czwartek, 31 maja 2018

Zatytułuj się - przed nami ostatni miesiąc!

Drodzy Śmiałkowie - uczestnicy pierwszej edycji Misji specjalnej 'Zatytułuj się'!

Jutro rozpoczynamy ostatni miesiąc naszego czytania - to już finisz... Teraz właśnie rozstrzygnie się kto ukończy go z sukcesem :)

Pamiętajcie, że na Wasze linki do przeczytanych lektur czekam do 30.06 do północy!

Kilka osób już ma dopisek 'ZALICZONE' - liczę, że sporo takich słów jeszcze się pojawi :)

Życzę Wam powodzenia w końcówce jednocześnie zapraszam do zapisów do drugiej edycji - będzie ciekawie ;)  Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też życzę tego wszystkim, którzy walczą :)

      Usuń
  2. Zostały mi dwie literki. I wprawdzie przeczytałam książki, które by się zaliczyly ale niestety nie pisałam ich recenzji. Może jeszcze coś znajdę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no Gosia... nawet nie żartuj :P Przecież nie wymagam recenzji na 3 strony A4 - proszę napisać opinie w poście zbiorowym i podesłać link :)

      Usuń
  3. Ostania literka mi została - "I". I wiesz Ewelinko, chyba nie lubię samogłosek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, nie Ty jedna :) Mnie męczyły E...
      Zerknij do innych uczestników, może coś Ci się przyda :) Dasz radę z tą jedną - no nie masz wyjścia po takim maratonie!

      Usuń
  4. Świetny pomysł!Podoba mi się ta akcja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwają zapisy do 2 edycji, wprawdzie nie będzie nazwisk, ale mam nowy pomysł - zapraszam do zapisania się :)
      http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2018/05/zatytuuj-sie-zapisy-do-2-edycji.html

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...