wtorek, 22 maja 2018

Ejotkowe postrzeganie świata ma 6 lat! :)

To już 6 lat...

6 lat temu pojawił się pierwszy wpis na blogu Ejotkowe postrzeganie świata! Fantastyczny wynik!

Nie byłoby mnie tutaj, gdyby nie Wy... Dawno straciłabym ochotę, gdybyście tu nie zaglądali...

Dziękuję Wam za każdy dzień, kiedy ze mną byliście.
Ten dobry i zły.
Wesoły i smutny.
Codzienny i świąteczny.
Słoneczny i deszczowy.
Pracujący i urlopowy.

Dziękuję za komentarze, maile, za serduszka, lajki i inne polubienia w mediach społecznościowych.

Dziękuję za nieustanny, czynny udział w moich zwariowanych wyzwaniach czytelniczych - jestem godna podziwu, że chwilami nawet w ciemno bierzecie moje pomysły za rogi i walczycie :)

Dziękuję za te 6 lat :)


Nie pamiętam czy kiedykolwiek pisałam Wam w jaki dzień założyłam bloga... 22 maja to dzień imienin mojej Mamy... To pierwszy i jakże świeży moment, kiedy nie będę mogła osobiście złożyć jej życzeń imieninowych a lada dzień - na Dzień Matki :(  To dla mnie ogromnie trudny czas...

Kochani,
z uwagi na okoliczności w tym roku nie będzie konkursu urodzinowego. Nie byłam i na chwilę obecną nie jestem w stanie wymyślać zadań, organizować nagród, poświęcać czasu dla liczenia punktów... Wybaczcie.
Nie będę nic obiecywać w tej kwestii, jeśli się uda to konkurs zostanie przeniesiony na późniejsze miesiące, jeśli nie to zapraszam za rok.

Aktualnie trwa łapanie licznika - do wygrania książka także zapraszam gorąco :)

42 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla bloga.Wielu kolejnych lat pełnych pomysłów i inspiracji.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, gratulacje! Ja oczywiście z wielką przyjemnością zaglądam tu i nadal będę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę Ci wielu kolejnych lat w tej wirtualnej rzeczywistości :) Satysfakcji z tego, co robisz, mimo chwilowych trudności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ewelinko i życzę wytrwałości w blogowaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla bloga i jego autorki. Trzymaj się, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak zacnej rocznicy i życzę wielokrotności tej liczby...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluję i życzę dalszego miłego i owocnego blogowania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to jedyny blog, na który zaglądam regularnie dlatego cieszy mnie jego 6 rocznica i twoja chęć aby nadal go prowadzić. Jestem pełna podziwu dla twojej głowy pełnej pomysłów. Wszystkiego co najlepsze na kolejne lata blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję :) Życzę kolejnych lat sukcesów i samych wspaniałych książek :) Co do konkursu - pamiętam doskonale ogromny wielozadaniowy konkurs rok czy dwa temu. Nawet sobie nie wyobrażam ile pracy musiałaś włożyć by go zorganizować. Bardzo mi przykro z powodu tego co przeżywasz i nie przejmuj się takimi błahostkami, bo to nie jest ważne. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Konkursy były i rok i dwa temu - wcześniej też, ale raczej mniejsze. Pracy ogrom, dlatego teraz pasuję, bo nie dam rady...
      Dzięki!

      Usuń
  10. Gratulacje Kochana i samych blogowych sukcesów !!! :) Również odwiedzam Cię w każdej wolnej chwili i życzę Ci wytrwałości w tym trudnym czasie. Do blogów takich jak Twój, chce się wracać, więc nie przestawaj pisać:) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwójnie dziękuję :)
      Na chwilę obecną, pomimo kryzysów, w planie są kolejne rocznice :)

      Usuń
    2. Taka postawa jest naprawdę godna podziwu, a ze swojej strony mogę napisać jedynie- Dziękuję :)

      Usuń
  11. Piękna rocznica :) Gratuluję i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyskiego NAJlepszego :-) Jak fajnie że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jestem, bo muszę czymś zająć myśli... a bezczynność pogłębia smutek

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego i kolejnych wspaniałych latek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego, wielu wciągających lektur, kreatywności i sukcesów blogowych 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, piszę komentarz już trzeci raz!
    Wcześniej (za drugim razem) było mi nawet przykro, że usunęłaś poprzedni komentarz, a teraz widzę, że to Dawid namieszał mi coś w ustawieniach!

    Cieszę się Ewelciu, że jesteś z nami i że dzięki temu mogłam Cię poznać :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co miałabym usuwać? :P Już pomyślałam, że ja coś nakombinowałam...

      Dzięki bardzo :) [i wzajemnie:*]

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego i wytrwałości na kolejne lata ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, to my dziękujemy, że jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelinko wszystkiego najlepszego i trzymaj się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...