środa, 22 marca 2017

"Pokaż mi swoje Różany" - KONKURS inspirowany powieściami Bogny Ziembickiej

Uwielbiam sprawiać Wam radość. Fajnymi hasłami, ciekawymi recenzjami a przede wszystkim konkursami.
Jeden dopiero się zakończył, pora więc na następny :)



Prośba - reklamujcie, udostępniajcie - niech o konkursie dowie się jak najwięcej osób :)




BANER:



za baner dziękuję Joli  :)




NAGRODA:

1 pakiet Różan, składający się z dwóch tomów a w środku pięć powieści: Droga do Różan, Wiosna w Różanach , Tylko dzięki miłości, Bądź przy mnie i Na zawsze Różany


ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody sponsoruje Wydawnictwo Jak - dziękuję :)
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrodą w konkursie jest pakiet Różan B. Ziembickiej
  4. Konkurs rozpoczyna się 22.03.2017 r. a kończy 31.03.2017 r. o godz. 23:59  
  5. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  6. Jeśli zwycięzcy w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników (i otrzymania maila ode mnie) nie podadzą adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  7. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  8. Co zrobić by wygrać ? 
  • zgłoś się
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale będzie mi miło
  • można również polubić profile na FB -  Wyd. Jak oraz mój - również będzie nam miło
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, google + czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • pytanie konkursowe: Gdzie leżą Twoje "Różany" i co magicznego w sobie mają?
           [Odpowiedź wcale nie musi bazować na powieści. Liczę jedynie na Waszą kreatywność! A to oznacza, że można odpowiedzieć w różnych formach, również mailem. Zwycięska praca zostanie opublikowana wraz z wynikami]

Powodzenia!


15 komentarzy:

  1. Mam chrapkę na taki pakiet, muszę pomyśleć o moich różanach i coś napisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jedno takie miejsce, które z sentymentem i nostalgią wspominam, a do którego dusza moja tęskni: ukryty wśród pni i listowia "domek", w którym w wiosenne przedpołudnia, letnie wieczory czy jesienne popołudnia "piekliśmy" błotniste ciasta, gdzie trawiasta zupa "wrzała" w starch ronelkach, a kilka zmurszałych desek i dziurawych prześcieradeł tworzyło pałac godny koronowanych głów. Z tego to miejsca słychać było perlisty śmiech, gwar zabawy, szczęk oręża, gdy toczyliśmy zaciekły bój z drewnianymi mieczami w dłoniach. Cudowne to były chwile, gdy brudni i z posiniaczonymi kolanami niczym leśne trole broniliśmy dorosłym dostępu do naszej "warowni". Na beztrosce i zabawie w leśnej głuszy pędziliśmy z przyjaciółmi nasze dziecięce lata... Miejsce to istnieje już tylko w mym sercu i żywych slajdach pamięci, bowiem zawładnął nim las, a my... No cóż - dorośliśmy...
    Tak wyglądają moje Różany - cudowne miejsce dziecięcej radości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bannerek dodałam na blogu w prawej szpalcie.

    Moje Różany to Mogielnica w gminie Korczew. Od dzieciństwa mam tam działkę, miejsce dla mnie wręcz magiczne. Tam życie płynie wolniej i spokojniej, problemy przestają przerażać, las przyjemnie szumi i ptaki zachwycają oczy. Blisko rzeki, Bug, która akurat tam ma mocny zakręt i upaja widokiem. Miejsce dla mnie jak z bajki, tam czuję się najlepiej, szczęśliwa, radosna, wolna i nie ma rzeczy, która mogłaby mnie przygnębić :) Obserwuję przyrodę w czystej postaci ptaki, jeże, sarny, bobry, lisy, zające... To moje miejsce na ziemi odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo marzyłam o swoich Różanach, dopieszczonych, skrupulatnie zaplanowanych i co najważniejsze...moich :) Takie miejsca nie powstają ot tak, po prostu. Potrzebna była nie tylko praca fizyczna, ale i ten specyficzny pierwiastek NAS, aby nadać pustym ścianom duszę i cegiełka po cegiełce tworzyć klimat, dzięki któremu zawsze będziemy czuć się tu bezpiecznie i spokojnie :) To COŚ powstawało, gdy córka piszczała z radości i zaszkliły jej się oczka, bo jej pokoik pomalowany jest na fioletowo, tak jak chciała, kolorem wskazanym przez jej mały paluszek w katalogu. I jak przez godzinę zastanawiałam się nad typem świeczek, które miały być ozdobą półki w łazience ;) Przeprowadziliśmy się tam niedawno, pogoda nie pozwalała na wypróbowanie wygody drewnianej ławy, puchowej poduszki i kojącej ciszy, którą mogą się cieszyć ci, którzy zamieszkali na końcu wsi tuż przy rozległych lasach :) Chciałabym tu odpoczywając, poznać prawdziwe Różany, wpuścić między kartki zdrowe czyste powietrze, pokazać bohaterom piękny widok na porośnięty zielenią staw sąsiada i poczuć się jak w domu :)
    Cudne jest mieć takie swoje Różany :]
    obliczarozy@wp.pl
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/katarzyna.rozalska.58/posts/1959848460911704
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje Różany to miejsce od lat wymarzone i wypielęgnowane w mojej głowie . To miejsce do którego po malunod kilku lat zmierzam . Najważniejsze że jest to powolne gdyż napajnie się nim i oswajanie w pamięci powoduje że bardziej go pragnę. To moj domek Różany w górach . Otoczony natura , kolorami . Tam nie ma miejsca na smutek , gniew , lzy , bieganine czy " wyścig szczurów". To miejsce wyciszenia , pozbycia z samym sobą tak bardzo tego każdy z Nas potrzebuje to jest jak oczyszczanie z toksyn ...I do tego zmierzam to mój Różany Raj 😊
    E-MAIL : izus604@op.pl
    Udostepnione na fb 😙

