poniedziałek, 13 czerwca 2022

Oby nie runął, czyli stos maja

Piętnaście zacnych tytułów książkowych przybyło do mnie w maju.
Oczywiście nie wszystkie jeszcze przeczytałam, ale od końca maja testuję nowe rozwiązania, sporo się u mnie zmieniło i liczę, że nastąpi czas, że egzemplarze recenzenckie nie będą już tworzyły tak wysokich stosów hańby.
W końcu tylko krowa nie zmienia zdania :)


A ile tytułów przybyło w Waszych biblioteczkach w maju?
 
 
Od góry:
  • "Piekło" - 10 tom z komisarzem Deryło - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Bez podtekstów" - do recenzji od Wyd. Purple Book
  • "Gdzie jest Emma?" - jw. - recenzja
  • "Przerwana kołysanka" - jw.
  • "Czarna walizka. Dalej niż daleko" - niespodzianka od Wyd. Prószyński i S-ka
  • "Miłość w rytmie punk rocka" - finalny egzemplarz mojego patronatu od Wyd. Novae Res - recenzja
  • "Naucz mnie kochać" - do recenzji od Wyd. Amare
  • "Jedyna na świecie" - zakup własny - recenzja
  • "Noce na Miodowej 1" - jw.
  • "Gasnące światło" - jw.
  • "Coś nowego" - do recenzji od Taniej Książki - recenzja
  • "Uzdrowicielka" - jw. - recenzja
  • "Słodki tatuś" - do recenzji od Wyd. Lekkie / Harde
  • "Łabędź" - wygrana na IG u @zakatek_czytelniczy
  • "Kapitan Ross" - papierowy egzemplarz otrzymałam na warszawskich targach od Autorki :) wcześniej czytałam wersję elektroniczną - recenzja
 
 
Jak Wam się podoba moje stosisko? Co czytaliście? Na co macie ochotę? Dajcie znać!

3 komentarze:

  1. Świetny stosik. Na pewno będę czytała książkę Gdzie jest Emma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty stosik. Na pewno będę czytała książkę Gdzie jest Emma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty stosik. Na pewno będę czytała książkę Gdzie jest Emma.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...