środa, 30 października 2019

23. Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2019 - sobota


Sobotnich emocji nie sposób opisać... Tyyyyle się działo, że na koniec dnia byłam szczęśliwa, ale i ogromnie zmęczona. Bieganie między halami Wisła i Dunaj liczyło się w kilometrach.
Ci, którzy widzieli moją listę z planami odwiedzenia stoisk wiedzieli - podobnie jak ja - że nie ma szans na ogarnięcie tego w 100%. Faktycznie, nie udało się, ale i tak jestem z siebie dumna - przedzieranie się w tych tłumach było trudne. Czasami wpadałam na stoiska przed czasem a bywało, że podpisywałam książkę zakulisowo, już po godzinach :)


Zapraszam teraz na zdjęciowy skrót sobotnich wydarzeń:



Karolina Wilczyńska

Katarzyna Berenika Miszczuk

Kim Holden

Agnieszka Krawczyk

Dorota Gąsiorowska

duet Gargaś & Woźniak

Agata Bizuk

duet Socha & Mazur

złapana w tłumie Liliana Fabisińska

Magdalena Majcher

Magdalena Kordel

wzięłam udział w akcji Znaku #czytamMoyes



Karolina Wilczyńska po raz drugi


Agnieszka Lis, Sabina Waszut

Agnieszka Lis, Joanna Szarańska, Ewelina F. :)

Agnieszka Lis

Asia Szarańska

Agata Przybyłek

Natalia Sońska

Lidia Liszewska

po raz drugi z Gabrysią Gargaś

Nadia Szagdaj

Agnieszka Walczak-Chojecka

Agnieszka Lingas-Łoniewska

Alek Rogoziński dość oryginalnie

Marta Guzowska

Jacek Galiński

Max Czornyj

Magdalena Witkiewicz

duet Płatkowska & Jeż

Danka Braun

Anna Niemczynow

Remigiusz Mróz


W przelocie widziałam się z Marysią Paszyńską, Krysią Mirek, poczyniłam wpis dla córki u Grzegorza Janusza w "Niezbyt tęgiej księdze". Spotkałam się z blogerami i wielbicielami książek, których spotykam co roku. Żeby nikogo nie pominąć nie będę wymieniać, ale ślę serdeczności Wam wszystkim!!! :*:*:*


A oto stosidło, które przybyło ze mną do domu. Wyprzedzam pytania - nie kupiłam tego wszystkiego.
Znaczną część zabrałam z domu do podpisu.

Książkę Jojo Moyes dostałam w akcji Znaku, "Listy do Duszki" otrzymałam dzięki zdrapce w Replice, kupiłam książkę duetu Gargaś&Woźniak oraz "Promyczka" Kim Holden; nowe zdobycze to również prezenty: od Adamady "Niezbyt tęga księga", Pascala "Dzień, w którym cię poznałam" i od Autorek i Edipresse "Drogi Święty Mikołaju"; nowe są również świąteczne powieści IV Strony (5 sztuk)




Moją misją specjalną było podpisanie antologii "Pierwsza miłość" - z przyczyn mocno rodzinnych autora zabrakło mi jednego, by mieć 100%. Nadrobię.



To tyle sobotnich emocji. Pozostała mi już tylko niedziela.

5 komentarzy:

  1. Wspaniale móc zobaczyć ulubionych autorów na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rodzi się zupełnie inna relacja niż jak tylko znam litery układające się w jego nazwisko na okładce :)

      Usuń
  2. Nie wiem, jak to zrobiłaś, że zdążyłaś na tyle spotkań :) I jeszcze udało Ci się dostać do R. Mroza. Dziękuję za kolejkową współpracę i robienie zdjęć :)
    P.S. Też mam "Listy do Duszki" z loterii Repliki :)
    P.P.S. Masz błąd w podpisie pierwszego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo po
      1. jestem mała i szybko się przemieszczam pod pachami innych hihi
      2. też korzystałam z pomocnych dłoni wystających z potrzebnych mi kolejek :)
      3. Znam te hale już tak na pamięć i układ większości stoisk, że nie musiałam korzystać z planu czy liczyć alejki w prawo tylko przeciskałam się na właściwe miejsce

      I ja dziękuję :)
      P.S. jak zdrapałam ten tytuł to od razu przypomniało mi się, że mówiłaś właśnie o nim
      P.S.2 Dzięki, poprawiłam szybko, ale zupełnie nie wiem o czym myślałam, że taką głupotę wpisałam...

      Usuń
  3. Dziękuję za wspaniałą fotorelację. 😊

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...