poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Mini wywiad z Angeliką Ślusarczyk oraz wyniki konkursu



Przyszła pora na rozwiązanie konkursu z moim patronatem medialnym - powieścią Angeliki Ślusarczyk "Zatrute serca". Zanim jednak ogłoszę zwycięzcę zapraszam Was na krótki wywiad z autorką.






ejotek: Jak się czuje tak młoda autorka dwóch już wydanych powieści?
Angelika Ślusarczyk: Jestem bardzo podekscytowana, ale i szczęśliwa. Jestem przykładem, że gdy chce się spełniać marzenia – to jest się to w stanie zrobić, jeśli bardzo nam zależy. :)

ejotek: Co się zmieniło w Twoim życiu od chwili naszej rozmowy po wydaniu debiutu "Naucz się beze mnie żyć"? Prywatnie, pisarsko...
Angelika Ślusarczyk: Prywatnie? Jak na razie bez zmian, pisarsko... Staram się nie tracić zapału i pisać dla Was. Bywa różnie, jednak jak na razie piszę, mam nadzieję, że będę miała możliwość w przyszłości wydać to, co chcę. Jednak, na horyzoncie antologia „Kilka chwil miłości”, późną jesienią duet z Adrianą Rak „The Postman. Miłosna przesyłka”. A w przyszłym roku kolejne opowiadanie w antologii, z ciekawym tematem, ale o tym dowiecie się bliżej premiery. :)

ejotek: Czy pisząc "Zatrute serca" wiedziałaś jaki będzie finał czy może w trakcie zmieniłaś koncepcję? Bo to jednak bardzo zaskakujące i dramatyczne zakończenie...
Angelika Ślusarczyk: Wiedziałam. Zresztą, ta historia powstała po debiucie, gdzie poniekąd o tym wspominam. Jednak targały mną tak silne emocje, że ciężko było ją skończyć…

ejotek: A czy losy głównej bohaterki – Klary – są choćby w ułamku, inspirowane Twoim życiem?
Angelika Ślusarczyk: Prócz zamiłowania do muzyki i kosmetologii, nie ma między nami podobieństw.

ejotek: Na koniec chciałabym Cię jeszcze zapytać o plany na najbliższą przyszłość – wypoczynek, kolejna książka czy może jest inny cel na którym się skupisz?
Angelika Ślusarczyk: Chcę się rozwijać. Szkolić w zawodzie – mam w planie wiele kursów, doskonalenia swoich umiejętności. Planuje, a raczej jestem w trakcie pisania książki, ale mam tyle pomysłów do kolejnych historii, że chyba braknie mi na nie wszystkie czasu.

ejotek: Bardzo dziękuję za mini wywiad :)
Angelika Ślusarczyk: Ja również Ci dziękuję!




Jeszcze jedną niespodziankę dotyczącą Angeliki będę miała dla Was dokładnie miesiąc po premierze "Zatrutych serc" - już teraz zapraszam :)


A teraz chwila, na którą czekacie najbardziej - nagroda trafi do...


@Małgorzata Rumińska


Gratuluję!Bardzo proszę o kontakt, omówimy szczegóły.


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i przyjemny wywiad:)Gratuluję wygranej Małgorzacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pytania i równie ciekawe odpowiedzi. Gratuluję serdecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło się czytało ten wywiad. Znam bloga Angeliki czytam go regularnie, ale jej książek jeszcze nie poznałam. Może kiedyś to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko i konkretnie. Grunt, że autorka chce się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, mini ten wywiad, ale bardzo ciekawy! Pytania oryginalne i przyjemnie się czytało. :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...