poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Chcecie konkurs urodzinowy? Potrzebna Wasza pomoc :)

źródło

Kochani,

wielkimi krokami zbliża się wielki dla mnie dzień!
Dzięki Wam 22 maja Ejotkowe postrzeganie świata będzie obchodziło swoje 5 urodziny! To dla mnie naprawdę dużo znaczy, nie sądziłam bowiem, że założony przeze mnie kilka lat temu kawałek blogosfery będzie tak długo funkcjonował i to z sukcesami :)
DZIĘKUJĘ!

Jak co roku planuję zorganizować konkurs. Jednak z powodów zdrowotnych córy, o których pisałam kilkukrotnie, nie miałam jeszcze czasu usiąść do przygotowań.

Dlatego mam do Was kilka pytań - bo nie wiem czy właściwie będą chętni... Odpowiedzcie proszę w komentarzach na blogu a jeśli ktoś nie ma możliwości a chciałby wziąć udział, może wypowiedzieć się mailem lub na FB (priv lub pod postem). Bardzo zależy mi na Waszej opinii oraz pomysłach - jak chcecie by konkurs wyglądał w tym roku. Na pewno nie będzie to losowanie na zasadzie "zgłaszam się".
Przypominam, że rok temu był to konkurs 3-etapowy.

1. Czy weźmiesz udział w konkursie urodzinowym?
2.  Czy wolisz konkurs z etapami czy jednym zadaniem? A może kilka zadań ale opublikowane w pierwszym poście?
3. Jakiego typu zadania lubisz najbardziej?
4. Jakie zadania odstraszają Cię od konkursu?
5. Jakie tytuły z aktualnej oferty nowości/zapowiedzi widziałabyś w puli nagród?
6. Jeśli masz pomysł na zadanie konkursowe to podrzuć, może wykorzystam :)


Będę wdzięczna za odpowiedzi :) Przydadzą mi się również przyszłościowo :)

12 komentarzy:

  1. Przede wszystkim rób tak, żeby Tobie było wygodnie i żeby nie ucierpiała Twoja rodzina. Chyba wezmę udział, ale jak będzie za trudno, to się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham książki i biorę udział w wielu konkursach. Wolę kreatywne, jednoetapowe. Nie lubię pytań/zadań dotyczących treści książki, która jest nagrodą. Nowości z gatunku fantastyki bardzo mnie interesują.
    Życzę wielu dalszych sukcesów blogowych oraz zdrowia! Gratuluję (i jednocześnie podziwiam) efektów Twojej pracy!!! Życzę wielu fanów i czytelników :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodziny bez świętowania? Niemożliwe! Konkurs musi być (: Wiesz, że te urodzinowe cieszą się dużym powodzeniem (: Jako nagrody interesowałyby mnie nowości Filii, książki Agaty Przybyłek, Anny Sakowicz, Lucyny Olejniczak (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim to Ci bardzo gorąco gratuluję, bo 5 lat to szmat czasu :)
    Chętnie biorę udział w różnych konkursach, ale ostatnio dużo z nich "przegapiam", bo odłożę zadanie na później, bo akurat nie mam czasu, bo coś tam i coś tam i coś tam. W konkursach mnie odstrasza tylko jedna rzecz, gdy zadanie jest zbyt wymagające, gdy trafiam na konkurs, w którym muszę napisać opowiadanie, rozprawkę, esej, felieton... po prostu zbyt długa forma nie pozwala mi na poświęcenie takiego czasu, jaki bym chciała i w konsekwencji nie zamierzam podesłać gniota. Gdy forma jest w miarę krótka i zwięzła to wówczas też mam wrażenie, że mam większą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :), 5 lat to świetny wynik.

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Oczywiście!
    2. Każde wyzwanie przyjmę z największą radością.
    3. Chyba na pisanie.
    4. Nie lubię zadań związanych z fotografią, bo nie posiadam odpowiedniego sprzętu ;/
    5. To pytanie jest zbyt trudne :D
    6. Nie chciałabym niczego sugerować. Tym bardziej, że konkurs 3-etapowy, który był w zeszłym roku bardzo mi się podobał i sama pewnie w życiu bym na to nie wpadła... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To już 5 lat! Wow! Gratulacje!
    Chętnie wezmę udział, tradycyjnie zresztą :) Wszystko mi jedno czy zadanie będzie jedno- czy wieloetapowe. Rób tak, żeby Tobie było wygodnie. Co do formy to też zostawiam pełną dowolność :D Choć wolałabym, aby nie było tzw. kolaży czy tego typu rzeczy :) Co do nagród chętnie widziałabym coś z zakresu fantasy lub literatury podróżniczej bądź historycznej (np. Alberto Angela). Ale to tylko sugestie - najważniejsze, żeby Tobie było wygodnie i żebyś miała z tego wiele radości podobnie jak i my :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ten czas leci. Dopiero co Twój blog świętował 4 urodziny :)

    Od jakiegoś czasu mam małe zawirowania życiowe i jestem zdecydowanie mniej aktywna na blogach czy fb, ale jeśli zadanie nie będzie czasochłonne, to chętnie wezmę udział w konkursie. A co do nagród to uwielbiam powieści polskich autorek i to o nie najchętniej bym powalczyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia dla Patrysi.

    Udział oczywiście wezmę :) bez względu na formę konkursu. I ubiegłoroczny i ten z przed 2 lat bardzo przypadł mi do gustu. Tym bardziej, że udało mi się wygrać ;). Co do nagrody do mam ochotę na książki polskich autorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w urodzinowym konkursie :)
    Fajny był etapowy konkurs w zeszłym roku, ale 1 etap też może być.
    Zadania nie powinny być zbyt absorbujące i nie powinnaś od nas wymagać zdolności pisarsko-poetyckich, tego nie lubię.
    Zawsze masz taki wybór nowości, że spokojnie coś fajnego się znajdzie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię konkursy i wyzwania u Ciebie, a Twoja pomysłowość zawsze mnie zaskakuje. To w zeszłym roku też było extra!
    Jeśli natomiast zadanie wydaje mi się nie na moje możliwości to po prostu nie biorę udziału.
    Natomiast nagroda - z nowościami często jestem "do tyłu" zatem każda nowość byłaby dla mnie super nagrodą :-)
    Pozdrawiam serdecznie i będę czekać na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję za życzenia i gratulacje :)
    Nad zadaniami wciąż myślę a nagród w puli przybywa :) Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości - na początku maja ruszymy!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...