poniedziałek, 9 października 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - wrzesień 2023

 
We wrześniu jedna książka mniej niż w sierpniu, ale były obszerniejsze, więc przebiłam wrześniem liczbę stron sierpnia.

A jak u Was było we wrześniu czytelniczo?
Mam nadzieję, że nie patrząc na liczbę stron były to świetne książki, jak większość u mnie :)
 
 
 
 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  16
Liczba stron: 5 900
E-booki / Audiobooki: 15
 
Co w przeliczeniu na dni daje 197 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 142
Liczba stron przeczytanych w 2023: 49 793
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 127



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (nazwiska na y/ i) - 8
Pod hasłem - 7
52 książki - 16
 
 
Przeczytałam we wrześniu:
 
"Ostatni list" Rebecca Yarros
"Rzeczy, których nie dokończyliśmy" Rebecca Yarros
"Stasi i dziecko" David Young
"Stasi i wilk"  David Young
"Chata" William Paul Young
"Merwina ze Srebrnej Góry" Anna Gibasiewicz
"Pół na pół" Steve Cavanagh
"Nalewka zapomnienia" Kasia Bulicz-Kasprzak
"Porywy namiętnych serc" Edyta Świętek
"Późne życie" Inga Iwasiów
"Plac Literacki 7" Justyna Grosicka
"Moje dni w antykwariacie Morisaki" Satoshi Yagisawa  
"Moje miejsce w antykwariacie Morisaki" Satoshi Yagisawa
"Skrawki przeszłości" Anna Sakowicz
"Nić przeznaczenia" Anna Sakowicz 

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...