki" :) A po liście książek, którą przeczytałam w ciągu roku widać, jak zmieniały się literki przewodnie.
 
 
 
 
# # # # #





 

Mini czelendż
- autorskie - edycja 6
Założenie: przeczytać części serii pasujące do minimum trzech okienek grafiki w ciągu roku
Przeczytanych: 11 książek :)
 
 






# # # # #






Czytelnicze marzenia ejotka - autorskie
Założenie: przeczytać jak najwięcej wymarzonych tytułów; listy w zakładce
Przeczytanych: 0
Z listy stworzonej jeszcze na rok 2017 (i wcześniejszej), nie przeczytałam w 2021 roku NIC :(





# # # # #






Zatytułuj się
- autorskie - edycja 5
Przełom roku 2021/2022 - trwa do 30.06
Założenie: przeczytać książki dopasowane do KIJa
Przeczytanych: 7/9
 
 
 
 
 





# # # # #



52 książki
Założenie moje: przeczytać 110 książek
Przeczytane: dla dorosłych - 148
Sukces!!! :)




Na portalu granice.pl tradycyjnie stworzyłam sobie 2 grafiki. Ale nie będę ich tutaj prezentować, bo kilku książek jeszcze nie opisałam więc tam nie uzupełniłam, czegoś nie było i nie dodawałam...
Ale patrząc na wyzwanie ze wzrostem (nawet z brakami) - przeczytałam ponad 250 cm książek :)


A jak Wam poszło czytanie w ramach wyzwań 2021 roku? Sukcesy? Porażki?
Motywacja na 2022 jest? U mnie jak zawsze - byle nie było gorzej :)

Powodzenia! :)



 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 

A oto jakie wyzwania będą mnie motywowały (mam nadzieję) do czytania w 2022 roku?



Zachęcam do przyłączenia się do wyzwań:
(nie odnotowuję tutaj ponownie umieszczonych powyżej Zatytułuj się oraz Czytelnicze marzenia - nadal walczę)



 

Pod hasłem - autorskie - edycja10 - jubileuszowa
Czas trwania: 2022 rok
Cel: Przeczytać w danym miesiącu co najmniej jedną książkę, która pasuje do podanego HASŁA
Szczegóły TUTAJ




& & & & & & &





Mini czelendż - autorskie - edycja 7
Czas trwania: 2022
Cel: przeczytać książki pasujące do wytycznych
Szczegóły TUTAJ
Tam też moje rozliczanie się z wyzwaniem



& & & & & & &





Abecadło z pieca spadło - wyzwanie u monweg
Czas trwania: 1.01-31.12.2022
Cel: przeczytać książki, których nazwisko autora rozpoczyna się na podaną pierwszego dnia miesiąca literę
Szczegóły TUTAJ




& & & & & & &


52 książki
Czas trwania: 2022
Cel: przeczytać 52 książki w roku (moje założenie 110)



& & & & & & &


Dodatkowo, jak co roku biorę udział w wyzwaniach na portalu granice.pl, ale nie oznaczam tego nigdzie na blogu, ani nie tworzę listy, gdyż wystarczy tylko oznaczać książki podczas uzupełniania recenzji 
 
Nowością w tym roku jest #WBBingo, czyli próbuję swoich sił w trzech wielkobukowych Bingach, 
na luzie




A jak wygląda Wasza lista z zadaniami na ten rok? Bierzecie udział w wyzwaniach? Lubicie? Motywuje Was to czy wręcz odwrotnie? 
 
Życzę Wam i sobie powodzenia! :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów w wyzwaniach i trzymam kciuki za ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników. Powodzenia w tegorocznych wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie oczywiście rządzi "Pod hasłem" :) Nareszcie udało mi się przeczytać przynajmniej 100 książek (125), oczywiście licząc wysłuchane audiobooki, w centymetrach to 2 razy tyle, ile mam wzrostu. Jestem z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...