środa, 26 grudnia 2018

Planujesz w jakich wyzwaniach czytelniczych wziąć udział w 2019? Zapraszam do moich :)

Ani w Wigilię ani w Pierwszy Dzień Świąt nie publikowałam postów - każdy bowiem chce przeżyć ten czas po swojemu. Czy świętuje czy też nie ani w jaki sposób... Nie wnikam. Dziś już luźniejszy dzień, choć nie ma mnie w domu to zapraszam na luźny post :)

Stary Rok rządzi już tylko przez kilka dni.
  • Jeśli robicie plany czytelnicze na 2019 rok lub
  • jeśli nie wiecie co czytać a przydałaby się jakaś motywacja lub
  • jeśli wahacie się czy brać udział w wyzwaniach czytelniczych lub
  • jeśli nigdy nie braliście udziału i chcecie spróbować...
zapraszam na mini przewodnik po moich autorskich wyzwaniach :) Zapraszam też do udziału :)


Do 31 stycznia trwają zapisy do edycji nr 4, która startuje 1 stycznia.
Wybierasz 5 książek wg podanych przeze mnie kategorii i czytasz w dowolnym momencie roku.
Czekają nagrody.

Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ 









Edycja nr 7 startuje już 1 stycznia. W każdym miesiącu pojawia się hasło wg którego czytamy lektury w danym miesiącu. Udział w każdym nie jest obowiązkowy, ale za 100% też rozlosuję nagrodę :)



Akcja Dublowanie nie cieszyła się w 2018 zbytnim powodzeniem...
Gratulacje za czytanie należą się Badylarce Domatorce!
Ale postanowiłam przedłużyć akcję na kolejny rok, by akcja miała szansę na jakąś rywalizację.
Książki z roku 2018 oczywiście się liczą :)

Zapraszam do dołączenia - szczegóły znajdziecie TUTAJ




 

Druga edycja Misji specjalnej "Zatytułuj się" kończy się 30 czerwca, ale już w czerwcu lub 2 lipca pojawią się informacje o kolejnej edycji (w zależności od wariantu, który wybiorę) :) Już teraz zapraszam do zgłaszania i czytania, zwłaszcza że moja córa pomagała w wymyślaniu kolejnych edycji, czyli warunków według których będziemy czytać :)




17 komentarzy:

  1. W misji biorę udział. Od Pod hasłem jestem niebezpiecznie uzależniona. Ciągle zastanawiam się nad Czelendżem. Może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I całkiem dobrze Ci idzie :)
      Bardzo mnie to uzależnienie cieszy!
      Zgłoś się, co Ci zależy... choćby i jedna do przodu :D

      Usuń
  2. Ciekawe propozycje, ja postaram się zapisać na "Zatytułuj się" w wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod hasłem koniecznie! Cieszę się, że Dublowanie przedłużasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja to bym chciała przeczytać to co u mnie w domu zalega. Niby nie jest tego dużo, ale zajmie mi to cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też wszystkie :)
      Ale nie ma szans, za dużo fajnych książek się wydaje :D Dlatego zapraszam na Mini Czelendż - zawsze to choć 5 :)

      Usuń
  5. W "Zatytułuj się" nadal biorę udział, tak samo w "Pod hasłem", chociaż nie mam pewności, czy uda mi się w każdym miesiącu przeczytać coś pasującego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatytułuj się trzeba skończyć :D
      Wiesz, ja nie biję jak nie ma 100%, ale poczekaj na podsumowanie roku i ever - mam nadzieję, że nie odpadniesz! :)

      Usuń
  6. Przedłużenie dublowania? A to niespodzianka! :) Myślałam, że zarzucisz tę akcję. Dla mnie to największe wyzwanie czytelnicze i chętnie będę dalej wyszukiwać te same tytuły, zwłaszcza że jest ich naprawdę sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię niespodzianki :)
      Szkoda mi go zarzucać, dam mu jeszcze jedną szansę :D Zobaczymy na koniec 2019, wtedy podejmę decyzję.

      Usuń
  7. Spróbuję z mini czelendżem ;). No i oczywiście pod hasłem :) Szczęścia w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, ręce na pokład! :)
      Dzięki, wzajemnie :)

      Usuń
  8. U mnie w zeszłym roku totalna klapa z mini czelendżem, ale się nie poddaje i znowu się zgłoszę. Przemyślę tylko jaką książkę wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klapy się zdarzają, nie ma się co zrażać. Zapraszam :)

      Usuń
  9. W Misji specjalnej biorę udział (2 literki mi zostały) i zdecydowałam się na kontynuację Pod hasłem.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...