niedziela, 30 sierpnia 2020

Wyniki niespodzianki, czyli Diabelska krzyżówka z Hrabią - wyniki :)




Ależ mnie nastraszyliście!





Początkowe dni, kiedy czekałam na Wasze krzyżówki to był dla mnie czas smutku - myślałam, że nikt nie podejmie się rozwiązania tych kilkunastu haseł, które stworzyłam.
Na szczęście nie zawiedliście! :) Dziękuję za wszystkie nadesłane prace - i te wypełnione w całości i te niedokończone - widać, że dobrze się bawiliście.






Otrzymałam kilka poprawnie i w 100% wypełnionych diagramów - wśród tych osób wylosowana została zwyciężczyni.


Jest nią....
               .... Sylwia Kuś!



Serdecznie gratuluję! Oczekuj na maila z wytycznymi co wygranej.


Raz jeszcze wszystkim dziękuję za zabawę :)

2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...