piątek, 7 kwietnia 2017

Wyniki konkursu z Różanami

Organizowałam już wiele konkursów... Czasami wybór zwycięzców był nieco łatwiejszy, innym razem trudniejszy...

Konkursem z Różanami strzeliłam sobie niejako "samobója" - już w trakcie konkursu kiedy spływały odpowiedzi wiedziałam, że to nie będzie łatwe... A nagroda tylko jedna...

Dlatego poprosiłam o pomoc w byciu jurorem samą autorkę - Bognę Ziembicką! :) Pani Bogna się zgodziła i myślałam, że co dwie głowy to nie jedna... Pomyślicie, że było łatwiej? Nie! Obie miałyśmy problem... Wasze odpowiedzi były cudowne!

Zwycięzca może być tylko jeden i jest nim..... Oblicza Róży!
Gratuluję :) Poproszę o Twój adres na mojego maila (w zakładce współpraca)

Oto zwycięska wypowiedź:
Długo marzyłam o swoich Różanach, dopieszczonych, skrupulatnie zaplanowanych i co najważniejsze...moich :) Takie miejsca nie powstają ot tak, po prostu. Potrzebna była nie tylko praca fizyczna, ale i ten specyficzny pierwiastek NAS, aby nadać pustym ścianom duszę i cegiełka po cegiełce tworzyć klimat, dzięki któremu zawsze będziemy czuć się tu bezpiecznie i spokojnie :) To COŚ powstawało, gdy córka piszczała z radości i zaszkliły jej się oczka, bo jej pokoik pomalowany jest na fioletowo, tak jak chciała, kolorem wskazanym przez jej mały paluszek w katalogu. I jak przez godzinę zastanawiałam się nad typem świeczek, które miały być ozdobą półki w łazience ;) Przeprowadziliśmy się tam niedawno, pogoda nie pozwalała na wypróbowanie wygody drewnianej ławy, puchowej poduszki i kojącej ciszy, którą mogą się cieszyć ci, którzy zamieszkali na końcu wsi tuż przy rozległych lasach :) Chciałabym tu odpoczywając, poznać prawdziwe Różany, wpuścić między kartki zdrowe czyste powietrze, pokazać bohaterom piękny widok na porośnięty zielenią staw sąsiada i poczuć się jak w domu :)
Cudne jest mieć takie swoje Różany :]



Na koniec jeszcze słowo od Bogny Ziembickiej:
Sędziowanie w konkursie to trudne zadanie. Robiłam to po raz trzeci, tym razem jednak było najtrudniej, bo podobały mi się wszystkie wypowiedzi.
Długo się zastanawiałyśmy i naradzałyśmy. Gratuluję Pani piszącej pod pseudonimem "Oblicza Róży" i życzę, żeby mieszkanie w domu na końcu wsi było spełnieniem marzeń o własnym miejscu na ziemi. Pozdrawiam serdecznie Bogna Ziembicka


Dziękuję wszystkim za udział i zapraszam niebawem, bowiem w przygotowaniu kolejne konkursy! :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje, w pełni zasłużona nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie - ejotkowi za organizację konkursu i autorce za bardzo miłe słowa :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. O takich Różanach, o jakich marzy Oblicze Róży ja też mogę pomarzyć.

    Już sobie wyobrażam jak wychodzę z poranną kawą w wielkim kubku na taras, siadam na drewnianej ławie z miękką poduchą i wdycham zapachy lasu.
    Bajkowe życie!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...