poniedziałek, 8 stycznia 2024

MEGA podsumowanie roku, czyli Pod hasłem 2023

 
 
Idąc za ciosem dziś podsumowanie Pod hasłem za rok 2023
 
Później pojawią się podsumowania pozostałych moich wyzwań

 
Tak jak pisałam w podsumowaniu PH za rok 2022 - nagrodzeni będą w odrębnym poście - proszę napiszcie mi w komentarzu odpowiedź na czerwony tekst (we wczorajszym poście) 
 
 
 
Oto jak przebiegała 11 edycja!
 
 



Czytanie w poszczególnych miesiącach:


Styczeń
uczestnicy - 15
liczba przeczytanych książek - 92
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77
 
Luty
uczestnicy - 15
liczba przeczytanych książek - 56
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Marzec
uczestnicy - 16
liczba przeczytanych książek - 78
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - ejotek

Kwiecień
uczestnicy - 15
liczba przeczytanych książek - 59
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Maj
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek - 55
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Czerwiec
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek -  66
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Lipiec
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek - 63
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77
 
Sierpień
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek - 47
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Wrzesień
uczestnicy -  14
liczba przeczytanych książek - 63
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bożena

Październik
uczestnicy - 12
liczba przeczytanych książek -  46
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bożena

Listopad
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek - 50
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Grudzień
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek -  65
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

GRATULUJĘ!!!


Najwięcej książek przeczytaliśmy w styczniu, zaś najmniej w sierpniu.

W sumie w 2023 roku przeczytaliśmy 740 książek!!! 


W 2023 roku w wyzwaniu wzięło udział 16 osób, czyli o 4 mniej niż w roku 2022. 
W każdym miesiącu było to od 12 do 16 uczestników. Bardzo stała liczba przez cały rok


A oto osoby, które wywiązały się w 100% z czytania według haseł w roku 2023, czyli wzięły udział w każdym miesiącu - 8 osób!:

Bociankowa77
Bożena T.
ejotek
kolorowa.ewelina 
Maria Kasperczak
Monika W.
monweg 
pasjonatka książek

 
Ogromnie gratuluję !!! W porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia usunęłam 2 osoby! :(



 
Nasze wyniki liczbowe w Pod hasłem - indywidualnie - najlepsze 10 miejsc - najpierw same książki, bez punktów bonusowych: 
 
Bociankowa77 - 136
Bożena T. - 107
Iwona - 78
pasjonatka książek - 77
ejotek - 55
Monika W. - 49
kolorowa.ewelina - 37
monweg - 36
Aine - 35
Maria K. - 32
Paulina S. - 32


Tak się przedstawia zestawienie wg stricte liczby przeczytanych książek.
 
Teraz dodam punkty bonusowe i na trzecim miejscu podium dokonuje się zmiana:
Bociankowa77 - 136 + 13 = 149
Bożena T. - 107 + 6 = 113
pasjonatka książek - 77 + 6 = 83
Iwona - 78 + 1 = 79


Oczywiście każdy może powrócić do moich miesięcznych podsumowań i policzyć swoje punkty, sprawdzałam kilka razy, ale nikt nie jest nieomylny.


BRAWO!
 


A teraz jeszcze informacja o tym, komu zabrakło do 100% bardzo mało

Za 11 miesięcy czytania wg haseł w 2023 
Aine - brak listopada
Badylarka - brak stycznia
Iwona i Paulina - brak października
martucha - brak września
 
I jeszcze brawa dla magdalenardo, która po dłuższej nieobecności powróciła do Pod hasłem i zabrakło jej tylko dwóch miesięcy!



 . . . . . . . . .

Mam nadzieję, że żadnej gafy nie popełniłam. Jeśli zauważycie błąd proszę o informację.


Dziękuję Wam za uwagę, za udział i zapraszam do edycji 2024 :)


13 komentarzy:

  1. Ja nie mogę! Czy ktoś sprawdzał czy Bociankowa jest człowiekiem 😁 To niesamowite. A ja nie jestem na ostatnim miejscu. Cudownie. Czekam z niecierpliwością na kolejne podsumowania, bo na nagrody nie mam co liczyć - za cienka "w szwach" jestem. Ale podtrzymuję to, co napisałam pod wcześniejszym wpisem. Mogę w razie czego pokryć koszty przesyłki jednej, dwóch osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja się nad tym zastanawiałam :)

      Usuń
    2. Tu akurat mogę dać gwarancję, że jest człowiekiem :) A czytanie do PH w 2023 sprawiło, że dostała nagrodę od biblioteki za 2 m-ce, gdy podsumowali wypożyczanie 2023! :)

      Usuń
  2. Mnie pierwszy raz udało się 102 i to był nie lada wyczyn, więc podziwiam i doceniam😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Skoro to pierwszy raz to bardzo ważny :) I niemal połowa z tego to PH, pięknie :)

      Usuń
  3. Pozdrawiam wszystkich w Nowym Roku. Ja, muszę przyznać, głównie słucham audiobookow. I słucham ich namiętnie. Sprzątam i słucham, jem i slucham, gotuję i słucham. Każdego miesiąca, tuż po podaniu hasła przeglądam pozycję, które pasują do wyzwania, tworzę sobie folder i pakuje te audiobooki, które chciałabym wysłuchać i lecę po kolei albo i nie. Cieszę się, że udało mi się uczestniczyć w wyzwaniu kolejny rok. Mam nadzieję, że ten rok nie będzie gorszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgadzam się na pokrycie kosztów przesyłki.

      Usuń
    2. Naprawdę świetnie Ci poszło! Przyznaję, że i ja częściej sięgam po audio, podobnie jak Ty podczas innych czynności oraz biegania po mieście za różnymi sprawami :)
      Dziękuję za deklarację!
      I życzę powodzenia w zmaganiach z moimi pomysłami :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się z tych wszystkich zestawień. Dumna jestem z moich 32 książek, które za mną.

    Gratulacje dla wszystkich uczestników 🙂

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...