poniedziałek, 2 maja 2022

Kwietniowa dwunastka, czyli stosikowo

 
 
Ile książek przyniósł Wam kwiecień?
U mnie na plus jest "tylko" 12 tytułów, co tak naprawdę jest bardzo pozytywną informacją, bowiem to jedna z mniejszych liczb :D A dzięki temu większe szanse na zmniejszenie stosu hańby :)


Które z poniższych tytułów już przeczytane? Macie? W planach? Jakieś oceny? 
Czekam na kilka słów :)


A oto i stos:

Od góry (w takiej kolejności przybywały):
  • "O włos" - wygrana na IG u @mozaikaliteracka
  • "Cienie zła" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Za przyjaźń!" - do recenzji od Wyd.Luna
  • "Zielone oczy driady" - do recenzji od Wyd. Znak literanova
  • "Już nie czekam" - zakup własny
  • "Dziewczyna z Berlina" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Oskarżona" - do recenzji od Wyd. Purple Book
  • "Gwiazdy nigdy nie gasną" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Znikniesz bez śladu" - do recenzji od Taniej Książki
  • "Karma" - wygrana u Autorki na IG
  • "Którędy do raju" - do recenzji od Wyd. Luna
  • "W maratonie życia" - jw.





4 komentarze:

  1. Mam w planach Bondę...
    Gratuluję owocnego miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  2. Same bardzo zachęcające tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same bardzo zachęcające tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim kwietniowym stosiku 16 książek :) Z Twojego czytałam "Za przyjaźń!", "Cienie zła", "Już nie czekam" i pierwsze wydanie "W maratonie życia". Na półce mam jeszcze "Którędy do raju" i "Zielone oczy driady", a w planach "Gwiazdy nigdy nie gasną". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...