piątek, 10 marca 2017

Ejotek znów na SOFie - tym razem ze śląskimi klimatami


Już w lutym ukazał się w sieci nowy - 16 już numer - SOFY. Bardzo ubolewam, że na chwilę obecną dwumiesięcznik jest dostępny tylko w wersji elektronicznej...

Jak wiecie mam opóźnienia ze wszystkim... Dlatego dopiero dziś polecam zajrzenie na jego karty. Lepiej późno niż wcale, prawda?

W środku znajdziecie wiele ciekawych tekstów, nie tylko recenzji.


DO PRZEGLĄDANIA:
https://issuu.com/almari_/docs/sofa_16__-_luty_2017

DO ŚCIĄGNIĘCIA:  http://www.beezar.pl/ksiazki/sofa-16-luty-2017

Osobiście zależy mi na skierowaniu Waszych oczu na tekst na stronie 46-47 :)

7 komentarzy:

  1. Moje gratulacje :)
    Oby więcej takich pobytów w Sofie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie dziękuję zarazem (by nie zapeszać) :)
      Taki jest plan :D

      Usuń
  2. Gratuluję i wielkie dzięki za wrzucenie informacji. Nigdy nie czytałam Sofy, ale po pobieżnym przejrzeniu już wiem, że będę dość wierną czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Cieszę, że zrobiłam dobry uczynek :D Miłego czytania

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...