wtorek, 2 stycznia 2024

Książki, które przybyły do mnie w listopadzie i grudniu - stosikowo

 


Po tym jak przegapiłam listopad, by Wam pokazać stosik, teraz łączę post z grudniem - będzie na czysto na koniec roku :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Listopadowe zdobycze od Wydawnictw, Czornyj jest z października, ale jakoś go przegapiłam:
 
 
  • "Geneza zła" - od Wyd. Filia
  • "Rubinowa akwarela" - od Wyd. Flow
  • "Zima w Małej Przytulnej" - od Wyd. Flow - recenzja
  • "#Instaświęta" - od Wyd. Literackiego - recenzja
  • "Opowieść błękitnego jeziora" - od Wyd. Znak - recenzja
  • "I będzie inaczej" - od Wyd. Silver
  • "Najlepsze przed Tobą" - od Wyd. Silver











W listopadzie skorzystałam z mega wyprzedaży książkowych i kupiłam te tytuły:


A tutaj grudzień - przybyły do mnie tylko książki, które znajdowały się w kalendarzu adwentowym, który wygrałam u Uli :) Było ich 12, ale jedną rozdałam, więc liczę, że przybyło 11 :)


I to tyle jeśli chodzi o stosikowo 2023. 
Ile książek przybyło w Waszych biblioteczkach? Liczycie?
Macie jeszcze miejsce?
Robicie postanowienia w temacie kupowania na 2024 rok?

2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...