piątek, 28 sierpnia 2020

Problemy z FB - pomożecie?

Kochani, po moich postach na FB widać, że nic się tam ostatnio nie dzieje... Myślałam, że problem leży w starym laptopie, który finalnie musiałam zastąpić nowym. Ale dziś problem z FB wciąż jest ten sam...

Nie mogę się zalogować, mam komunikat o pętli przekierowań, o ciasteczkach - ale nawet jeśli je włączę, wyczyszczę i co tam FB jeszcze chce to nadal nie działa... A nawet jeśli mi się uda logowanie to nie jestem w stanie opublikować żadnego posta!!!

Pomóżcie, może ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać, bo w czeluściach internetu nie znalazłam rady, która by mi pomogła.

3 komentarze:

  1. Ojejku, niestety nie pomogę, nigdy nie mialam takich problemów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałaś zmienić hasło? Z tego co wiem, może to być objaw, że ktoś "majstrował" przy koncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, udało się zmienić hasło. I to tyle...
      Post nawet udało mi się wstawić, ale bez zdjęcia :(
      Mam wrażenie, że to problemy związane z nową wersją. W nowej dam radę kogoś oznaczyć w poście, w starej już nie dam rady. Za to w starej w ogóle udało się coś opublikować - to jakiś koszmar...

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...