wtorek, 4 czerwca 2019

7 Urodziny bloga - zadanie 9




W zadaniu 9 należało Stworzyć opis swojej osoby z .... tytułów książek.




Wyzwania podjęło się 7 osób. Oto ich opisy: 






Monika Piotrowska-Wegner
Mam na imię Monika. Jestem „Bliźniaczką”, „Siostrą” i „Matką”. Ale nie każdy wie, że drzemie we mnie także „Czarownica” i wcale się tego nie wstydzę.
Lubię czytać i poszerzać swoją wiedzę, a gdy czegoś nie wiem, to naprawdę długo szukam odpowiedzi, bo „Muszę to wiedzieć”.
Nie jestem młoda, a nawet powiem więcej, wiek średni też już mam za sobą, ale nikt mi nie zabroni uruchamiać wyobraźni i stąd się biorą „Fantazje kobiety dojrzałej”. Przez lata, które przeżyłam mogłabym się wydawać roztropna, ale szczerze mówiąc jest we mnie też ciągle nie gasnąca iskierka szaleństwa, czyli „Stateczna i postrzelona” - to ja.
Jestem typową sową i prowadzę „Nocne życie”. Jeżeli więc chcielibyście się ze mną skontaktować przed ósmą, to zapomnijcie, wtedy drapię, gryzę i w ogóle mogę być nieprzyjemna. Dochodzę ostatnio do wniosku, że się zaśmiecam. Wciąż wokół mnie pełno „Rzeczy, których nie wyrzuciłem” (tutaj forma męska). Z tego wynika, że więcej we mnie zwierząt, niż myślałam: sowa, chomik i „Rak” ( to mój znak zodiaku).
Mam „Zręczne ręce” i to dzięki nim wykonuję różności, które potrafią cieszyć oczy: bransoletki, breloczki, notesiki, kartki okolicznościowe... Trochę też rysuję, ale nie zamierzam się tym chwalić.
A poza tym, biorąc pod uwagę wszystkie aspekty swojego życia, to mogę dodać tylko jedno - „Przeminęło z wiatrem”.

Naila
"Ziarno prawdy" o mnie: chcę wiedzieć "Dlaczego mężczyźni kochają Zołzy" i dlatego czasem czuję się, jak "Kot wśród gołębi". Uwielbiam "Podróże małe i duże" - marzę, żeby zobaczyć "Góry i doliny po mojemu", "Zmierzch" i "Księżyc nad Bretanią". "Ścieżka radości" to moja droga, zawsze staram się nastroić pozytywnie, mimo tego, że czasem "Nie ma się z czego śmiać".


Ines
Choć na zewnątrz jestem pogodna to skrywam w sobie "Małe mroczne kłamstwa". Wstyd się przyznać ale jestem taką "Córeczka" tatusia. Mam "Potęga sugesti" i zawsze wiem co komu odpowiedzieć żeby mu w pięty poszło. W domu jestem jak "Ostatni król Teksasu". Często jestem tak zakręcona jak "Dziewczyna we mgle"


Aine
Ja
Sara wysoka, zwyczajna
Rozważna i romantyczna
Mąż
Dzieci
Brat i siostra
Małe szczęścia
Dzień za dniem
Zwyczajne życie
Po prostu razem


Martyna Stachulec
Tak przestawiam się ja za pomocą tytułów książek :
1. Serce w obłokach
2. Dziewczyna z warkoczami
3. Czterdzieści minus
4. Dziewczyna, którą kochałeś 
5. Całe szczęście, jestem kobietą
6. Kłopoty mnie kochają


Maria Kasperczak
"Cała ja"
"Trzydziesta pierwsza"
"Oczy wilka"
"Figura jak z ekranu"
"Anioły jedzą trzy razy dziennie"
"Bezczelna"
"Życie na pełnej petardzie"
"Płynąc ku przeznaczeniu"

Beata Kandzia
"Dama z kotem"
"Córeczka"
"Idealna"
"Wierzę w kościół"
"Dziewczyna o kruchym sercu"
"Złodziejka marzeń"
"Grzechu warta"
"Stworzona prze Boga"
"kocha, lubi, szpieguje"
"Kłopoty mnie kochają"





Punktacja: 

Monika Piotrowska-Wegner - 6 pkt
Naila - 5,5pkt
Ines - 5 pkt
Aine - 4 pkt
Martyna Stachulec - 4 pkt
Maria Kasperczak - 4 pkt
Beata Kandzia - 4 pkt

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...