czwartek, 2 marca 2017

Lutowe bogactwo książkowe - stosikowo

Najkrótszy miesiąc roku a u mnie wyjątkowe bogactwo :)

Jakoś tak się nazbierało :)










Stosik nr 1 - dla sześciolatki - pozycje recenzyjne od Adamady i Naszej Księgarni - w imieniu Pati - dziękuję :)




I dla mamy


Stosik nr 2


Od dołu:
  1. "Bez szans" - finalny egzemplarz od Otwartego - recenzja
  2. "Boys from Hell" - finalny od Novae Res - recenzja
  3. "Właśnie dziś, właśnie teraz" - recenzyjny od IV Strony
  4. "Tajemnica zamku" - recenzyjny od Edipresse - recenzja



Stosik nr 3


Od dołu:
  1. "Z jednej gliny" - zakup własny w taniej księgarni za 7,90zł
  2. "Scenariusz z życia" - jw.
  3. "Wieczna wiosna" - jw.
  4. "Chwila na miłość" - finalny egzemplarz od Repliki
  5. "Sekret willi Romantica" - od Filii
  6. "Kobieta znikąd" - od HarperCollins Polska - właśnie się czyta
  7. "Jak zabić nastolatkę w sobie" - wygrana na blogu Marty




Stosik nr 4 - to przesyłka w całości od magdalenardo - 3 książki to nagroda za 1 miejsce w II edycji Gry w kolory + 1 gratis a Agatki Raisin to prezent do mojej - małej jeszcze - kolekcji tej serii - dzięki! :)


Za egzemplarze recenzyjne bardzo dziękuję!


Czy coś zwróciło Waszą uwagę? Na coś macie ochotę, coś polecacie? A może to ja czymś Was skusiłam i zamierzacie sięgnąć?

24 komentarze:

  1. Niezle stosiki, milej lektury dla Ciebie i da corki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję przeczytać "Kobietę znikąd". Przyjemnego zaczytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co nie mogę się wciągnąć... trudny początek... Chętnie porównam wrażenia :)
      Dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  3. Miłego czasu z książkami życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik nr 2 prawie nam się pokrywa, nie mam tylko "Bez szans" (: Czytałam jeszcze "Z jednej gliny" (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden stosik się pokrywa...? Czyli mamy remis, bo ja nie znam gliny, ale Bez szans tak :)

      Usuń
  5. "Zielona sukienka" i "W Chinach jedzą księżyc"- chciałabym wejść w ich posiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkręciłaś teraz mój poziom zaintrygowania :)

      Usuń
  6. Uwielbiam przeglądać twoje stosiki. Prawie wszystko mnie kusi. No może poza Agathą Raisin, którą mam już za sobą, a na kolejne pozycje serii nie mam jakoś ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to uwielbiam :) U siebie i u innych
      Rozczarowałaś się Raisin? Ja jeszcze nie czytałam żadnej...

      Usuń
  7. Faktycznie bogactwo jak na najkrótszy dzień w roku. Obie książki z serii "Babie lato" mam na półce i mile wspominam. Ciekawi mnie "Jadwiga...".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najkrótszy miesiąc w roku :P
      To dobrze, bo nie będę żałowała lektury a kiedyś zakupu :)
      Jadwiga z powodu zawirowań jeszcze czeka...

      Usuń
  8. Cudowne stosiki :) Ja niebawem wyrzucę wszystkie ubrania z szafy, żeby mieć gdzie pomieścić wszystkie książki, które są w drodze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ojeju, aż tak?? :) Zaszalałaś w zakupach czy jakieś inne źródła?

      Usuń
  9. Żadnej z tych książek nie miałam okazji przeczytać, jednakże z książkami pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej już się spotkałam, tak samo jak z twórczością pani Elizabeth Adler, więc myślę, że i te książki ich autorstwa wpadną w moje ręce :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórczość Agnieszki L.-Ł. czytuję namiętnie, zaś Adler nie wiem czy coś czytałam, ale ten tytuł bardzo mnie kusi - zobaczymy.

      Usuń
  10. Najbardziej zazdroszczę książek ...z Naszej Księgarni od Pati :)
    A z "dorosłych" książek "Sekret willi Romantica"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie ich zazdrościmy :) Pati co rusz podkrada którąś z półki i czyta po wybranym kawałku...
      Sekret jeszcze czeka... :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa Twojej opinii dotyczącej powieści Wilczyńskiej, bo sama jestem świeżo po lekturze. :) To samo tyczy się "Wiecznej wiosny", bo też mam za sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam Twoją recenzję, ale że jestem przed czytaniem książki to jej nie czytałam.
      Mam nadzieję, że mi się spodoba :)
      Ale już Wieczna wiosna to nie wiem kiedy przeczytam... :) Sporo recenzyjnych w drodze

      Usuń
  12. Wiele egzemplarzy :) Pokaźnego marca życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...