piątek, 3 czerwca 2022

10 urodziny bloga - konkurs nr 6

22 maja minęło 10 lat od dnia, gdy założyłam bloga Ejotkowe postrzeganie świata!
Dziękuję Wam za wspólny czas! :) Gdyby nie Wy, nie byłoby tego miejsca...


Z tej okazji świętujemy - zapraszam na kolejny konkurs!
Każdy konkurs będzie się odbywał jednocześnie na blogu, FB oraz IG - proszę o zgłoszenie RAZ!
 
 
 
Konkurs szósty




ZASADY:
  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody ufundowało Wydawnictwo Filia
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrody konkursowe wysyłam ja (paczkomat)
  4. Nagrodami w konkursie są książki widoczne na banerze, czyli po jednym egzemplarzu "Wszystko będzie dobrze" Renaty Kosin, "Mamy siebie, mamy wszystko" Tomasza Kieresa oraz antologia "Kemping Chałupy 9". Konkurs jest przeprowadzany jednocześnie na blogu, FB i Instagramie - zwycięzcy będą wybrani spośród zgłoszeń ze wszystkich mediów - proszę o zgłoszenie tylko raz - zgłoszenia w kilku miejscach powodują dyskwalifikację, nie zwiększają szans
  5. Konkurs rozpoczyna się 03.06.2022 r. a kończy 07.06.2022 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzca w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników nie poda adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie (jeśli chcesz zostać powiadomiony o wynikach zostaw maila)
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane tylko na potrzeby konkursu
  10. Co zrobić by wygrać ? 
  • Napisz który tytuł chcesz wygrać i przekonaj mnie jednym zdaniem, że to Tobie należy się wybrana nagroda

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...