niedziela, 2 kwietnia 2017

Mini Czelendż 2017 - jakie wyniki po kwartale?

Kochani uczestnicy drugiej edycji Mini Czelendżu,

31 marca zakończył się pierwszy kwartał naszego czytania. Dlatego postanowiłam delikatnie się przypomnieć i zrobić maleńkie podsumowanko :)

W związku z tym, że nie wczytywały się komentarze ("wczytaj więcej") usunęłam wszystkie, które dotyczyły 1 edycji. Teraz wszystko już jest widoczne, ale bardzo proszę o sprawdzenie czy podlinkowałam tytuły, które do mnie wysyłaliście - czy przypadkiem w ferworze usuwania nie zlikwidowałam czegoś przed wprowadzeniem.


Jeśli chodzi o wyniki to są znacznie lepsze niż po pierwszym kwartale roku 2016 - wiele osób (w tym i ja) pragnie się zrehabilitować za porażkę :)

Zgłoszonych jest 21 osób
12 osób przysłało minimum 1 link
wśród tej dwunastki, są 2 osoby które przeczytały już cały stosik nr 1 i walczą ze stosikiem nr 2
ja osobiście mam za sobą 2 lektury


Gratulacje!



A jak Wasze wyniki? Pamiętacie o wyzwaniu i przesyłaniu linków?
Za kolejne trzy miesiące znów przedstawię nasze postępy w walce z zaległościami na półkach :)

10 komentarzy:

  1. Ja na razie nie wyrabiam; Nie przeczytałam nic ze stosiku ale na pewno się poprawię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie ja też nie wyrabiam, dlatego cieszy mnie, że mam 2 z sobą.
      Trzymam Cię za słowo! :)

      Usuń
  2. Ja mam przeczytane 3, ale tylko 2 recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry wynik :) Do końca roku spokojnie powinnaś zdążyć

      Usuń
  3. Na razie mam jedną za sobą, ale chcę przeczytać wszystkie.
    Gratuluję tym co czytają juz drugie stosiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że zaczęłaś :) Dasz radę, jak w zeszłym roku :)

      Usuń
  4. O wyzwaniu pamiętam, ale czytam dopiero jedną książkę, którą zgłosiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakiś początek :) Do końca roku daleko...

      Usuń
  5. Przeczytałam 3 z 5, ale obawiam się, że w tym miesiącu nie ruszę kolejnych z tego stosiku. Mnóstwo nowości i kilka egzemplarzy recenzenckich mi to utrudni. Ale co się odwlecze... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przecież piękny wynik :) Zdążysz jeszcze... jest sporo czasu. Ja narazie też spasowałam...

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...