poniedziałek, 1 stycznia 2024

Podsumowanie mojego czytelnictwa - grudzień 2023

 


Ostatnie podsumowanie miesięczne, czyli jaki był grudzień...


A jaki był Wasz?




 
  

 
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  15
Liczba stron: 5 278
E-booki / Audiobooki: 13
 
Co w przeliczeniu na dni daje 170 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 185
Liczba stron przeczytanych w 2023: 65 217

W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 150



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (nazwiska na Ł) - 9
Pod hasłem - 4
52 książki - 15
 
 
Przeczytałam w grudniu:
 
"#Instaświęta" Natasza Socha
"Zima w Małej Przytulnej" Magdalena Witkiewicz
"Piekło Florencji" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Bez przebaczenia" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Bez pożegnania" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Tamto lato" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Kiedy nadejdzie burza" Agnieszka Lingas-Łoniewska, Magdalena Łoniewska
"Światełko w oknie" Magdalena Kordel
"Negacjatorka" Małgorzata Łatka
"Kamfora" Małgorzata Łatka
"Matnia"  Małgorzata Łatka
"Topniejące serce" Joanna Tekieli
"Nie zabijaj" Agnieszka Płoszaj
"Rubinowa akwarela" Agnieszka Zakrzewska
"Czynnik miłości" Anna Łacina

2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...