piątek, 11 grudnia 2015

Indywidualne wyzwanie czytelnicze #23

Jak wiecie uwielbiam polskich autorów.
Jak wiecie są takie pisarki, po których książki sięgam w ciemno, podobnie jak Agathy Christie. I jak tylko uda mi się uzyskać informację, że ktoś nie zna autora, którego ja lubię a on chce poznać to.... i tak właśnie jest w tym przypadku.
Dawno już miałam przygotowany baner, ale nie do końca byłam pewna jakie powinno być zadanie, miałam kilka propozycji, ale nie "czułam" tego. Aż do dziś :)

Liczę, że wyzwana przyłączy się do zabawy, bo warto!




Na czym polega wyzwanie?

Wyzwana: ami
Cel: przeczytać dowolną książkę Agnieszki Lingas-Łoniewskiej
Termin: 15 lutego 2016 roku  

Rozliczenie: pochwal się wrażeniami z lektury - powodzenia!

5 komentarzy:

  1. O rety! Naprawdę dla mnie? :)
    Ależ mi miło :) Oczywiście podejmuję wyzwanie!

    Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, naprawdę dla Ciebie :)
      Jakoś nie mogłam upolować czegoś dla Ciebie i w końcu sama mi "pomogłaś" :)
      Super, zatem powodzenia! i miłej lektury

      Usuń
  2. O jak fajnie! Uwielbiam prozę tej autorki, od czasu Targów Książki w Krakowie czeka w stosiku Skazani na Ból, a u mamy cała trylogia Lawendowa ;) Życzę Ami powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ami - gratuluje i życzę miłej zabawy :-)
    ja czytałam tylko jedną książkę Pani Agnieszki ale pamiętam że mi się podobała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...