sobota, 5 października 2019

Stosikowo września





Stosik września wg listy, którą robiłam cały miesiąc, stworzyła moja córka, dekoracje również :)



Co czytaliście? Polecacie, odradzacie?
O których tytułach chcielibyście poczytać?





Od dołu:

"Ogród Lorenza" - do patronackiej recenzji od Wyd. Dragon - recenzja
"Sto dni wdzięczności" - od Wyd. Filia
"Zula i jednoskrzydły smok" - od Wyd. Nasza Księgarnia
"Zagadka zbuntowanego robota" - jw.
"Światło gwiazd" - od Edipresse Książki
"Nie pozwól mu odejść" - od Wyd. Filia
"Jeszcze raz" - zakup własny w Biedrze (9,99zł)
"Harry Potter i Kamień Filozoficzny"- zakup własny - kompletuję brakujące tomy w tym wydaniu (brakuje mi jeszcze tomu 3 i 4)
"Harry Potter i Komnata Tajemnic"- jw.
"Dom pełen cudzych mężów" niespodzianka od Wyd. Pascal
"Czy pamiętasz, Anais?" - zakup własny w Biedrze
"(Nie)piękność" - od Edipresse Książki


22 komentarze:

  1. O widzę Harry'ego Pottera :) Mam nadzieję, że zbierasz w twardej oprawie. Te w miękkiej szybko się niszczą. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie... W miękkiej, ponieważ:
      1. Trzy ostatnie tomy mam swoje z czasów gdy kupowałam w dniu premiery na studiach będąc i chcę żeby pasowały a są w miękkiej (po tylu latach wyglądają na nowe)
      2. Trudno jest kupić w akurat tym wydaniu brakujące tomy, więc nie wymyślam :D
      3. Cena miękkiej oprawy bywa czasem dramatyczna, dlatego bardzo długo polowałam na te dwa tomy, żeby nie płacić 60zł za jeden...

      Dzięki, choć zbieram dla Pati, za czas jakiś :)

      Usuń
  2. Ogród Lorenza i Światło gwiazd chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany!!! Żadnej z tych książek nie czytałam 😃 Harry Potter, to nie moja bajka - jakoś nie mogę się przekonać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie lubię fantastyki, to Harry'ego przeczytałam i obejrzałam, z wyjątkiem 'Przeklętego dziecka'. Spojrzałam na to w kategorii bajka :)

      Usuń
    2. Do mnie jakoś dubbing nie przemawia - wolę lektora. Nie mogę się przekonać do takich filmów. I z książką też jakoś mi nie po drodze..Chociaż...do Kinga "Mrocznej Wieży" też nie byłam przekonana a to chyba najlepsza fantastyka, jaką czytałam :D

      Usuń
    3. Czasami nie ma wyboru... Jak jest dobrze zrobione to może być i lektor i dubbing :)
      No widzisz, ja mam tak z HP, jedyna fantastyka, którą połknęłam :) Choć właśnie... przecież horrory też są niejako fantastyczne, prawda? :)

      Usuń
  4. O Harry fajnie. Bardzo lubię tę serię, choć nie mam jej na półce. Może kiedyś sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już pewnie nie wrócę, ale zbieram dla córy :)

      Usuń
  5. Mam w planach książkę Agaty Przybyłek oraz także planuje wrócić do ponownego czytania HP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam ludzi, którzy czytają coś ponownie, zwłaszcza serie, ja mam tyle nieprzeczytanych tytułów, że żal mi czytać coś ponownie a odpuścić nieznane historie :)

      Usuń
  6. Dużo fajnych lektur prezentujesz, więc jesienne wieczory zapowiadają się ciekawie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko "Światło gwiazd", mam na półce A. Przybyłek, N. Sońską, T. Kieresa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozminęłyśmy się z tym kto i kiedy co czyta, bo nie czytałam jeszcze np. Światła :)

      Usuń
  8. Super stosik, chciałabym kiedyś ponownie przeczytać całą serię Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja wolę poznać nowe historie, w tamtych już wiele znam na pamięć a co najważniejsze... znam finał.

      Usuń
  9. Czytałam tylko "(Nie)piękność" i "Światło gwiazd". Porządne stosisko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nie...
      Żeby przypadkiem się miejsce puste na półce nie zrobiło :D

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...