sobota, 5 grudnia 2020

Stosikowo listopada, czyli co i ile przybyło w ejotkowej biblioteczce


 
Jak Wam minął listopad? Przybyły Wam jakieś książki przed mikołajkowo-świątecznym grudniem?

Ja przyznaję bez bicia, że sama zakupiłam sobie kilka książkowych prezentów na poczet grudnia, ale postanowiłam ich nawet nie pakować, ot są :)






 
 
Od wydawców - od góry:
  • "Czas na ciszę" - egzemplarz papierowy od Novae Res - recenzja
  • "Bo nadal cię kocham" - od Autorki i Znaku
  • "Syryjska legenda" - od Autora
  • "629 kości" od Prozami
  • "Najważniejszy" - od Pascala
  • "Nie czas na tajemnice" - jw.
  • "Dom z papieru. Dziennik profesora" - jw.



 
 
 
Zakupy własne - jedna z książek jest właściwie prezentem a nie zakupem, bowiem nastąpiła pomyłka - dostałam nie ten tytuł co chciałam :)
 
Jak Wam się podobają moje nabytki listopadowe? Czytaliście? Zamierzacie? Polecacie? Odradzacie?
 
Czekam na Wasze komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo świąteczne zakupy :)
    Ciekawe stosiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prawie wszystkie książki z drugiego stosu, z pierwszego niedługo do mnie przybędzie Magdalena Kordel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to się zastanawiam, gdzie Ty to wszystko mieścisz. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję sobie kupić książkę najdroższy w formie e-booka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem pozostaje mi życzyć Ci udanej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe stosy! Intryguje mnie "629 kości".

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...