czwartek, 3 maja 2018

Stosikowo kwietnia

To był ogromnie ciężki kwiecień...

Ale wydawcy i napływające cudowne książki dawały choć promień radości.

Oto co do mnie przybyło - w dość niestandardowym ułożeniu a w środku sentymentalny już teraz dla mnie bukiecik nazbierany przez Pati w szczególnym miejscu...




Wszystkie książki z poniższego zdjęcia są egzemplarzami recenzenckimi - dziękuję za nie: Wydawnictwo Pascal, Filia, Znak/Międzysłowami, Od deski do deski, Czwarta Strona, Czarna Owca






Na zdjęciu nie uwzględniłam książki od Pascala - "Wszystkie pory uczuć. Wiosna" gdyż ją pożyczyłam...



A 30 kwietnia, już po robieniu tamtej zbiorowej fotki dostałam jeszcze przesyłkę od Czwartej Strony :)




Za wszystkie cuda dziękuję! :)


Co już czytaliście? Na co czekacie? A co chcielibyście przeczytać? Czekam na Wasze komentarze :D

21 komentarzy:

  1. Samych wspaniałości, wszystkie mam w planach do przeczytania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują te kolorowe okładki będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ile cudeniek! "W cieniu magnolii", "Kogut domowy" i "Kamienica pod Szczęśliwą Gwiazdą" czekają w kolejce. Za to "Minione chwile" właśnie czytam. Chętnie porównam nasze wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Minione chwile' i 'W cieniu magnolii' niebawem, 'Kogut' i 'Kamienica' już za mną :) Gorzej z recenzjami... może jutro coś nadrobię

      Usuń
  4. Piękne stosy :) Czytałam "Kamienicę pod Szczęśliwą Gwiazdą", "Dotyk słońca" i "Bluszcz prowincjonalny" :) Właśnie czytam "Okruch", a "Performens", "Kogut domowy", "Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami" i "Minione chwile" czekają w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że nasze stosy znów podobne :) Tylko kolejność się różni nieco

      Usuń
  5. Trzymaj się ciepło i mam nadzieję, że książki poprawią Ci humor. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stosik! Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem pokaźny stosik. Życzę zatem przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik na bogato, znakomite tytuły. Jeśli się uda to może w wolnym czasie sięgnę po "Koguta domowego". Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Kogut' jest bardzo odprężający :)
      Dzięki :)

      Usuń
  9. "Ja chyba zwariuję" już przeczytałam i polecam, bo lekkie i zabawne 🤗 reszta wygląda zachęcająco 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, w takim razie czym prędzej muszę sięgnąć ku odprężeniu :)
      Wiele pozostałych tytułów również świetnie się czyta

      Usuń
  10. Będziesz miała co robić :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tylko czytać, czytać, czytać... :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...