wtorek, 21 kwietnia 2020

Kwarantannowy ratunek dla uczestników Pod hasłem - WAŻNE

Czy jest tutaj ktoś, kto wie, że nie zaliczy zadania kwietniowego?

Wprawdzie do końca miesiąca zostało mało czasu, ale... mam propozycję.

Z uwagi na fakt, że biblioteki zamknięte a nie każdy może zaliczyć dwie książki, znalazłam pomysł ratunkowy. Łatwo nie będzie, ale może akurat :)

Uwaga! To oferta tylko dla osób, które nie mają przeczytanej ani pary ani koła ratunkowego!

Zadanie jest następujące: Połóż obok siebie trzy książki, żeby widoczne były ich okładki i poproś kogoś z rodziny/pracy by wskazał jedną książkę palcem (jeśli nie ma takiej opcji, sama wskaż książkę). Uwiecznij to wskazanie na zdjęciu i prześlij na mojego maila - odeślę informację.

Promocja ważna do godziny 12:00 23.04 :)
[czyli do tej godziny muszę mieć maila w swojej skrzynce]

2 komentarze:

  1. Ja jestem w takiej sytuacji. Rozumiem, że to mają być nieprzeczytanie książki... I chyba się domyślam, jaki masz plan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nieprzeczytane :) daję szansę by jedną książką zaliczyć miesiąc.
      Czekam na foto zatem, jestem skłonna uwierzyć że mnie rozgryzłaś :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...