piątek, 3 kwietnia 2020

'Zatytułuj się 3' - mobilizacja sił

Kochani uczestnicy wyzwania 'Zatytułuj się' - edycja 3.

30 czerwca kończy się niniejsza edycja i dlatego dziś post przypominający i mobilizujący.

Może ktoś coś przeczytał i nie podesłał linków...
A może zostało niewiele i warto się zmobilizować :)



W wyzwaniu bawi się 15 osób.

5 osób już ukończyło wyzwanie z sukcesem!

2 osoby nie przysłały żadnego linku :(

Zatem do boju! Pozostały prawie 3 miesiące zabawy - to sporo czasu na uzupełnienie linków :)

Mnie została do przeczytania JEDNA książka - z tytułem na E - to Ci dopiero wyzwanie :)


Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Może "Echa" Daniel Steel... Myślę, że mogłoby Ci się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za podpowiedź dziękuję :) książki nie posiadam...

      Usuń
  2. Podpowiem: "Emi i Tajny Klub Super Dziewczyn" (seria) - ale to pewnie znacie z córką ;-)
    "Emancypantki" B. Prus
    "Emilka ze Srebrnego Nowiu " L. M . Montgomery
    "Emil ze Smalandii" Astrid Lindgren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że nie znamy tej serii?
      Niestety żadnej nie mam w domu... A biblioteki, sam wiesz. Mam inne tytuły, tylko jakoś ochoty na ich lekturę nie mam

      Usuń
  3. jeszcze mi się przypomniała "Ewa Luna" Isabelle Allende

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim. Trzymam mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o akcji, ale poczytam o niej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta edycja się już kończy, ale jeśli w ankiecie zdecydujecie, że robimy kolejną edycję to... zapraszam do zabawy :D

      Usuń
  6. U mnie jedna przeczytana, tylko jeszcze muszę zrecenzować i zostaną dwie - Ł na początku i na końcu, ale już książki mam wybrane. Teraz tylko przeczytać... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...