wtorek, 11 kwietnia 2017

Dziś premiera "Zielarni nad Sekwaną" Liliany Fabisińskiej!

Kochani,
myślałam że zdążę dziś podzielić się z Wami moimi wrażeniami z lektury trzeciego tomu serii Jak pies z kotem, czyli "Zielarni nad Sekwaną" Lliliany Fabisińskiej, ale nie zdążyłam. Dziś wieczorem kończę czytać książkę...

Jest fantastyczna! Jestem w tej chwili na 370 stronie i czytam dosłownie jednym tchem - to jest powieść z gatunku tych, które uwielbiam najbardziej :) Oj, dzieje się :)

Polecam gorąco a na recenzję zaproszę w najbliższych dniach.

12 komentarzy:

  1. Już III-i tom? Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już trzeci :) Czytaj szybciutko wcześniejsze, bo ten jest naprawdę świetny!

      Usuń
  2. Brzmi nieźle! Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest fantastyczna, ale nie obiecuję czy zdążę z recką przed świętami... troszkę mi się plany skomplikowały :(

      Usuń
  3. Ta książka na pewno mnie zaciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czułam, że to może być wspaniała pozycja. Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na recenzję, bo bardzo intryguje mnie cała seria. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję opublikowałam dzisiaj, także możesz spokojnie czytać - oczywiście najlepiej książkę :)

      Usuń
  6. A ja jestem na 100 stronie drugiego tomu :) ! Po pierwszy tom sięgnęłam pod wpływem Twojej recenzji, bo wcześniej nie przyszło mi do głowy, że to może być taka fajna książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli najlepsze przed Tobą :) Ciekawa jestem jak spodoba Ci się finał :)
      A tym bardziej Zielarnia :D
      Cieszy mnie ogromnie, że przyczyniłam się do tego, że poznałaś serię! :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...