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje Różany to miejsce od lat wymarzone i wypielęgnowane w mojej głowie . To miejsce do którego po malunod kilku lat zmierzam . Najważniejsze że jest to powolne gdyż napajnie się nim i oswajanie w pamięci powoduje że bardziej go pragnę. To moj domek Różany w górach . Otoczony natura , kolorami . Tam nie ma miejsca na smutek , gniew , lzy , bieganine czy " wyścig szczurów". To miejsce wyciszenia , pozbycia z samym sobą tak bardzo tego każdy z Nas potrzebuje to jest jak oczyszczanie z toksyn ...I do tego zmierzam to mój Różany Raj 😊
    E-MAIL : izus604@op.pl
    Udostepnione na fb 😙

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje Różany to miejsce od lat wymarzone i wypielęgnowane w mojej głowie . To miejsce do którego po malunod kilku lat zmierzam . Najważniejsze że jest to powolne gdyż napajnie się nim i oswajanie w pamięci powoduje że bardziej go pragnę. To moj domek Różany w górach . Otoczony natura , kolorami . Tam nie ma miejsca na smutek , gniew , lzy , bieganine czy " wyścig szczurów". To miejsce wyciszenia , pozbycia z samym sobą tak bardzo tego każdy z Nas potrzebuje to jest jak oczyszczanie z toksyn ...I do tego zmierzam to mój Różany Raj 😊
    E-MAIL : izus604@op.pl
    Udostepnione na fb 😙

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie poszło na maila :) - gabrysiek96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje Różany leżą w Gdańsku. Mała malownicza dzielnica Matemblewo. Piękne sanktuarium otoczone lasem. Tam powstałam ze snu - pojawiałam się w tym miejscu co jakiś czas pod pretekstem pomocy samotnym matkom. Wyjeżdżałam odmieniona. Pachnie tam lasem, ludzką dobrocią, modlitwą i spokojem. Pachnie tam brakiem zasięgu w telefonie i radością z tego, że w tym miejscu powiedziałam TAK mojemu mężowi - najpierw gdy uklęknął z pierścionkiem, a później przed ołtarzem sanktuarium. To miejsce jak każda Róża ma swoje kolce - samotność matek. Każda z inną historią, każda z bólem i niespełnionymi pragnieniami. Z cierniem w sercu. Ale również i te róże tam kwitną. Kiedyś wrócę tam, na pewno.

    Udostępnione na fb :) Mój mail urbanska.madzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje Różany są tam gdzie moje dzieci i mąż. Własnego kąta na ziemi jeszcze nie mamy. Na chwilę obecną jest działka na której stoją dwie sosny i dwa orzechowce. Tam spędzimy naszą przyszłość taką wymarzoną. Aczkolwiek zanim każdy z nas będzie miał swój pokój doceniam każdy dzień, który możemy spędzić we czworo. Bez względu czy to las w Puszczy Kozienickiej, gdyńska plaża czy bieszczadzkie połoniny. Moje Różany to serca najbliższych mi osób.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udostępnione na fb paulinaplachecka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział,
    Obserwuję w Google+ jako Ann z
    Baner: https://plus.google.com/u/0/112649669099025953194/posts/EiXsHVxooHk
    Odpowiedź przesłałam mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię jako Beata Kandzia
    Baner udostępniłam: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/DhVWoP3aBML
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Odpowiedź: Moje "Różany" leżą w Świerczu, w województwie opolskim... To niepowtarzalne miejsce, gdzie czas płynie wolno, gdzie odpoczywam i ładuję akumulatory, a także, gdzie spędzam błogie chwile z dobrą lekturą, to łąka u mnie na wsi, położona w dołku i wśród pól, z dala od domów i niedaleko lasu, gdzie z radością czytam na łonie natury, w obecności przyrody, przy śpiewie ptaszków i w promykach słonka. Wśród wiosennej zieleni traw, a najlepiej w letni czas, gdy siano suszy się na łące, lubię z dobrą książką zaszczyć się przy kupce siana, gdzie jestem tylko ONA i ja sama, a potem przenieść się w ten inny, lepszy świat, czytając przeżywać przygody ciekawe, niebywałe i poznawać osoby wyjątkowe, wspaniałe, co budzi emocji i uczuć w mej duszy wiele. Ta moja łąka to miejsce niby całkiem zwyczajne, ale jednak moje i dla mnie wyjątkowe, tam czas wolno płynie, w każdej chwili i godzinie, tam mogę się wyciszyć, uspokoić skołatane nerwy i uśmiechać się bez przerwy, ono mi radość przynosi i jest moim szczęściem w życiu, tam z dala od wszystkich, w ukryciu ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...