sobota, 13 stycznia 2024

Podsumowanie 'Zatytułuj się' - edycja 6 - lata 2022/23

To była ostatnia Misja specjalna, po niej nie byłam już na bieżąco z życiem i nie ruszyłam z kolejną edycją.

Zakończyła się 30.06.2023

Do 6 edycji 'Zatytułuj się' zgłosiło się 6 osób. 
 
Bardzo dziękuję za udział!

Miałyśmy zmierzyć się z EUROPARLAMENTARZYSTĄ i dopasować do jego liter 3 tytuły, 3 imiona oraz 3 nazwiska autorów. To było minimum do zaliczenia.

Wyższy level stanowiło dopasowanie książek do pozostałych liter naszego wyrazu, już dowolnie jeśli chodzi o imię, nazwisko lub tytuł.
 
Zmagania znajdziecie w zakładce wyzwania.

Miło mi ogłosić, że 100% udało się: Badylarka, ejotek, Monika W. oraz monweg
Zaś Paulina dopasowała 9 książek

Gratulacje dla całej naszej piątki! 
 
Nagrody tak jak pisałam w poście podsumowującym PH z 2022 będą w odrębnym poście, gdy ogarnę wszystkie zaległe wyzwania :)
Kto jeszcze nie wypowiedział się odnośnie czerwonego tekstu z tamtego postu jest o to bardzo proszony :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...